IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimewo jul 22, 2015 4:51 pm

Sarcasm is my only defense

Met snelle, grote passen liep hij door de stad. Zenuwachtig speelde hij met zijn handen, waar had hij in hemelsnaam zijn auto gelaten? Hij wist zeker dat hij hem bij een cafe in de buurt had staan, maar welke, geen flauw benul. Wat onzeker keek hij hier en daar om zich heen, de stad was klein maar sure as hell druk. Hij zuchtte, voor zijn gevoel bleef hij rondjes lopen maar dat was niet het geval. Stiles keek nog een laatste keer achterom voor hij de hoek om ging, maar ineens voelde hij een lichaam die hard tegen de zijne klapte. Z'n ogen werden groot toen hij zich om draaide van schaamte, maar voor hij sorry kon zeggen stond hij even in shock. Het was een prachtig meisje, een waarvan je niet zo een kennismaking mee wou maken. "Damn it Stiles." Zei hij tegen zichzelf maar schrok toen even op. "Oh, uhm, sorry. Echt, het was niet mijn bedoeling." Verdomme, tuurlijk was het niet zijn bedoeling, wat waren dit voor keus van woorden.

THANKS TO LOUIS AT ATF!


+Lena
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimeza jul 25, 2015 7:25 pm

Lena liep wat in gedachten over de stoep, toen ze opschrok van het riedeltje van haar telefoon. Ze pakte hem uit haar broekzak en keek even naar het berichtje. Daar reageerde ze later wel op. Net op het moment dat ze hem terug wilde stoppen, liep er iemand tegen haar aan. Door de klap viel haar telefoon uit haar handen en viel op de grond. Gefrustreerd raapte ze hem op, hopend op geen breuken. Dat was gelukkig niet het geval. ''Kun je niet opletten?'' zei ze lichtelijk boos voordat ze naar hem keek. Hij keek haar even aan, voordat hij zich begon te verontschuldigen. Hij was eigenlijk best wel schattig. ''Sorry dat ik een beetje boos deed, het geeft niks.'' zei ze en glimlachte even. Het was ook deels haar schuld, zij zat weer niet op te letten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimeza jul 25, 2015 7:57 pm

Toen haar telefoon op de grond viel zakte zijn hart omlaag, wat, hoe, uhm... De botte reactie deed hem wat naar achter stappen, als hij het goed gezien had had de telefoon geen- oh. "Het geeft wel. Kan ik iets voor je doen om het beter te maken?" Vroeg hij, een klein glimlachje op zijn gezicht. Misschien zat zij ook wel op pacific high, misschien kon hij haar wat beter leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimeza jul 25, 2015 8:06 pm

De jongen was duidelijk geschrokken, en ze had wel spijt van haar reactie. Tja, soms kon ze nou eenmaal bot overkomen, ook als ze het helemaal niet zo bedoelde. "Het geeft wel. Kan ik iets voor je doen om het beter te maken?" Even bedenkelijk keek ze hem aan. ''Nou... Ik heb wel een beetje dorst.'' grinnikte ze. Haar telefoon was niet kapot, dus er was verder helemaal niets aan de hand. En waarom zou je zo'n jongen laten lopen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimeza jul 25, 2015 8:30 pm

Zijn glimlach werd wat breder, maar zakte daarna weer weg. "Oh uhm... Ik ben nieuw hier, dus... Weet jij een leuke plek? En als ie ergens anders is geen probleem, maar dan zal ik wel mijn jeep moeten vinden." Hij sprak wat onzeker, wat was hij raar bezig. En daarbij, stom dat hij nog geen plek kende en nu wist ze ook dat hij klunsig was. Fijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimezo jul 26, 2015 8:12 pm

"Oh uhm... Ik ben nieuw hier, dus... Weet jij een leuke plek? En als ie ergens anders is geen probleem, maar dan zal ik wel mijn jeep moeten vinden." zei hij iets onzeker. Lena knikte even bedenkelijk. ''Nou, dat maakt van ons twee. Zullen we gewoon iets opzoeken wat er leuk uitziet?'' greens ze en keek hem weer aan. Veel was ze nog niet in de stad geweest, aangezien ze daar weinig tijd voor had. Vandaag wilde ze even de stad wat gaan verkennen, en daar mag altijd een leuke jongen bijkomen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimezo jul 26, 2015 8:30 pm

"Sure! Welke kant wil je op?" Hun hele gesprek had een rare twist gekregen maar het maakte hem niet veel uit, het meisje was knap en om een of andere manier voelde hij zich aangetrokken tot haar. Ergens had hij de verschrikkelijke drang haar in zijn armen te nemen en nooit meer los te laten, maar liet hier niks van merken. "Ik bedoel, je komt van daar, misschien zag daar er iets gezellig uit. Ik kom van daar, en heb eigenlijk niks gezien. Zoals je gemerkt heb was ik nogal druk met zoeken naar mijn auto." Grinnikte hij en haalde z'n schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimezo jul 26, 2015 9:04 pm

Ze observeerde de jongen even goed. Zijn haar vond ze wel heel schattig. "Sure! Welke kant wil je op?" vroeg hij. "Ik bedoel, je komt van daar, misschien zag daar er iets gezellig uit. Ik kom van daar, en heb eigenlijk niks gezien. Zoals je gemerkt heb was ik nogal druk met zoeken naar mijn auto." Ze keek hem even vragend aan, en toen drong het tot haar door dat hij het had over de botsing. ''Oh ja! Uh, moet je die niet eerst vinden?'' vroeg ze bedenkelijk. Ze draaide zich even om om de omgeving te zien. ''Op de boulevard zijn volgens mij wel hele leuke cafeetjes?'' stelde ze voor en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimema jul 27, 2015 12:03 am

Hij lachte en haalde zijn schouders op. "Ik vind hem vast wel, ik zal jou niet durven te laten wachten." Sprak hij met een kleine glimlach. "Right, right. Ermmm.... Waar is de boulevard?" Wauw, oke. Voorschut. Hij had hier bijna de hele dag rondgelopen maar het onthouden had hij niet. Damn it. Hij kwam gewoon om wat duct-tape te halen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimema jul 27, 2015 5:53 pm

Toen ze merkte dat de wind harder begon te waaien, keek ze naar haar outfit. Het had iets... minder zomerig gemogen. Maar ach, het is nu eenmaal zomer en lekker weer of niet, ze moet en zal haar garderobe dragen. "Ik vind hem vast wel, ik zal jou niet durven te laten wachten." zei hij licht glimlachend. ''Nee, dat zouden we niet willen.'' zei ze en gaf hem een knipoog. "Right, right. Ermmm.... Waar is de boulevard?" vroeg hij toen. Ze trok een wenkbrauw naar hem op. ''Serieus?'' zei ze en schoot in de lach. Toen bedacht ze zich plots iets. ''My god. Ik heb me niet eens voorgesteld, Lena hier. En de boulevard, die is daarheen.'' zei ze en wees in de richting op waar ze vandaan was komen lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimedi jul 28, 2015 10:56 am

Hij knikte en een onschuldig glimlachje ontstond op z'n gezicht. Tsja, euhhh... Hij keek kort bedenkelijk toen het leeks of ze iets bedacht en zijn mond ging open in een soort van oh toen hij een paar gekke bewegingen maakte. "Stiles." Zei hij daarna. "Laten we gaan dan." Grinnikte hij en wachtte tot ze begon te lopen. Waarom was hij zo awkward als het om meisjes ging...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimedi jul 28, 2015 10:05 pm

Ze keek even naar zijn gezicht zonder iets te zeggen met een lichte glimlach. ''Je bent schattig als je zo lacht.'' zei ze tegen hem en bleef hem aankijken. "Stiles." zei hij na een paar rare bewegingen. "Laten we gaan dan." zei hij toen en wachtte tot zij begon te lopen. Lena pakte zijn hand en trok hem mee in de richting van de boulevard. Toen ze langs de winkeltjes liepen merkte ze pas op hoe gezellig Palmwoods eigenlijk is. Iedereen is er wel vrolijk eigenlijk, en daar word ze zelf ook vrolijk van. Toen viel haar oog op een klein, schattig cafeetje tussen twee kledingwinkels. ''Kijk hoe leuk die is!'' zei ze en keek blij naar Stiles om te zien wat hij ervan vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimedi jul 28, 2015 10:47 pm

Gawd, oh hell no. Hij voelde zijn gezicht opwarmen, wat betekende dat zijn wangen rood werden. Welke jongen wou dat nou, voor een meisje? Hij schrok licht toen ze zijn hand beetpakte, het gaf hem een soort vrolijk, blij, onbeschrijfbaar gevoel. En dat terwijl hij haar net pas had leren kennen. Hij glimlachte en keek naar het cafeetje voor wel twee seconden. "Je hoeft me niet zo aan te kijken. Waar jij heen wilt, ga ik heen." Zei hij nog een tikkeltje zenuwachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimewo jul 29, 2015 10:16 pm

Awh, hij begon te blozen. Hier zei ze verder niets meer op, waarschijnlijk wist hij het zelf ook wel. Stiles nam niet veel tijd om het cafeetje te bekijken. "Je hoeft me niet zo aan te kijken. Waar jij heen wilt, ga ik heen." Ze keek de jongen even aan. "Oh, dus als ik vanavond wil slapen ga je mee naar mijn kamer?" Er vormde een kleine glimlach op haar gezicht. Toen liep ze in de richting van het café en ging aan de eerste de beste tafel zitten die ze zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimewo jul 29, 2015 10:22 pm

Na haar vraag haalde hij z'n schouders op en zijn lippen gingen omlaag terwijl hij knikte, iets dat ze niet zag omdat ze al naar een tafeltje liep. "Ik... Ik uhm, tsja... He." Grinnikte hij, allerlei soort gedachtes nu in zijn hoofd vormend. Snel schudde hij ze eruit en ging tegenover haar zitten. Al gauw kwam er een serveester, en hij hield zijn hand uit naar de kant van Lena, daarmee zeggend dat ze haar bestelling eerst moet opnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimevr jul 31, 2015 2:58 pm

Toen de serveerster aan kwam, hield Stiles gelijk zijn hand op naar haar op, daarmee zeggend dat zij eerst mocht. ''Echte gentleman.'' grinnikte ze zijn richting op, waarna ze naar de serveerster keek. ''Doe mij maar een cola.'' zei ze en keek toen naar Stiles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimevr jul 31, 2015 7:29 pm

Hij grinnikte, als hij iets niet was dan was dat een gentleman. "Twee cola's." Glimlachte hij en keek de serveerster even na. "Dus... Lena." Zei hij, hij voelde zich echt op zijn gemak bij haar. "Vertel eens iets meer over jezelf." Vervolgde hij, een klein glimlachje op zijn gezicht. Misschien hadden ze wel iets gemeen, ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena Alston
Student
Lena Alston

Vrouw Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Drama & sport
Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimezo aug 02, 2015 8:08 pm

"Twee cola's." zei Stiles, waarna de serveerster het op haar blaadje schreef en weg liep. "Dus... Lena." begon de jongen. "Vertel eens iets meer over jezelf." zei hij met een klein glimlachje. Lena keek hem even schuin aan, en glimlachte. ''Je wil wat over me weten? Hm, waar zal ik beginnen...'' begon ze en keek even bedenkelijk. ''Dit is mijn eerste jaar op Pacific High, hiervoor zat ik op een school in een andere staat maar mijn vader kreeg een nieuwe baan, so here I am. Ik ben 17 jaar, en ik heb een paard Dakota.'' Ze keek Stiles recht aan. ''Your turn.'' Ze wilde maar al te graag wat meer willen weten over hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitimezo aug 02, 2015 10:31 pm

Hij knikte met een glimlach, hij zou ook geen vrienden kunnen maken zonder iets over ze te weten. Toen ze klaar was had hij even de tijd nodig om het te verwerken, en realiseerde zich dat hij nu aan de beurt was, en dat ze dat zelfs gezegd had. "I-" Hij werd onderbroken doordat de cola's op tafel werden gezet, Stiles schonk een kort knikje naar de mevrouw. "Ik ben 19 jaar, nieuw op Pacific High. Ook mijn vader vond een nieuwe baan, jammer genoeg." Hij miste iedereen van zijn oude school, en haatte het nieuw zijn. "Hmmm, ik ben niet zo interessant, eigenlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)   Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oops, Hi. (titelmoet10tekenszijn)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Buiten school :: ♢ Palmwoods-