IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 I don't know, I guess I drift off.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 24, 2015 6:53 pm

Chloe glimlachte toen het meisje was weggelopen. Haar bitchy uitspatting had een goede reactie uitgelokt bij het meisje. Eigen schuld, ze vroeg er zelf om. Chloe richtte haar aandacht weer op Stiles. Ze haalde haar schouders op. "Nee, het was geen grapje eigenlijk. Mijn vader is een hele bekende plastische chirurg in Californië, en hij heeft wel geld, dus wat dat betreft zou hij het wel kunnen overkomen, zij het niet zo dat ik niet zo'n goede relatie met mijn vader heb." Ze haalde haar schouders op en staarde even naar haar nagels. "Maar boeiend, als ik vraag of hij het doet, doet hij het vast wel." Een ander meisje, was het andere meisje bang geworden?, kwam hen de cherry cola brengen en glimlachend nam Chloe het aan. Ze nam een slokje van het zoete drankje. Mmmm. Verwachtingsvol keek ze Stiles aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 05, 2015 11:31 pm

Hij haalde zijn wenkbrauwen op, waarschijnlijk snapte ze het niet maar ja, prima om te weten dat haar vader pla... nog wat was. Hij wist niet echt wat hij moest reageren maar werd gelukkig gered doordat hun cola werd gebracht, door een ander meisje. Chloe nam een slok en Stiles volgde het probleem waarna hij een verfrisde "Aaaah." Uitbracht. "Maar, wat is er tussen jou en je vader dan?" Nou wou hij het weten ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't know, I guess I drift off.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Buiten school :: ♢ Het strand-