IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimewo jul 29, 2015 5:47 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine


Outfit 1 x Outfit 2

Hard dreunde de muziek haar oren binnen. Het was goede muziek, Beyoncé, daar kon Chloe altijd wel van genieten. Heel zachtjes liet ze haar lichaam meegaan op de beat, een beetje twijfelend. Tot nu toe was het nog niet echt een vervelende avond geweest. Chloe had een paar mensen van school horen praten dat ze vanavond uitgingen. Daar had zij ook wel oren naar gehad, dus had ze zich subtiel in een gesprek gemengd. De mensen hadden haar uitgenodigd en daar was Chloe dankbaar voor. Ze zouden naar een of andere bar gaan. Omdat ze naar een bar gingen, had Chloe een simpele outfit uit de kast getrokken. Maar toen ze de mensen had ontmoet op een verzamelplekje, bleek ze nogal underdressed te zijn. Ze zouden namelijk eerst wat gaan drinken in de bar en daarna uit gaan in een club. De meiden hadden korte jurkjes en hoge hakken aan, de jongens waren ook mooi gekleed. Een beetje awkward was Chloe de groep gevolgd. Het was best gezellig geweest, maar op het moment dat er nog meer mensen de bar binnen waren gekomen, waren ze Chloe een beetje vergeten. Dat begreep ze wel, maar echt leuk was het niet.

Daarom keek Chloe met een licht arrogante blik om zich heen, terwijl ze van haar cola nipte. Af en toe gleed haar blik door de bar en zag ze aan de andere kant van de bar een hele knappe jongen staan. Hij keek naar haar en Chloe keek gauw weg. Shit. O God. O my fucking God. Hij had naar haar gekeken. Heel voorzichtig woelde ze een beetje door haar haren. Shit, waarom was er geen spiegel? Hopelijk zat het nu wat beter dan daarnet. Heel voorzichtig draaide ze haar hoofd weer en zag dat hij ook weer precies haar kant op keek. Chloe draaide haar hoofd weer weg, probeerde niets aan haar gezicht te laten aflezen, maar O MIJN GOD. “Wat sta jij te lachen?” vroeg een van de jongens van het groepje. Chloe maakte een wegwerpgebaar dat van alles kon betekenen en nam nog een slokje van haar cola. Zou ze het gewoon nog een keer doen…? Chloe draaide haar hoofd weer naar de jongen. Deze keek hij ook weer naar haar. Hij glimlachte naar haar. Chloe sloeg haar ogen neer, glimlachte wat onzeker, terwijl ze een plukje van haar haren achter haar oor deed. Ze liet haar ogen weer omhoog glijden en keek hem weer aan, terwijl ze terug naar hem lachte. “Oké Chloe, ga naar hem toe, je kan het! Gewoon proberen” klonk een stemmetje in het hoofdje van Chloe. Ze nam de laatste slok van haar cola en begon naar de jongen toe te lopen.

Maar net toen ze een paar stappen had gezet, zag ze hoe een ander meisje een hand op zijn schouder legde en tegen hem begon te praten. Zijn blik wendde hij af. O. Chloe sloeg haar ogen weer neer. Ze keek naar het meisje. Ja, ze snapte het wel. Ze was bloedmooi. Chloe beet zachtjes op haar onderlip en draaide zich om. Ze zou maar eventjes gaan plassen, dan kon ze meteen eventjes haar make-up en haar haren na gaan kijken. Zonder voor de rest nog niets te zeggen tegen haar groepje, want fuck hen ze keken toch niet naar haar, liep ze richting de dames toiletten. Helaas stond daar een rij van hier tot Tokio. Goddamnit. Haar blik ging naar de mannen toiletten. Zou ze…? Heel voorzichtig en sneaky deed ze een paar stapjes naar voren en duwde heel zachtjes de deur van de mannen toiletten open. Niemand te zien. Nice! Chloe sneakte naar binnen. Ghahaha! Het voordeel van een mannen wc was ook altijd dat er een normaal toilet in zat, alsof ze wisten dat er af en toe vrouwen kwamen.

Daarom schoot Chloe snel een van de hokjes in en deed haar behoefte. Terwijl ze op de wc zat, staarde ze naar de ranzige wc. God, als ze niet zo nodig had moeten plassen, was ze in de rij gaan staan. Op de deur stond: “Here fucked Johnny and Demi.” “Ugh” kreunde Chloe vol afschuw en stond gauw op. Ze zorgde er voor dat ze zichzelf weer kon vertonen en deed de deur van het hokje weer open. En daar stond…de jongen van daar net. Chloe slaakte een gilletje en deed een stapje naar achteren. “God….” piepte ze en bekwam even van de schrik. Haar onzekere kant kwam wat naar boven. “Uhm…” begon ze en slikte eventjes. God, wat moest ze zeggen? Hoe moest ze dit uitleggen? “Uhm. Het uitleggen is nogal awkward, dus…uhm, hoi…I guess?” zei ze wat twijfelend.


Godmodden toestemming!


Laatst aangepast door Chloe Mendez op di sep 01, 2015 2:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimewo jul 29, 2015 7:16 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Een avond uit, daar zei Flynn zeker geen nee tegen. Vandaar dat hij, zo excited als hij was, meteen zijn vrienden had voorgesteld om een avond weg te gaan toen hij had gehoord dat meerdere mensen zouden gaan. En – hoe kon het ook anders want hij had zijn vrienden wel juist uitgekozen – ze hadden natuurlijk meteen ingestemd.
Daar stonden ze dan, als een groep verzameld, in de bar waar het vanavond allemaal zou gaan gebeuren. Vaak was Flynn hier nog niet geweest, maar vanuit de verhalen had hij enkel en alleen nog maar positieve dingen opgevat, dus slecht kon het vast en zeker niet zijn.
Zijn lichaam bewoog ritmisch mee op de muziek terwijl hij een glas met drank in zijn ene hand liet rusten. Af en toe nam hij er een slok van, maar vergeleken met zijn vrienden was hoe hij dronk helemaal niets. De rest goot het zo weg, maar dat was niet zo in zijn geval. Je moest er op het begin toch wel een beetje van genieten, niet? Later op de avond zou dat een geheel ander verhaal zijn, maar zo ver was het nu nog lang niet.

Een brandend gevoel ontstond op zijn wang, waardoor hij opzij keek en merkte dat er een meisje aan de andere kant van de bar naar hem keek. Hij had haar een glimlach willen schenken, maar op dat moment keek ze weg, wat eigenlijk in een fractie van een seconde gebeurde. Hm, okay, dan.. niet? Vreemd dat ze hem niet eerder was opgevallen trouwens, want slecht zag ze er zeker niet uit. In tegendeel zelfs.
Het gevoel kwam terug, waardoor Flynn weer opkeek en zijn ogen meteen weer op haar gericht waren. Had hij iets geks? Zat er iets op zijn gezicht? Fuck. Straks maar even gaan checken in de wc’s, voordat hij dat thuis niet door had gehad. Met tandpasta rondlopen was niet echt een slimme zet. Ondanks dat had hij haar deze keer wel een glimlach kunnen schenken, waarbij zijn witte tanden ontbloot werden, doordat ze wat langer had gekeken. Maar nadat hij dat had gedaan keek ze snel weer weg. Hm, probeerde ze door middel van dit met hem te flirten? Nice.
Zijn blik was nog niet van haar verwijderd toen ze hem weer terug aankeek en terug naar hem lachte, waardoor zijn mondhoeken automatisch nog iets verder omhoog schoten. Dus, blijkbaar was er niks mis met hem, toch?

Flynn was inmiddels alweer een glas verder, toen een vriendin hem bij zijn schouder beetpakte en zo zijn aandacht trok. Ze begon het gesprek, waar Flynn graag in mee had willen doen, maar helaas kon hij haar niet boven de muziek uithoren. “Ja, sure.” Knikte hij maar terug naar haar, ondanks dat hij begod niet zou weten wat ze had gezegd. Wanneer je niet wist wat te zeggen; altijd ja zeggen. Kan nooit kwaad.
Het idee dat er iets op zijn gezicht zat was hem nog zeker niet ontgaan en toen de blondine weg was gegaan besloot hij dan ook om het maar even te gaan checken, voor het geval dat. Plús moest hij ook nog eens nodig naar het toilet om even wat vocht te loodsen.
Toen hij de rij voor de damestoiletten had gezien krulden zijn mondhoeken wat omhoog. Soms was het fijn om niet van het andere geslacht te zijn, dat bleek nu ook maar weer.
Het was er als een waterval uitgekomen, wat ergens toch wel opluchtte. Maar nog voordat hij het zaakje naar binnen had kunnen doen ging de deur naast hem, van de gewone wc, open en meteen weer dicht. Flynn haalde zijn wenkbrauwen op en wierp zijn blik erop, totdat hij tot het besef kwam dat het géén jongen was en hij als reactie daarop zijn zaakje razendsnel naar binnen haalde.
Eh, kut, ze had niets gezien, toch? Tja, anders had ze in ieder geval een miniatuur van de Burj Khalifa gezien. Ook altijd leuk, niet waar?
Ondanks dat hij het niet wilde waren er lichte blosjes op zijn wangen verschenen, puur alleen al om het feit dat het nogal awkward was. Voor dit alles had hij haar nog een drankje aan willen bieden, maar nu? Uh, ja. Uitleg. Well, die was ze hem niet echt verschuldigd, daarbij, dat zou het alleen nog maar meer awkward maken. Flynn lachte wat naar haar, voordat hij wat terug zei. “Hey.” Ondanks alles wat er zojuist gebeurd was de glimlach op zijn gelaat natuurlijk niet te missen, zoals gewoonlijk.
“Oh, ja. Ik, eh –” Stotterde hij maar wat, omdat hij zichzelf had betrapt op net iets te lang staren en hij niet moest vergeten in de spiegel te kijken. Iets wat op dit moment een handige, bruikbare smoes was.
Maar eerst, handen wassen. Flynn bekeek zich ondertussen in de spiegel, maar kon zich nergens op iets betrappen wat niet goed zou hebben gezeten. “Ik dacht, misschien dat ik iets op m’n gezicht had zitten? Je keek zo..” Het klonk totaal niet gemeen, dat was ook niet de bedoeling. Eerlijk, hij had het oogcontact wel leuk gevonden?
Ondertussen was hij weer wat meer haar richting opgekomen. “Flynn, trouwens.” Stelde hij zichzelf maar snel voor, met oprechte vriendelijkheid, die inderdaad ook weer af te lezen was van de glimlach die nog steeds niet was verdwenen. “Ik wilde je wat te drinken aan gaan bieden, maar, toen was je ineens weg.” Het was waar. Ze was ineens weggeweest. Gelukkig dat hij haar dan hier maar weer tegen kwam? Wacht. Ze stonden nog steeds in de wc, misschien dat ze beter maar even ergens anders heen konden gaan? Ja, beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedo jul 30, 2015 1:27 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine

Dit was echt weer iets voor Chloe. Ze was niet echt een meisje dat snel dingen deed die niet mochten, maar als ze het deed werd ze altijd betrapt. En precies door de persoon met wie ze hiervoor…nou ja, hoe kon je het noemen? De persoon waarmee ze oogcontact had gehad was misschien de beste benaming. Want na Chloes armzalige manier om met hem te flirten, had hij zich naar een ander meisje gekeerd. Het meisje had blonde haren gehad, in haar vaders ogen iets wat godinnen hadden. Chloe, die van nature pikzwart haar had gehad, wilde zo graag blonde haren, maar waarschijnlijk zou het haar én niet staan, én ze moest haar haren dan eerst bruin verven en dan ook nog eens blond, iets dat super slecht was voor je haren. En bovendien: wilde ze het voor zichzelf, of wilde ze het om haar vader tevreden te stellen?

De situatie was nogal awkward. Chloe was nogal versteend geweest van schrik en had daarom net gezien hoe de jongen zijn rits dicht deed. Haar oog had wel iets opgevangen, maar het was te snel geweest om er iets over in te schatten. Dat was het rare van dit soort situaties. Je wist dat je er niet naar mocht kijken, maar stiekem, en misschien wel onbewust, deed je het toch. Gosh. De jongen begroette haar en staarde haar toen eventjes aan. Uhm. Chloe voelde hoe haar wangen een beetje licht rood werden en ze staarde eventjes naar de grond, een beetje met een onschuldige blik. Toen de jongen weer spraak, gleed haar blik weer naar hem toe. Hij stotterde wat. Chloe kon het niet laten om naar hem te glimlachen, het was namelijk echt adorable. O God, wat moest ze nou toch weer met deze situatie aan? Hoe ging ze zich hier uitpraten? En wilde ze dat eigenlijk wel? Want stiekem vond ze het best leuk om hier met hem op deze plek te zijn, want hiervoor hadden ze wel oogcontact gehad. Maar er zouden al snel andere jongens komen die hun behoefte moesten doen, en naar aanleiding van het deurtje van het wc hokje, ook nog andere behoeftes.

Chloe zette een stapje dichter naar hem toe, hij was zijn handen aan het wassen. Dat was fijn, sommige jongens waren namelijk echt varkens. “Ik dacht, dat ik misschien iets op m’n gezicht had zitten? Je keek zo…” Chloe slikte even. O God, had hij dat zo opgevat? “O.” Dat was haar eerste reactie. Een onzekere blik kwam op haar ogen. “Dat bedoelde ik eigenlijk niet zo” zei ze zachtjes “Ik uhm…ik b-b-bedoelde eigenlijk, uhm. Ja.” O God, nu werd haar hoofd nog roder. Ook realiseerde ze zich dat ook zij haar handen nog moest wassen.

Heel voorzichtig kwam zij ook wat dichterbij. De jongen stelde zich voor als Flynn. Awh, wat een leuke naam! Chloe glimlachte. “Ik ben Chloe, zonder streepjes of trema’s.” Och, waarom zei ze dat nou weer? Stom Chloe, stom, dadelijk dacht Flynn dat zij dacht dat hij niet kon spellen ofzo. Waarom was ze ook zo’n ei? Nou ja, niets aan te doen, het was er al uit. “Ik wilde je wat te drinken aan gaan bieden, maar, toen was je ineens weg.” Oh. O my God, echt? Chloe keek bedenkelijk. Ze voelde zich wat rustiger worden. Flynn was nog niet gillend weggerend, dus hij zou het wel niet raar gevonden hebben ofzo. En anders liet hij dat niet blijken. “Dit is echt een miscommunicatie” grinnikte Chloe zachtjes “Ik wilde namelijk naar jou toe komen, maar toen zag ik dat je met een ander meisje praten, dus ik dacht dat zij misschien je vriendin was ofzo en ik wilde geen problemen voor je maken.” Een beetje onzeker glimlachte Chloe. Maar ze moest nog steeds haar handen wassen.

Rustig deed ze nog een paar stapjes naar voren, gleed heel voorzichtig langs Flynn heen, langs de muur. Deze ruimte was ook zo klein. Haar lichaam gleed zachtjes tegen de zijne aan, waardoor haar hand zachtjes de zijne raakte. “O sorry” piepte ze zachtjes. Terwijl ze langs hem was gelopen, had ze gevoeld hoe haar hart opeens 180 slagen per seconde omhoog was gegaan. Het was echt idioot, want normaal gesproken wist Chloe altijd precies wat ze moest zeggen en ook wanneer. Nu voelde Chloe zich verlegen, bang dat ze iets verkeerds zou zeggen. Ze wilde hem namelijk niet afschrikken, hij was de eerste jongen sinds haar ex-vriendje die interesse in haar toonde. Tenminste, interesse op een manier die niet meteen seks schreeuwde. Die jongens had Chloe altijd moeten teleurstellen, omdat ze nog maagd was en geen slet was.

Rustig waste Chloe haar handen en bekeek zichzelf in de spiegel. Een lokje van haar haren deed ze achter haar oren, glimlachte eventjes naar zichzelf en draaide zich naar hem terug. “Maar uhm. Als je wilt, maar alleen als je wilt hoor, kunnen we alsnog wel wat drinken?” vroeg Chloe verlegen “I-ik bedoel, als je niet liever naar dat blonde meisje wilt ofzo hoor.” Want je wist maar nooit, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedo jul 30, 2015 9:19 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Hij was echt geschrokken, maar toen het nou eenmaal was gebeurd was het niet eens meer zo’n big deal. Waarschijnlijk had ze de rij bij de meiden ook gezien, logisch dat je daar niet in ging staan, toch? Maar ja, jammer voor haar dat toen ze uit de wc kwam hij er stond. Alhoewel, nu had hij wel meteen de kans om een gesprek met haar aan te gaan.
Flynn kon dan niks anders doen dan haar even een schaapachtig glimlachje toe te werpen. Tja, wat moest hij anders doen? Hij kon moeilijk nog even verder zijn behoefte doen. Niet dat dat nodig was, maar stel. Hij had dan ook besloten om maar even zijn handen te gaan wassen, kon hij meteen in de spiegel kijken, voor het geval dat. Het enige wat hij echter hoefde te doen was even snel een hand door zijn haar te halen, voor de rest zat alles redelijk goed zoals het hoorde te zijn.

Haar blik was hem zeker niet ontgaan, waardoor hij even bedenkelijk naar haar keek. Eerlijk, die blik zorgde ervoor dat hij van binnen wel smolt hoor. Het was echt niet zo bedoeld, wat hij had gezegd. “Weet ik.” Lachte hij dan ook maar wat terug naar haar, zeker omdat haar hoofd ook al rood was geworden. Nee, de intentie van het kijken was zeker wel om te flirten, of niet soms? Maar goed, ze kwam niet uit haar woorden, wat hij ergens wel schattig vond hoor. Had hij dat effect op haar of..?

Chloe. Zonder streepjes of trema’s. Mooi. Zijn mondhoeken gingen wat omhoog, waarna hij snel nog eens een hand door zijn haar heen haalde. Voor zijn gevoel zat het allemaal echt even niet goed, to be honest.
“Dit is echt een miscommunicatie, ik wilde namelijk naar jou toe komen, maar toen zag ik dat je met een ander meisje praten, dus ik dacht dat zij misschien je vriendin was ofzo en ik wilde geen problemen voor je maken.” Echt? Dat was lief, ook al had het niet gehoeven. Maar ja, dat kon ze natuurlijk ook niet ruiken. “Nee, ik ben single, daar hoef je je geen zorgen over te maken.” Glimlachte hij haar toe. Dan wist ze dat ook meteen, toch?
Oh ja. Ze moest haar handen nog wassen. De kamer was alleen iets te klein waardoor de tijdens de oversteek naar de kraan langs hem was gekomen en hij onbewust maar wat in zichzelf mompelde. Echter, toen ze hem sorry had gezegd kon hij het niet laten om even te grinniken. “Geeft niets.” Nee, eerlijk, wat voor probleem was het? Geen.

Flynn had toegekeken hoe ze haar handen had gewassen, ook al wist hij niet eens of ze dat wel graag had of zo. Zijn blik werd echter weer op haar gericht toen ze praatte. “Maar uhm. Als je wilt, maar alleen als je wilt hoor, kunnen we alsnog wel wat drinken?” Flynn was van plan om in te gaan stemmen, maar helaas ging dat niet meteen door omdat ze hem afhaakte. “I-ik bedoel, als je niet liever naar dat blonde meisje wilt ofzo hoor.” Hierdoor kon Flynn het niet laten om even te lachen. “Echt? Honey, ze is m’n type totaal niet.” Nee, echt, ze was dan misschien qua uiterlijk geweldig maar haar innerlijk was om van te huilen. “Maar een drankje lijkt me nice.” Stemde hij toen als nog maar in, waarna hij zich een kwart draaide. “Kom je mee?” Want hij kon toch haast niet voorstellen dat ze hier wilde blijven.

Toen hij de deur had geopend kwam er een zucht tussen zijn lippen door, puur om het feit dat er zich een menigte voor de wc’s richting de bar had gevormd. Lekker dan. Hij draaide zijn hoofd dan ook naar haar om, om vervolgens haar hand te pakken. “Volg me maar gewoon, oké?” Had hij haar nog gezegd, had toen snel een knipoog naar haar geworpen en drong zich toen tussen de menigte door.
Het was wat duwen en trekken geweest, maar uiteindelijk had hij zich zo een weg voor hen beide kunnen banen dat ze uiteindelijk bij de bar konden komen.
“Uh, wat wil je eigenlijk hebben?” Vroeg hij toen maar, voordat degene die hen op zou nemen zou komen en hij het niet zou weten. Zijn ene elleboog leunde op de bar, en zo op zijn kaak, terwijl zijn andere hand lichtjes langs haar lichaam viel. Smooth.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedo jul 30, 2015 11:12 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine

De jongen was single. Ghehehe. Maar was het dan zo overduidelijk dat Chloe een beetje zenuwachtig van hem werd, op een positieve manier dan? Of bedoelde hij dat ze zich niet druk moest maken, omdat hij geen problemen zou krijgen, omdat hij geen vriendin had? Ugh, waarom deze onzekerheid? Soms kon Chloe zichzelf er wel om vervloeken. Ze keek zo op tegen de meisjes die gewoon op een jongen afstapte en hem helemaal op hun vingers wonden. Van die onafhankelijke meisjes, die niet eerst wachten tot de jongen een eerste stap nam. Chloe was ook wel redelijk onafhankelijk, maar bij deze jongen ging het gewoon allemaal wat moeizamer. Hij was gewoon zo knap, en aardig ook, want hij had haar helemaal niet belachelijk gemaakt, of was helemaal niet gemeen geweest, toen zij uit het hokje was verschenen, in plaats van een van zijn soortgenoten.

Hij had zich voorgesteld als Flynn en zij had zich voorgesteld als Chloe. Een beetje twijfelend had Chloe voorgesteld om alsnog wat te gaan drinken, als hij dat natuurlijk niet erg vond. Flynn moest erom lachen, verzekerde haar dat het blonde meisje echt niet zijn type was. Chloe moest ook even lachen. Oké, het was stiekem ook wel een beetje stom wat ze deed, maar ze wilde hem echt geen problemen veroorzaken ofzo. “Hey, you never know…” zei ze grinnikend, terwijl ze haar schouders ophaalde. Alleen zouden ze nooit een drankje kunnen drinken, hier, in het toilet. Tenminste, dat zou een beetje apart zijn, vooral omdat Chloe nog steeds van het geslacht was dat hier eigenlijk niet aanwezig mocht zijn. Daarom knikte ze toen Flynn was weggedraaid en had gevraagd of ze mee kwam. Snel was ze achter hem aan gelopen, bang om hem kwijt te raken in de mensenmassa die zich voor de toiletten had verzameld. Doordat het zo druk was, scheen niemand echter op te merken dat er een meisje achter de jongen was aangelopen. En dat was maar goed ook, want dan hadden ze mogen uitleggen dat ze gewoon allebei aan het plassen waren geweest, in plaats van hele andere dingen te doen. Flynn had zich naar haar omgedraaid. “Volg me maar gewoon, oké?” Chloe knikte en voelde toen hoe zijn hand de hare had gepakt. O. My. God. Zijn hand voelde warm en sterk om de hare, en terwijl ze achter hem aanhobbelde, voelde ze hoe haar hele lichaam warm werd. Dit was niet gezond hoor, gosh.

Uiteindelijk waren ze toch zonder kleerscheuren bij de bar aangekomen. Eventjes haalde Chloe opgelucht adem. Samen waren ze naar de bar gelopen. Ze stond naast Flynn, ging wat dichter bij hem staan, zodat ze hem gewoon kon verstaan. En. Ja. Gewoon, omdat het stiekem ook leuk was. Maar de harde muziek was een goed excuus. En doordat ze nu gewoon weer terug in de openbare ruimte waren, voelde Chloe zich iets meer op haar gemak. Het was toch eventjes awkward geweest in de heren toiletten. Flynn vroeg haar wat ze wilde drinken. Zijn hand gleed even langs haar lichaam en een rilling, een positieve rilling, ging door haar lichaam. O my God. O God, nu verwachtte hij natuurlijk een antwoord. Mmmm. Zou hij haar een watje vinden als ze niet dronk? Nee, maar Chloe wilde nu haar hoofd erbij houden, want ze wilde hem niet afschrikken. “Gewoon cola is goed hoor” zei Chloe, vroeg zich af of ze misschien iets moest bijleggen. Idee. “Oké, oké, deze is voor jou, goed, en dan is de volgende voor mij!” zei ze enthousiast. Ja, want Chloe wilde echt niet overkomen als een of andere geldwolf ofzo. Al was het natuurlijk maar een drankje, maar goed.

Terwijl Flynn bestelde, keek zij weer eventjes in het rond. Het groepje waarmee ze was, kon ze in eerste instantie niet echt meer ontdekken. Maar het maakte haar eigenlijk niet zo heel erg veel uit, Chloe stond nu te praten met de jongen die ze eerder had gezien aan de bar, en dat maakte het voor haar nu al een topavond. Toen Flynn klaar was, pakte Chloe haar glas en hield hem uitnodigend voor hem, om te proosten. “Cheers!” zei ze en nam een slokje van haar cola. Ze zette haar glas weer neer op de bar en boog weer wat dichter naar hem toe. “Het is maar goed dat niemand ons zag eigenlijk, want dan hadden we dat ook nog eens mogen uitleggen” lachte ze en rolde eventjes quasi sarcastisch met haar ogen. “Ik moet je ook bekennen dat ik een beetje chagrijnig keek hoor” bekende Chloe toen en haalde haar schouders op “Ik ben met een groepje van de school hier, maar ik ken ze eigenlijk niet zo goed. Zij zitten er echter al een paar jaar en kennen iedereen en er kwamen kenissen ofzo, dus toen vergaten ze mij een beetje.” Chloe haalde haar schouders nog een keer op. Het was niet anders. “Met wie ben jij hier? En zit je ook nog op school ofzo?” vroeg Chloe toen nieuwsgierig, terwijl ze haar glas cola weer pakte en nog een slokje door het rietje nam, haar ogen op hem gericht, met een lichte twinkeling in haar ogen. Iets wat ze lang niet had gehad, maar wat vooral kwam door zijn aandacht en het feit dat ze zich nu wat meer op haar gemak voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimevr jul 31, 2015 8:59 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Ondanks dat de drukte voor de wc’s niet je van het was, was het ergens maar goed geweest. Wat als anderen hadden gezien dat ze samen de heren toiletten uit waren gekomen? Beetje awkward, niet. Of in ieder geval; meer awkward dan dat het was geweest toen Chloe uit het heren toilet was komen lopen en hem was tegengekomen. Anders hadden ze nu wel een hele goede smoes ter plekke moeten bedenken.. Ja fuck, daar was Flynn niet goed in. Liegen in het algemeen was sowieso al niet zijn sterkste kant. Daarbij, hij deed het gewoon ook niet graag.
Al snel kwam hij erachter dat het een beter idee was als ze achter hem aan zou lopen en hij, als voorste, gewoon iedereen opzij zou duwen zodat er speciaal voor hen een weg zou ontstaan. Dat was ook wat hij had gedaan, nadat hij Chloe het had verteld en haar hand had gepakt. En eerlijk, het deed iets met hem, ondanks dat het niet zijn eigen bedoeling was. Hij blamede zijn hoofd er wel voor, of zo.

Eindelijk. Zonder problemen te hebben gehad waren ze goed en wel bij de bar aangekomen, want dat was natuurlijk hetgene wat ze samen hadden besloten.
Zijn blik was voor even richting het personeel gegaan dat achter de bar stond, maar geen van hen stond dicht bij ze in de buurt of was niet bezig. Had hij meteen een goed excuus om weer richting Chloe te kijken, want dat was stiekem tien keer leuker hoor. Of honderd keer, of duizend, of een miljoen of – nou ja, je snapt wel.
Snel had hij haar nog maar even gevraagd wat ze eigenlijk wilde drinken, voordat ze straks aan de beurt waren en hij het niet wist? Nou ja, Chloe had nog altijd wel een eigen mond, maar het was gewoon handiger dat hij het in een keer kon zeggen, met de harde muziek die zich op de achtergrond afspeelde.
Cola. Ja, misschien was dat ook wel een goed idee voor hem, gezien hij het dan niks vond om wat drank te nemen. Daarbij had hij ook al twee glazen daarvan op en was dat voor hem voor nu eigenlijk wel genoeg, om eerlijk te zijn. Een avond waarin hij straal bezopen was had hij geen zin in.
“Pff, nee joh, ik heb genoeg.” Sprak hij haar snel tegen, waarna hij haar even een knipoog gaf. Hij had niets voor niets gewerkt voor momenten zoals deze. Hier, kwam het kapot werken toch nog eens goed uit, nu zou hij een mooie dame zoals haar uren lang bezig kunnen houden door haar alleen maar drankjes te geven. Nice.

Lang duurde het niet voordat hij de twee cola’s kreeg die hij had besteld, waarna hij één glas richting Chloe schoof en de andere bij hem hield. Flynn moest even lachen nadat ze haar glas omhoog hield om te proosten en hij als reactie daarop zijn glas tegen het hare aan tikte. Geweldig, toch? Maar hey, ze hadden in ieder geval geproost op een goede avond, als je het hem vroeg.
Ook om haar volgende woorden lachte Flynn weer, hij kon er gewoon niks aan doen. “Ja precies, alhoewel ik het helemaal niet erg had gevonden om een verhaal op te hangen? Ik bedoel, nergens om me voor te schamen.” Natuurlijk was hij niet goed in leugens opzetten, maar dat nam niet weg dat als hij dat had gedaan hij zich voor zijn verhaal zou schamen. Waarschijnlijk zouden andere dudes best wel jaloers op hem zijn geweest? Logisch.
Pff, Chloe, chagrijnig? Zelfs dan zou ze er nog als een lief klein dropje uitzien. “Net of dat anderen afschrikt.” Flynn rolde voor kort met zijn ogen. “Of mij in ieder geval niet?” Maar sowieso dat iedereen even snel naar haar toe zou lopen hoor. Uit ervaring wist hij dat de meeste jongens dat niet veel uitmaakte, hij wist niet hoe het met het andere geslacht zat? Trouwens, dat deed er ook niet eens toe.
For real? Hoe durven ze. Nou ja, ze was nu in ieder geval met hem. Had hij ook meteen een goed excuus om de hele avond bij haar te blijven? Het was hem toch al te saai geweest. Misschien had het allemaal zo moeten lopen, als hij haar net niet was tegengekomen stond hij vast nog aan de andere kant en had hij Chloe nog niet gesproken. Dat zou jammer zijn geweest, want het meisje was én knap én leuk om mee te praten, voor zo ver hij dat wist. “Dan is het maar goed dat we nu samen zijn, ik zou je niet vergeten, beloofd.” Een grijns sierde zijn lippen waarna hij voor kort haar hand had beetgepakt en zodoende zijn hand in die van haar had verstrengeld. En eerlijk, het maakte hem echt niets uit dat hij dat deed, hij schaamde zich niet eens. Maar zou dat moeten? Nou ja, anders kon hij binnen een paar tellen wel een klap verwachten, of zo. Hopelijk was ze dan maar niet zo sterk.
“Ja! Hier in de buurt, toevallig. Op Pacific High, als je dat kent?” Zijn mondhoeken waren omhoog gekruld, mede doordat ze hem echt interesseerde en hij het leuk vond dat zij ook wat interesse in hem toonde, of het haar nu werkelijk boeide of niet. “En ik ben met –” Flynn’s ogen hadden de omgeving waar hij eerder had gestaan al bekeken, maar sinds hij daar geen bekende zag moesten ze wel weg zijn gegaan, of zich hebben verplaatst. “Ja, mm, ik weet niet waar ze zijn. Maar ze kunnen me vast wel missen.” Had hij haar toegelachen met een glimlach waarbij zijn witte tanden werden ontbloot. Ook Flynn nam nog een paar slokken van zijn glas, waardoor het al bijna leeg was.

“Dus, Chloe, wil je dansen?” Een grijns stond op zijn gelaat, nadat hij de laatste slok uit zijn glas had genomen. Hopelijk, er stond namelijk best wel een fijn nummer op. “Hoeft niet, als je niet wilt hoor.” Wie weet. Het was geen verplichting, natuurlijk. Liet dat even duidelijk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimeza aug 01, 2015 1:42 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine


Songs; Charli XCX - Famous & Trey Songz ft. Nicki Minaj - Touchin' Lovin' voor het geval je ze wilt opzoeken. ;3 <3

Het aanbod om ook een drankje voor hem te betalen later op de avond werd afgeslagen. Maar. Maar. Maar. What about the independent women style? Eventjes trok ze een pruillipje, maar het zou wel goed komen. Het goede was, was dat ze nu met Flynn was, iets waar ze toch niet helemaal aan had gedacht toen deze avond was begonnen. Als ze hem niet had ontdekt, of hij haar, dan stond ze nu waarschijnlijk alsnog aan de bar een beetje chagrijnig voor zich uit te staren. Nee, Chloe was echt wel blij hoor. Ze had nooit gedacht dat een jongen als Flynn interesse zou tonen in haar. Van binnen voelde ze het echt kriebelen en het was niet eens een heel erg vervelend gevoel. Rustig nam ze nog een flinke slok van haar cola. Het glas was inmiddels bijna leeg. “Weet je zeker dat je jezelf niet voor mij zou schamen? Ik kan soms best een beetje raar doen” zei Chloe met een vrolijke knipoog. O God, wat was er met haar aan de hand? Ze probeerde wel met hem te flirten, maar op haar eigen onhandige Chloe manier. En het voelde goed en het was leuk en het was spannend en ieh!

Toch besloot Flynn nog wat meer met haar hoofd te dollen. Ze kon er niets aan doen, maar haar wangetjes bleven rood worden. Dat ze hem niet had afgeschrikt, was echt een wonder geweest. Chloe wist hoe ze af en toe kon kijken als ze chagrijnig was. Maar dat gevoel had ze nu al een hele tijd niet in haar lichaam gehad. “En als jij mij dat beloofd, beloof ik dat ik jou niet zal vergeten, dus zijn we eigenlijk wel gedwongen om dadelijk, als deze avond voorbij is, nummers uit te wisselen” zei ze met een glimlachje. Het klonk misschien een beetje cheesy, maar het was wel zo. En toen gebeurde er iets waar Chloe helemaal niet op had gerekend, maar waar ze toch wel helemaal eventjes wiebel van werd. Hij pakte haar hand beet en verstrengelde zijn hand met de hare. Eventjes keek Chloe er naar en keek toen weer op, in zijn mooie ogen. Het was een teken dat hij zich niet schaamde om met haar hier te staan, met haar iets te drinken en met haar te praten. En dat was het beste wat hij die avond voor haar had kunnen doen, haar het gevoel geven dat hij zich niet schaamde voor haar. Misschien wist Flynn dat niet, maar ze was hem er zo dankbaar voor. Daarom gaf ze hem een van haar stralende glimlachen, een glimlach die niet snel op haar gezicht verscheen, maar als hij er was, was het voor Chloes gevoel alsof de zon iets helderder ging schijnen. Een vrolijke twinkeling was zichtbaar in haar ogen. Zachtjes streek ze met haar duim over de rug van zijn hand. Lief.

En toen bleken ze ook nog op dezelfde school te zitten. Het kon niet beter worden. “O! Dan zitten we misschien binnenkort wel bij elkaar in de klas, daar zit ik nu namelijk ook. Tenminste, ik ben net overgekomen vanuit Calabasas, Californië. Ik weet niet of je het kent, maar het is met de Spaans gethematiseerde huizen? En waar kom jij vandaan?” Chloe dacht eventjes na. “Jij lijkt me een type die uit New York ofzo zou komen! Of is dat heel dom gedacht?” Chloe zat op haar praatstoel, maar niets had haar kunnen voorbereiden op zijn volgende vraag.

“Dus, Chloe, wil je dansen?” Chloe keek heel even onzeker naar beneden. “Weet je, ik ben niet zo’n goe…” Stop. Diep van binnen voelde Chloe een gevoel opkomen. “Stoppen met jezelf zo naar beneden praten. Je bent hier met een super leuke jongen, hij schaamt zich duidelijk niet voor je en hij wilt met je dansen. Go go go!” schreeuwde een stemmetje in haar hoofd, die verdacht veel op die van Cleo lijkt. Ja, haar zus zou zeker willen dat ze hier mee zou doorgaan. Daarom rechtte ze haar rug, keek met een blije glimlach Flynn aan en kneep ze zachtjes in zijn hand. “Nee, we gaan dit gewoon doen” zei ze toen resoluut. De muziek in de bar veranderde, een nummer dat ze wel kende en waar ze ook zeker wel van hield. “Bovendien vind ik dit nummer geweldig!” zei ze met een stralende lach en met die woorden trok ze hem mee, richting de dansvloer. Deze keer was zij het die plekjes voor hem vrij maakte.

Uiteindelijk stonden ze midden in de dansvloer. Het nummer wat ze draaiden, was een verschrikkelijk vrolijk nummer en ging niet perse ergens over, maar Chloe vond het gewoon leuk. Heel eventjes keek ze wat onzeker om haar heen, maar begon toen toch te dansen. Niet sensueel, of sexy, maar gewoon lekker gek. Vrolijk kwam ze op Flynn afgedanst, zag dat ze niet de enige was die lekker gek aan het dansen was en dat er eigenlijk niemand was die op een rare manier naar haar keek. “One night, we’re gonna come and crash the party. We’re invited but we’re yet so shameless, just like we’re famous!” zong ze vrolijk mee met de muziek en pakte toen Flynns hand beet. Ze deed hem omhoog, en maakte zelf een pirouette onder zijn hand door, waardoor ze met haar rug naar hem toe stond en wat naar achteren kwam, zodat ze eventjes met haar rug tegen hem aan stond. Over haar schouder glimlachte ze eventjes naar hem. Wauw, Chloe had het echt super naar haar zin.

De muziek veranderde weer, werd sensueler. Chloe herkende het nummer als Touchin’ Lovin’, muziek die ze zelf ook in haar vrije tijd graag luisterde. De mensen om haar heen begonnen sensueler te dansen, meer met haar heupen. Ze had geen idee of ze het een beetje goed deed. Toen ze eenmaal een beetje in de flow kwam, keek ze naar Flynn. Ze had nog niet gedanst, nou ja nog niet écht gedanst, met hem. Met een verleidelijke glimlach, maar toch nog die onzekerheid in haar ogen, kwam ze naar hem toe, sloeg ze haar armen om zijn nek en begon op dezelfde manier als net te dansen, alleen dan nu met hem. Dat ze wederom zo dicht bij hem was, deed haar hart veel sneller kloppen en een warm gevoel gleed door haar lichaam. Ze was nu zo dicht bij hem, en o my God. Wat vond hij van haar? Deed ze het goed? Gosh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimezo aug 02, 2015 11:21 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Chloe die raar deed? Hij had het in ieder geval nog niet zo meegemaakt. “Als je behoefte doen in de mannen wc’s daaronder valt, valt dat best wel mee.” Lachte hij haar toe. Maar sowieso, hoe bedoelde ze raar? Flynn vond haar niet raar, of tenminste tot nu toe niet, en als mensen soms leuk raar konden zijn was het ook nog eens leuk. Pff, Chloe moest niet zo negatief zijn over zichzelf. Ze was een hartstikke leuke, knappe meid. Waarom zou je dan jezelf zo neer gaan halen? “Maar nee hoor, ik zou me nooit schamen voor je. Of je moet in je blootje over straat lopen, dan misschien, maar dat gaat niet gebeuren.” Flynn wierp haar na zijn woorden even een lieve glimlach toe. Hoezo zo hij zich moeten schamen voor haar, ze was toch juist wel iets waar hij trots op moest zijn. “Of je moest dat van plan zijn..” Even gaf hij haar een klein duwtje met zijn elleboog op haar arm. Nee, tuurlijk niet, ze was toch niet gek. Niemand zou dat doen.

Smooth. Heel smooth. Flynn kon het dus ook niet laten om door haar woorden een grijns op zijn gelaat te toveren. “Wie weet was ik dat sowieso al van plan.” Hij haalde zijn wenkbrauwen eens wat geheimzinnig op toen hij dat had gezegd, maar kon het niet laten de glimlach weer door te laten breken. Maar eerlijk, tuurlijk had hij dat al bedacht hoor. Wie zou zo’n kans laten schieten? Hij moest en zou haar nummer achterhalen, fijn dat ze dat omgekeerd ook vond overigens, dan wist hij zeker dat hij safe zat en het nog zou lukken ook.
En het gebeurde precies nadat hij haar hand had beetgepakt dat hij de glimlach voor geen goud meer van zijn gezicht af kreeg. Hij zag hoe Chloe naar hun handen keek, even later weer op keek en hem de mooiste glimlach schonk die hij wellicht nog ooit had gezien. Ze streek met haar duim over de rug van zijn hand en Flynn kon er niets aan doen dat hij wel een gat in de lucht kon springen. Like, seriously, ze gaf zo aan dat ze het accepteerde? En hij had niet eens die hard geprobeerd te flirten.

Hey, echt? Kon het nog beter? Dan zou hij haar dus meer gaan zien? Geweldig. “Hey ja! In welke klas zit je?” Nog voordat hij echter in kon gaan op haar andere vraag had Chloe zelf eigenlijk al haar vraag beantwoordt. Stond het dan zo groot op zijn voorhoofd? “Nou, eigenlijk? Ben je helderziend? Maar, ik kom uit New York, dus. Queens.” Het was op zijn gezicht te lezen hoe leuk hij het vond dat ze het eigenlijk al had geweten. “Calabasas, wauw. Ik heb er wel wat van gezien, maar nog nooit geweest. Nou ja, als ik dan wil, weet ik dus een goede gids?” Vroeg hij, een grijns die hij naar haar toewierp.

Dus, ze wilde niet?
Het duurde een tijdje, voordat ze aangaf dat ze tóch wilde. Flynn’s glimlach van oor tot oor verraadde hoe leuk hij het wel niet vond dat ze mee instemde. Dansen, met haar, wie zei daar nou nee tegen? Voordat hij het wist had ze zijn hand beetgepakt en had ze hem mee richting de dansvloer genomen.
Hoe hij aan het dansen was wist hij niet, het interesseerde hem eigenlijk ook vrij weinig, maar het was leuk om Chloe zo vrolijk te zien. Daarbij, het nummer was ontzettend vrolijk wat als resultaat gaf dat iedereen lekker gek aan het dansen was. Geweldig, niet?
Flynn moest lachen toen ze zelf maar zijn hand pakte om die vervolgens op te tillen en zo een pirouette onder zijn arm door maakte. Na de pirouette stond ze dus met haar rug richting hem, waardoor hij haar stiekem wat dichter tegen zich aandrukte – zijn arm zat immers toch rond haar middel door de pirouette – en hij wat liefjes terug naar haar lachte. Wist ze wel wat ze met hem deed? Ze maakte hem gek, in zijn hoofd. En wauw. Niet slecht gek, want ze hoefde er echt niet mee te stoppen. Nee, ze mocht echt wel ermee doorgaan.

Het ene nummer was afgelopen en werd meteen vervolgd door een ander nummer, een totaal andere soort, iets sexyer. Dat was ook te merken aan hoe Flynn veranderde qua dansen, net zoals Chloe dat deed. Terwijl hij naar haar keek kon hij niets anders doen dan even op zijn lip te bijten. Al snel kwam ze dichter naar hem toe en maakte zijn hart een sprongetje, het was net of ze wist dat hij dat wilde. Het gevoel van haar armen in zijn nek was net of ze het al eeuwen bij hem deed. Zijn handen gleden richting haar middel, plaatste zich beide op haar heupen.
Flynn kon er niets aan doen dat hij zijn hoofd dichter bij het hare bracht, zijn voorhoofd die tegen de linkerkant van haar voorhoofd leunde. Zijn hoofd ging wat naar beneden, zodat zijn lippen op de hoogte van haar nek kwamen en hij daar zachtjes en voorzichtig een kusje plaatste. Gevolgd door meer, steeds hoger en hoger, totdat hij haar wang bereikte. “Je was toch niet zo goed in dansen?” Had hij haar nog maar even duidelijk gemaakt dat dat dus echt niet zo was, een grijns die zijn lippen sierde terwijl zijn hoofd nog steeds tegen het hare leunde.
Flynn trok zijn hoofd terug. “Chloe, je hoeft echt niet zo onzeker te zijn, believe me. Je danst perfect.” Hij meende het. Uit het diepste van zijn hart. I mean, look at her. Waar zou ze zich voor moeten schamen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimema aug 03, 2015 1:36 am

Waarom Chloe zo snel betoverd was door Flynn? Ze had geen idee. Was het iets met zijn lieve ogen? Had het met zijn sexy baardje te maken? Chloe had geen flauw idee, maar het voelde goed. Toch was ze ergens nog wel bang en onzeker. Wat als ze het maar voor hem gewoon een klein dingetje was? I mean, het was niet zo dat ze meteen gingen trouwen ofzo. Maar Chloe wilde hem na deze avond best nog wel een keertje zien. Wat als dat voor hem helemaal niet de bedoeling was? Dat zou Chloe best erg vinden. Ze vond het al moeilijk om mensen toe te laten, zeker door haar ex vriendje en haar vader. Maar goed, ze moest gewoon kijken waar de rest van deze avond zou stranden. En dan zou ze het gewoon vragen. Als het antwoord niet in haar smaak zou vallen, dan zou ze het in ieder geval weten. En toch had Chloe niet het idee dat Flynn zo’n jongen was, iemand die haar zo maar zou afwijzen aan het einde van de avond. Nee, Chloe had hier ook wel weer een goed gevoel bij.

En toen ze op dezelfde school bleken te zitten, zou dat betekenen dat ze elkaar nog meer zouden gaan zijn. Blij lachte Chloe, enthousiast omdat hij het ook leuk scheen te vinden. O, maar zou ze zich wel kunnen concentreren als Flynn bij haar in de klas zou zitten? “Ik ben dit jaar een junior, ik heb vorige jaren op mijn middelbare school in Calabasas gevolgd en ik ben nu dit jaar een junior op Pacific” legde Chloe uit “What about you? Zoveel hoger kan je niet zijn toch, want je bent toch niet heel veel ouder? Of ben je forever young?” Ze grinnikte zachtjes. Nu bleek ook nog dat ze een talent had in raden, want Flynn kwam inderdaad uit New York! Een stralende glimlach stuurde ze weer zijn kant op. Yay, ze was slim! “Ooooh, New York!” zei Chloe met een glimlach “Dat lijkt me zo gaaf om een keer heen te gaan! Oké, als jij mij rondleidt in New York, dan leid ik jou rond in Calabasas!” Nou, wat haar betreft mocht Flynn haar overal rondleiden. Ghehehe.

Maar al gauw had ze haar gedachten weer uit Calabasas gehaald. Het was tijd om te dansen! Iets waar Chloe in het begin nogal over getwijfeld had, maar waar ze nu eigenlijk best wel zelfverzekerd over was. En het was leuk, want Flynn deed met haar mee. Hij had zelfs naar haar geglimlacht toen ze tegen hem aan was gaan staan, iets wat haar hartje had doen smelten. Het was zo cute! Maar al gauw was het serieuzer geworden. De muziek in de bar was veranderd, de mensen die aan het dansen waren dansten al gauw sensueler, en zo ook Flynn en Chloe. Al snel was ze op hem afgelopen, om met hem te dansen en had ze haar armen rond zijn nek geslagen. Ze voelden zijn handen rond haar middel, op haar heupen. Een prettig gevoel schoot door haar lichaam. Ze voelde zich iets zelfverzekerder worden, maar nog steeds was het spannend.

Flynn had zijn voorhoofd tegen het hare gedrukt. Heel eventjes had Chloe hem in zijn ogen aangekeken, hij was nu zo dichtbij! Ze kreeg het warm, maar het voelde niet vervelend. Het voelde…vertrouwd? Waarom moest het vertrouwd voelen? Chloe kende Flynn pas net! Voor ze het door had, had Flynn zijn hoofd naar haar nek verplaatst en had haar daar heel zachtjes een kusje gegeven. Oh God, haar zwakke plek. Chloe glimlachte, terwijl ze zijn lippen met dezelfde voorzichtigheid naar boven voelde gaan. Het was zo lief, en fijn. Nog nooit had iemand zo voorzichtig met haar gedaan en Chloe hield er van. Vanbinnen stuiterde ze alle kanten op. “Je was toch niet zo goed in dansen?” Zijn vraag kwam niet helemaal binnen bij haar, de kusjes in haar nek en op haar wang zaten nog te diep. “I-i-ik uhm…” piepte ze eventjes en voelde dat haar wangen weer even rood werden “Jouw schuld.” Een grijns gleed over haar gezicht, om te laten weten dat ze het niet erg vond.

Haar verdomde onzekerheid. Het was zo vervelend, maar ze kon er niets aan doen. Flynn prikte door haar heen, als een bubbel. Ze wist het gewoon. Chloe keek hem met een onzekere blik aan, haalde een schouder op. “Sorry” fluisterde ze zachtjes “Ik ben gewoon heel erg onzeker.” Chloe slikte. “Ik vind je een leuke jongen en ik ben bang dat ik iets verkeerds doe.” Nogmaals haalde ze een schouder omhoog en zuchtte zachtjes. Toen kwam ze wat dichter naar hem toe, sloeg weer haar armen om zijn nek en legde haar hoofd bij zijn schouder. Haar hoofd draaide ze naar zijn nek toe en sloot haar ogen, terwijl ze haar lichaam alsnog mee liet bewegen met de muziek. Het maakte haar nu eventjes niet meer uit, haar onzekerheid of dat hij haar wel leuk vond. Als hij haar niet leuk vond, was hij hier nu niet met haar en ze wilde dit gewoon doen. Dit voelde goed, dus het was ook goed voor haar. En als Flynn het niet wilde, dan had hij allang iets laten merken. Een paar minuten bleef ze zo dansen, gewoon, genietend van het feit dat ze hier met de knapste jongen uit de bar was.

Maar toch, na het volgende nummer kwam haar hoofd weer omhoog, en drukte ze haar voorhoofd zachtjes tegen het zijne, zoals hij eerder had gedaan. Haar blauwe ogen staarden in zijn bruine. Heel zachtjes wreef ze met haar neus tegen het zijne en glimlachte toen weer. Zou ze…? Ja. Ja, ze ging doet doen. Fuck it. Heel zachtjes gleed ze met haar lippen langs de zijne, als ze door had gedrukt, hadden ze gezoend. Een van haar handen gleed naar zijn nek, de andere bleef rond zijn hals hangen. Met nog één keer een blik in zijn ogen, sloot Chloe haar ogen en drukte ze heel zachtjes haar lippen op de zijne. En ze had geen idee hoe het voor hem was, maar ze had het gevoel alsof iemand een vuurpijl tussen hen had afgeschoten. Nog nooit had ze dit gevoel gehad als ze met iemand had gezoend, het was net als…als magie. De vonken tussen hen spetterden, en toen Chloe haar hoofd weer terug trok, keek ze hem weer aan, een onzekere blik in haar ogen, maar een ondeugende glimlach rond haar lippen.

Opnieuw draaide ze zich weer om, zodat ze met haar rug tegen hem aanstond, klaar om te dansen op het volgende nummer. Drunk in love. Nou, zo kon je het inderdaad wel noemen, want Chloe had niets gedronken, maar had het gevoel alsof ze op wolken liep. Ze dansten samen met hem, voor haar gevoel was het alsof ze dit al jaren samen deed. Toch kon ze het niet laten om haar hoofd te draaien en zachtjes een kusje op zijn wang te drukken, waar ze wederom toch weer een geweldig gevoel bij kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedi aug 04, 2015 7:07 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Mm, ze was dus een Junior. Jammer, Flynn had er namelijk geen problemen mee gehad als ze wel bij hem in de klas zou hebben gezeten. Alhoewel hij dan niet zeker zou zijn of hij zich wel zou kunnen concentreren hoor, want het was wel duidelijk dat Chloe deze avond zijn aandacht trok en hij zou niets anders verwachten dat dat op andere momenten anders zou zijn. Flynn kon zijn gegrinnik niet onderdrukken toen ze had gevraagd in welk jaar hij zat. “Forever young, ja sure.” Had hij nog snel erachteraan gegrinnikt, waarna zijn blik veranderde in een glimlach. “Nee, ik ben dit jaar een Senior. Net een jaartje hoger dus.” Jammer, maar goed, hij zou haar na school toch nog best vaak zien? Hoopte hij dan.
“Deal.” Glimlachte hij naar haar. Want serieus, welke gids was beter dan hij? Daarbij, hij vond de deal erg goed bedacht, had hij tenminste een goed excuus om ergens met haar naartoe te gaan samen met haar. Twee keer zelfs, win-winsituatie?

Gelukkig maar dat ze toch nog had besloten om wél met hem te dansen, anders hadden ze dit plezier moeten missen. Want echt, hij vond het leuk om met haar te dansen? Flynn snapte niet waarom ze zijn idee eerst had willen afwijzen, ze hoefde zich nergens voor te schamen én als ze echt niet kon dansen ging hij haar echt niet blamen. Chloe was hartstikke leuk, boeide het hem dan of ze wel of niet kon dansen? Hij zou het haar anders wel leren hoor, ghehe.
Flynn had het niet kunnen laten om zijn lippen van onderaan haar nek naar boven te laten gaan, steeds voorzichtig een kusje drukkend op de plaatsen die hij tegenkwam. Nadat hij dat had gedaan was de grijns niet van zijn gezicht te halen en kon hij het niet laten om toch nog even terug te wijzen op het feit dat ze eerder had gezegd dat ze niet goed kon dansen. Chloe en niet dansen, zijn ass.
Het was schattig dat ze niet meer wist wat ze moest zeggen, vond hij dan. Vandaar dat hij even kort grinnikte. “The impact I have.” Fluisterde hij toen in haar oor, of nou ja, hard genoeg dat ze het kon verstaan, gezien gefluister met de muziek niet zo goed samen zou gaan.

Was het erg dat hij medelijden met haar had? Dat hij haar honderdduizend lieve woordjes wilde zeggen waardoor ze zich anders zou gaan voelen? Waarschijnlijk. “Je hoeft geen sorry te zeggen.” Vertelde hij haar hoofdschuddend en trok haar voorzichtig wat dichter naar hem toe, alhoewel dat niet heel erg goed te merken was. “Je hoeft niet bang te zijn, oké? Je doet niks fout en als je wat verkeerd doet maakt het me niks uit. Ik blame niet.” Had hij maar wat naar haar geglimlacht, om haar toch maar een beetje gerust te stellen. Of in ieder geval een poging daartoe.
Toen ze haar hoofd op zijn schouder legde sloot hij voor een kort moment even zijn ogen, puur omdat dit gewoonweg genieten was. Chloe die zo bij hem stond, hell yes. Hij wilde het meer en om eerlijk te zijn zou hij echt zijn best voor haar willen doen om dat ook uit te laten komen. Ze was anders dan alle anderen, voor haar wilde hij echt zijn best doen, ze was niet zomaar voor een keer, voor hem dan.

Toen ze haar voorhoofd tegen het zijne deed zoals hij eerder had gedaan verschenen de kuiltjes weer in zijn wangen door het glimlachen. Waarom wilde ze zijn hoofd zo gek maken? Het leek wel of ze het erom deed.. Maar, waarschijnlijk deed hij het net zo goed bij haar ook. Tsja. Dat hoopte hij dan maar.
Wat er gebeurde had hij niet verwacht, maar op het moment dat hij dat besefte gebeurde het ook niet. Fuck. Hij had gewoon zijn lippen naar de hare moeten brengen, dan was het gewoon gebeurd–
Voordat Flynn nog verder kon reageren had Chloe de stap verder zelf al genomen en voelde ze haar ene hand op zijn hals en de andere in zijn nek. Hij kon er niets aan doen dat zijn handen van haar heupen wat omhoog gingen, terwijl een kriebelend, warm gevoel door zijn lichaam schoot.
Fuck man. Waarom deed ze dit met hem? Waarom uitgerekend Chloe?

Ze had haar rug bij het nummer wat volgde weer omgedraaid, waardoor hij zijn armen zonder pardon weer rondom haar middel gooide en zo dicht tegen haar aan ging staan. Zijn ene hand had hij even verplaatst, om haar haren die aan de kant hingen waar hij met zijn hoofd was weg te halen en hij zo met de zijkant van zijn hoofd tegen de zijkant van haar hoofd leunde.
Het kusje op zijn wang zorgde voor wat gegrinnik, ook al wist hij niet of ze dat door zou hebben. Het kusje was voor hem een teken dat hij gewoon weer kon herhalen wat hij net had gedaan; haar kusjes geven in haar nek en af en toe op haar wang.

Hoe laat was het eigenlijk? Niet dat hij van plan was vroeg weg te gaan, maar hij wist niet wat haar plannen waren. “Wanneer ga je weg? Want, kleine meisjes moeten vroeg naar bed, en zo.” Natuurlijk plaagde hij haar maar een beetje, maar het was toch wel beter om te weten wat ze van plan was. Dan wist hij nog hoeveel tijd hij deze avond nog met haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedi aug 04, 2015 10:22 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine

De tijd die ze nu al met Flynn had was zo leuk. Ze kenden elkaar nog maar net, maar ze hadden een klik. Een natuurlijke klik, die aanvoelde alsof ze elkaar eigenlijk al jaren kenden. En daar was Chloe zo blij mee, want ze had het stiekem echt wel erg gevonden als hij haar niet net zo leuk zou vinden als zij hem. Er van uit gaan dat hij haar ook leuk vond, was misschien een beetje arrogant, maar als hij haar niet leuk zou vinden, dan zou hij haar toch ook niet aan het lachen maken? Haar goed laten voelen over zichzelf? Zachtjes had Chloe gelachen over zijn opmerking over zijn impact op haar. Ze had hem eventjes in zijn ogen gekeken. “Je weet niet half wat je impact tot nu al is…” fluisterde ze toen ook zachtjes. Zachtjes schudde ze haar hoofd. Gosh, ging ze zichzelf elke keer verliezen als ze in zijn ogen keek? Want dat zou wel een probleem worden hoor, want hoe moest ze hem dan door Calabasas rondleiden? Ghehehe, wel een leuk probleem tho.

Het was vervelend dat Chloe van die pieken en dalen had in haar zelfverzekerdheid. Flynn had dat natuurlijk opgemerkt, dat was ook niet zo moeilijk. Hij vertelde haar dat ze niet onzeker moest zijn, dat ze echt niets verkeerds deed en als ze dat wel deed, dan zou hij haar niet judgen. Vervolgens had Flynn haar wat naar zich toegetrokken. Ze kwam wat dichter bij hem staan en had hem geknuffeld. Dit voelde zo vertrouwd, het voelde fijn en het voelde goed. Zou het voor hem net zo voelen als voor haar? De zenuwen gierden door haar lichaam. Hij was zo knap, en zo lief en grappig, en hij rook ook echt super lekker. Dat was echt een zwak hoor, van Chloe, jongens die lekker roken. Die konden haar echt helemaal betoveren. En daarmee bedoelde ze maar, Flynn wist waarschijnlijk voor de helft nog niet eens wat zijn impact op haar was.

En door deze impact, en zijn lieve woordjes, had Chloe toch weer een beetje van haar zelfverzekerdheid teruggevonden. En dat had haar de kracht gegeven om hem te kussen. Het was wel lief en wat onzeker geweest, maar ze had het wel mooi gedaan. Ze voelde zijn handen bij haar heupen wat omhoog gaan. Tijdens de kus glimlachte Chloe, gewoon omdat het zo voelde. Want het was echt alsof iemand een vuurwerkbom tussen hen had laten ontploffen. Chloe genoot ervan. Daarna had ze zich weer omgedraaid en was ze tegen hem aan gaan dansen. Zijn hand had haar haren eventjes weggehaald en hij was weer door gegaan met de kusjes in haar nek en haar wang. Met een glimlach leunde Chloe haar hoofd ietsjes naar achteren, zodat haar achterhoofd tegen zijn schouder aankwam. Ze legde haar handen op de zijne, genoot van zijn lieve kusjes.

O. Die vraag had ze niet verwacht. Chloe schrok er eventjes wakker van. Mmmm. Plagend trok Chloe haar wenkbrauwen omhoog en keek hem eventjes van opzij aan. “Ik dacht dat kleine meisjes beschermd werden door superhelden uit New York, als ze niet op tijd naar bed gingen?” vroeg ze met opgetrokken wenkbrauwen en glimlachte, liet haar hand eventjes langs zijn wang glijden. Terwijl ze nog steeds zachtjes met haar rug tegen hem aanleunde, viste Chloe haar telefoon uit haar zak. Ze deed er niet raar mee ofzo, hij mocht best meekijken, Chloe had niets voor hem te verbergen. Haar ogen gleden naar de tijd. Half twee in de nacht. Mmmm. Ook keek ze even naar haar appjes. De anderen waren al naar de club gegaan. Sarcastisch trok Chloe haar wenkbrauwen op. “Je spreekt wat af” zei ze hoofdschuddend en rolde met haar ogen. Haar telefoon stopte ze weer in haar broekzak.

Vervolgens draaide ze zich weer om, zodat ze met haar lichaam weer tegen hem aanstond. “Ik heb een idee, maar eerst…” Heel zachtjes ging ze weer op haar tenen staan, want oké ze was wel klein, en gaf hem weer een klein kusje op zijn lippen. Ze beet met een grote glimlach op haar gezicht eventjes zachtjes op haar onderlip. Ze sloeg haar armen weer om zijn nek en keek hem toen eventjes met een quasi serieus gezicht aan. “Oké, misschien kunnen we richting de school gaan, want like…daar slaap ik, en jij ook denk ik? En onderweg kunnen we misschien eventjes naar de nachtwinkel gaan, en popcorn halen, en dan pak ik op school mijn laptop en dan kunnen we misschien een film kijken ofzo?” Chloe haalde haar schouders op. Het gaf wel een beetje een date idee. Haar wangen werden weer lichtjes rood. “Of je moet iets anders in gedachten hebben? Maar ik dacht dan hebben we een beetje privacy enzo en dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen want dat vind ik eigenlijk wel leuk. Maar niet meteen denken over seks enzo hoor, want zo ben ik helemaal niet, en- o Gosh, ik praat echt teveel.” Lachend schudde ze haar hoofd, maar keek hem toen weer vragend aan. Wat zou hij er van vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedi aug 04, 2015 11:37 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Aan Chloe was duidelijk te merken wat hij met haar deed, maar zou ze het ook van hem weten, wat zij met hem deed? Vast niet, Flynn probeerde er een stuk luchtiger over te doen en dat ging volgens zijn gevoel aardig goed, maar of dat ook zo over kwam was nog maar de vraag. Niet dat het erg zou zijn als het niet zo was hoor want God, ze moest eens weten. Hij kon zich de laatste keer dat het zo was geweest niet meer herinneren; meestal was hij meer in voor een paar simpele flings, niet voor vaste relatie’s. Ging ook wel een beetje moeilijk als hij vrij weinig voelde? Well, dat was deze keer dus totaal niet te zeggen hoor. Alles gierde door zijn lijf heen als een gek en Flynn betwijfelde het of er dan ook nog wel normaal bloed door zijn lichaam stroomde.

Het dansen met haar gaf hem een fijn gevoel; net of zij de enige twee waren op de wereld. Niemand anders die hem interesseerde, alleen Chloe en hij. En eerlijk, het was geweldig, het beste gevoel dat hij in tijden had gehad. Vandaar dat hij pure interesse voor het meisje had. Als ze hem nu al zo kon bespelen, wat stond hem dan nog meer te wachten? Flynn wilde het ontdekken, dat was dan ook zijn plan. Tenminste, als Chloe dat ook wilde. Maar daar twijfelde de donkerharige jongen niet zo aan, om eerlijk te zijn.

Nadat ze hadden gedanst was Chloe met haar rug tegen hem aan komen staan en had hij na een tijdje haar haren van de ene naar de andere kant gehaald. Alsof hij het al jaren zo deed begon hij weer wat kusjes in haar nek te plaatsen, gewoon, omdat het kon en omdat het leuk was.
Toen hij was gestopt was het in hem opgekomen om te vragen wanneer ze weg wilde gaan, zodat hij dat zou weten en er rekening mee kon houden. Daarbij, dan wist hij ook meteen wanneer het tijd was dat ze van hem weg zou gaan. Jammer, natuurlijk, maar dat was dan niet anders.
Plagend trok hij zijn wenkbrauwen wat omhoog. “Oh is dat zo?” Vroeg hij, totaal meegaand in haar verhaal. “Heb jij even geluk.” Lachte hij er nog achteraan terwijl hij haar hand langs zijn wang voelde gaan. Hm, dat mocht ze best wel even wat meer doen. Maar dat gevoel had hij eigenlijk sowieso bij haar aanrakingen in het algemeen wel.
Ze haalde haar telefoon uit haar zak waardoor zijn blik daar meteen op werd gericht, zonder dat hij er besef bij had. Half twee. Dat viel nog wel mee, toch? Maar hij wist niet wat Chloe gewend was. “Ik wed dat jij een betere avond hebt gehad hoor.” Ja, toch? Of ze moest het anders zien, dat kon ook altijd nog. In zijn ogen mistte de groep waarmee Chloe oorspronkelijk was, maar hey, dat zouden ze nu nog niet door hebben. Ach ja, nu ze bij hem was wist hij in ieder geval zeker dat ze veilig was. Daar ging het om. Plus, wat had je aan zo’n zooitje ‘vrienden’ die elkaar gewoon vergaten? Bah.

Wat eerst? Hij wilde niet wachten, hij was te nieuwsgierig voor het ide–
Ja, oké, daarvoor had hij wel willen wachten. En was het niet een beetje gek dat Chloe dacht dat ze daarna even een heel verhaal kon lopen vertellen, zonder te denken dat hij niet met zijn hoofd erbij zou zitten? Ze had geluk dat hij de helft had verstaan. Nou ja, eigenlijk zou dat anders ook nog best wel eens lullig zijn. Liet hij nou net interesse in haar willen tonen. Nee, dat was anders geen goede indruk. Flynn lachte echter om wat er allemaal uit haar kwam. “Kleine kwebbelkont.” Plaagde hij haar dan ook even terwijl hij nog wat grinnikte. “Maar nee, is prima! Lijkt me leuk.” Chloe leren kennen leek hem ook wel een goed plan, plus om daarbij nog eens samen een film te kijken met popcorn, kon het nog beter? Deze avond was toch wel even geslaagd voor hem hoor, nu al.

Flynn had Chloe mee naar buiten genomen, tot hij besefte dat ze op hakken liep en het misschien wel pijn kon doen? Zou ze het wel toch de school vol kunnen houden? Want eerlijk, hij wilde niet dat ze pijn had of zo en al helemaal niet voor hem. “Lukt het wel met je hakken? Of doen ze geen pijn?” De bezorgdheid was ook duidelijk te merken bij Flynn, hij was als het ware ineens omgeslagen van cool naar.. dit. “Anders wil ik je best wel dragen hoor, op blote voeten lopen is ook weer zo..” En ze leek hem niet zo heel zwaar, plus ze had ook nog even geluk dat hij echt sterk was – kuch.
“Zeg het maar, prinses Chloe van Calabasas.” Hij had het niet kunnen laten om zijn stem wat te vervormen zodat het wat netter klonk en er vervolgens een grijns op zijn gelaat verscheen.

Hey. Hij wist haar achternaam niet eens? Wat. Dat was belangrijke informatie, Flynn! Oh shit hij moest wel bij de les blijven. “Chloe..?” Begon hij toen maar, maar kon haar naam niet verder afmaken. “Wat is je achternaam? Wat slecht dat ik dat niet weet hè?” Ja, errug slecht. Hij, als Flynn zijnde, had het eigenlijk allang moeten weten.
Maar goed dat ze had voorgesteld om elkaar beter te leren kennen. Mm, ja, hij had toch best wel wat vragen voor haar hoor. Niet eens zulke hele interessante, maar ze waren al wel in hem opgekomen. Hij kon niet wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimewo aug 05, 2015 2:08 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine

Ondanks dat het vertrouwd was, was dit toch allemaal nieuw voor Chloe. Haar, inmiddels, ex vriendje had haar ook wel netjes behandeld, maar niet zo lief als Flynn al deed. Sowieso haar het gevoel geven dat ze erbij hoorde, dat hij zich niet schaamde om met haar gezien te worden, dat was voor Chloe zo speciaal. Dat hadden alle jongens en mannen in haar leven tot nu toe wel gedaan. Of in ieder geval duidelijk gemaakt dat ze niet goed genoeg was voor hen. En dat had haar zoveel pijn gedaan. Chloe kon de lange nachten zich nog altijd goed herinneren. De nachten waarin ze uren kon wakker liggen, piekerend over wat ze nou eigenlijk fout deed. Was ze echt zo lelijk? Was ze echt zo’n mislukkeling? Waren operaties echt de enige oplossing? Maar nu ze Flynn had ontmoet, wist ze zeker dat ze nu eventjes geen boze dromen zou hebben. In ieder geval voor deze avond niet, want deze avond kon niet meer stuk en als ze eenmaal in haar bedje zou liggen, zou ze er fijn over kunnen dromen. Want naast het ook daadwerkelijk beleven, was dromen ook leuk. Zeker dagdromen. Dagdromen over Flynn zou leuk worden.

Chloe had genoten van de kusjes in haar nek. Ze waren lief en schattig, net als Flynn. Weggaan was voorlopig nog geen optie hoor, dat wilde ze echt nog niet. Misschien wel uit de bar, zodat ze wat privé tijd had met Flynn. Zachtjes lachte ze om zijn opmerking. “Ik ben inderdaad een gelukshebber vanavond. Mats je me?” Vrolijk gaf ze hem een vrolijk en gleed eventjes met haar wang langs de zijne. Zijn baardje prikte heel zachtjes tegen haar wang en het liet Chloe bijna smelten. Dat haar “vrienden” zomaar weg waren gegaan, tsja, dat was jammer. Net wat Flynn zei, zij had een super leuke avond gehad. “Precies!” bevestigde Chloe zijn woorden “Ik heb jou ontmoet en ik heb hier echt een geweldige tijd gehad, en als hun dat niet met mij willen delen, dan is dat hun probleem.” Zo. Bam. Jammer voor hen inderdaad. En als ze hen weer op school zou tegenkomen, zou ze hen mooi negeren.

Na nog een geweldig kusje en een awkward spraakwaterval, had Flynn er mee ingestemd om met haar mee te gaan. Yaaaaay! Dus dat betekende dat ze nog eventjes met hem kon zijn. Daar had Chloe best wel eventjes behoefte aan, want ze wilde Flynn leren kennen. Natuurlijk was haar eerste indruk goed geweest, en was er een klik tussen hen, maar ze wilde meer. Meer van hem, meer bij hem zijn, zonder dat er allemaal mensen stonden mee te luisteren of mee te kijken. Dat was namelijk irritant. En daarom had Flynn haar mee naar buiten genomen. Buiten was het iets koeler dan binnen, maar hey, het was Amerika, en ze zaten dicht aan het strand, het was niet alsof het meteen 20 graden koeler was. Toch was het koele avondbriesje prettig.

“Lukt het wel met je hakken? Of doen ze geen pijn?” Chloe moest heel even lachen. Zijn bezorgdheid was echt super schattig. En ze werd een prinses genoemd! Oh god, deze jongen. Haar hartje stuiterde alle kanten op. “Mijn zus plaagt me wel eens door te zeggen dat ik met hakken uit de baarmoeder gekropen ben” grinnikte Chloe “Dus het gaat wel goed hoor, ik draag vaak hakken. Short girl problems.” Ze rolde even met haar ogen en keek hem aan. “Oké, als ik de prinses van Calabasas ben, wat ben jij dan? De superheld van New York ben je sowieso al, maar ben je dan een prins of een ridder. Een prins is wel cool, want dan ben je de heerser enzo, maar ridders komen altijd prinsessen redden.” Mmmm, Chloe vond Flynn wel een ridder hoor, doei. Hij wilde haar proberen te redden van haar hoge hakken, ghehehe. Dat deden echte ridders volgens haar wel hoor.

“Chloe….?” begon Flynn toen en Chloe keek nieuwsgierig naar hem. O gosh, was er iets ernstigs? Waren haar haren ontploft? Had ze een vlek op haar shirt? O my God, stond haar hak op het punt van breken? Haar hart begon te bonzen, had ze echt iets verkeerds gedaan? O God. O. My. Fucking. God. “Wat is je achternaam? Wat slecht dat ik dat niet weet hè?” O my fucking God. Haar mini hartaanval was eventjes over. Opgelucht liet Chloe haar adem uit haar mond ontsnappen. “Sorry” verklaarde ze “Ik dacht eventjes dat je me iets ernstigs ging vragen, of vertellen ofzo, weet ik veel.” Chloe lachte hardop, sloeg haar hand voor haar mond. Ze realiseerde zich hoe verschrikkelijk dom dat wel niet moest klinken. Maar goed, boeiend. “Maar mijn naam is Mendez, ik ben de dochter van Richard Mendez, een bekende plastische chirurg in de omgeving van Californië. Misschien ken je hem wel, hij heeft een hoop bekende mensen vermin….behandeld.” Chloe had het woord “verminkt” willen gebruiken, maar dat zou betekenen dat ze het werk wat haar vader deed verafschuwde. Dat was niet altijd zo. Hij kon wel hele mooie dingen doen, voor mensen die een ongeluk hadden bijvoorbeeld. Helaas waren het voor hem voornamelijk boobjobs. Maar dat moest ze maar gauw uit haar gedachten halen. “And what about you, superheld van New York? Want ik moet wel je achternaam weten, want als we dan prins en prinses worden, moet ik wel weten hoe ik heet.”

Heel eventjes liep ze verder met Flynn, gewoon eventjes in stilte. Niet een awkward stilte, alles behalve dat. Ze had zijn hand vastgepakt, niet alleen omdat ze het fijn vond, maar ’s nachts was alles gewoon een beetje enger. Bij een lantaarnpaal bleef ze staan. Haar gezicht stond serieus, ze had aan iets gedacht. “Flynn…?” begon ze toen zachtjes en sloeg een lok van haar haren uit haar gezicht “Ik dacht net aan iets. Like…ik ben hier nu net een paar dagen en…ik mis thuis niet, weet je. Wel mijn zus, maar voor de rest mijn vader niet ofzo. Is dat raar?” Ze kneep eventjes zachtjes in zijn hand, bang voor zijn reactie. Misschien vond hij het wel super raar ofzo? “Ik weet niet, hier lijkt alles veel relaxter enzo. En fijner.” Nogmaals kneep ze zachtjes in zijn hand, waarna ze zijn antwoord afwachtte. Misschien was het raar dat ze het hem vroeg, omdat ze hem nog niet zo lang kende, maar ze vertrouwde hem.

Een ander idee bekroop haar gedachten nog eens. Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht. Het was een simpele manier om van een heel serieus heftig onderwerp, naar iets luchtigers te gaan. Ze ging eventjes voor hem staan. “Oké, ik weet een alternatief voor het tillen. Kijk!” Ze sloeg haar armen om zijn nek, zodat Chloe hem nu knuffelde. “En nu moet jij mij optillen!” instrueerde ze. Zachtjes lachte tegen zijn schouder aan. Oh god, ze leek wel veertien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimewo aug 05, 2015 3:51 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Flynn was ergens toch wel blij dat haar vrienden haar hier hadden gelaten en niet mee hadden genomen hoor. Of zou dat wel heel erg egoïstisch zijn? Want, hij kon zich wel voorstellen dat het voor Chloe niet echt nice was dat ze haar waren vergeten. Tsja. Misschien had het gewoon allemaal zo moeten lopen, want anders stonden ze nu niet hier met elkaar en was dit allemaal nooit gebeurd. Ja, dat zou vast de reden zijn geweest. Bofte hij even.

Lang duurde het niet voordat de twee buiten waren; het was toch al wat minder druk dan dat het eerder op de avond was geweest. Alleen maar mooi, hoefde hij in ieder geval zich niet zo tussen mensen door te proppen om een weg zien te banen.
Zoals eerder op de avond maakte Chloe hem weer aan het lachen. Tsja, het had altijd gekund toch? Soms zag hij wel eens dat anderen met hun hakken in hun hand liepen en zo op blote voeten verder gingen. En hij moest toegeven, die dingen zagen er niet heel erg comfortabel uit? Nee, gaf hem maar gewoon sneakers, of in ieder geval alles wat een platte zool had. Plus had hij ook nog eens het geluk dat hij geen eens hakken aan hoefde.
“Kan ik niet beide zijn? Ik bedoel, ik ben toch ook wel de prins op het witte paard, of niet?” Lachte Flynn naar haar, terwijl hij wat plagend zijn wenkbrauwen ophaalde. “En ik heb je gered uit de toiletten dus.. Ja. Dan moet ik wel beide zijn.” Het was wel weer iets voor hem hoor, dat hij weer uitgerekend een mix van de twee moest zijn en niet als normale mensen gewoon een ding was.

Raakte ze nou serieus al zenuwachtig van hem als hij haar een vraag stelde? Het was cute, dat moest hij toegeven, maar hij had een zwak voor haar waardoor hij het ergens ook wel wat sneu vond. Daarbij was het niet eens de bedoeling geweest om haar zenuwachtig te maken. Arm ding.
“Sorry?” Grinnikte hij naar haar, sinds het niet eens zijn bedoeling was geweest om haar te laten schrikken of wat dan ook.
Chloe Mendez. Chloe Mendez. Chloe Mendez.
Ja, dat moest hij maar goed onthouden. Het was hem ook zeker niet ontgaan dat Chloe in plaats van behandeld iets anders wilde zeggen, waardoor hij haar lachend even een zacht stootje gaf. Flynn had nog nagedacht of hij de naam Richard Mendez ergens van herkende, maar schudde toen zijn hoofd. “Is het erg dat er niks in me opkomt? Maar goed, ik ben natuurlijk ook niet iemand die zich in plastische chirurgie heeft verdiept.” Misschien was het wel erg dat hij het niet wist, maar wist hij veel? Plastische chirurgie had hij niet nodig, misschien dat dat een reden kon zijn?
De naam superheld van New York stond hem wel aan hoor, vandaar dat er dan ook een grijns vormde rond zijn lippen. Prins en prinses klonk hem zeer zeker ook niet verkeerd in de oren, tho. “Chloe Callaghan.. Pff dat klinkt minder leuk dan Chloe Mendez.” Wat losjes haalde hij daarna zijn schouders even op. Tsja, ze had toch vrij weinig keus. Het moest en zou Callaghan worden, aangezien dat was hoe het werkte?

Toen ze zijn hand had gepakt had hij af en toe eens zachtjes met zijn duim over de rug van haar hand gestreken. Een stilte was aangebroken, het geluid van de zee wat goed te horen was op dit moment.
Op een gegeven moment bleef Chloe stilstaan, waardoor hij dat automatisch ook deed en zijn wenkbrauwen omhoog haalde. “Flynn…?” Oh god, wilde ze hem terugpakken voor wat hij bij haar had gedaan? Nee, tuurlijk niet, zo was ze niet.
Flynn had aandachtig geluisterd naar wat ze had gezegd. Arm ding, zoals hij eerder ook al had gedacht. “Nee, tuurlijk niet. Denk ik? Ik mis mijn vader ook niet, eerlijk gezegd.” Nou ja, soms wel eens dat hij niet face to face met hem kon praten, maar daar bleef het dan ook bij. Het was niet dat hij nu zo graag weer terug naar huis toe wilde.
Ja, daar had ze zeker een punt. “Misschien komt dat doordat je hier meer vrijheid hebt? Dat je zelf kunt bepalen wat je doet, zonder dat iemand zich daar mee bemoeit?” Tenminste, dat dacht hij dan. Hier op deze school was je een individu, maar hij wist niet of dat voor haar natuurlijk gold. Wie weet had Chloe dat in Calabasas ook al gehad.

Na een wat serieuzer verhaal had hij al kunnen verwachten dat dat niet zo lang zou duren voordat een van hen dat moment weer zou verbreken. In dit geval was het Chloe en kon hij het niet laten om niet om haar te lachen, zoals hij eigenlijk de hele avond al had gehad. Ze was gek, op een positieve manier, en hij hield ervan.
Flynn tilde haar dan ook zonder pardon op en keek haar met een kleine grijns aan. “Zo goed, prinses?” Want stiekem was ze dat nu wel even hoor. Zijn kleine prinses, die haar zin weer wist te krijgen. Maar dat zou ze sowieso altijd krijgen, gewoon alleen al omdat ze hem negen van de tien keer wist te laten smelten van binnen.

De nachtwinkel it is. Flynn dacht er niet eens over na om haar nog terug op beide benen te zetten en liep dus, met Chloe nog opgetild en wel, gewoon zo naar de winkel. De paar vreemde blikken die ze hadden gekregen toen er een groep langs was gekomen had hij weggelacht. Boeie. Hij had tenminste plezier met Chloe samen en daar ging het om.

“Here we areeeee.” Glimlachte hij toen hij de winkel in zicht zag komen. En zo te zien was het niet eens zo heel druk. Hij had haar voor de ingang weer op de grond gezet – met tegenzin hoor – en was toen samen met haar naar binnen gelopen. “Wat moeten we allemaal hebben? Popcorn..” Want ja, popcorn was wel hoofdzakelijk, maar hij wist niet wat zij voor de rest allemaal had bedacht.
Was het raar als hij er zin in had om nu nog samen met haar een film te gaan kijken, ook al was het nacht? Gewoon, samen met haar zijn en niemand anders. Vast niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedo aug 06, 2015 1:27 pm

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Tumblr_nmys1mWRCR1tn1vxgo1_r1_500
I just wanna say you're mine, you're mine
Fuck what you heard, you're mine, you're mine
All I'm really asking for is you, you're mine, you're mine

Mmmmmm. Of Flynn een ridder en een prins mocht zijn. Daar moest ze wel eventjes over nadenken hoor. Nah, eigenlijk niet, een prins van de ridders was perfect. “Oké, oké, vooruit, jij mag een prins van de ridders zijn” zei Chloe met een grijns en gaf hem plagend een zetje tegen zijn schouder. Ze keek hem met een lieve blik aan. “Wel stoer hoor, dan ben je zowel een vechtmachine als een heerser. Wat wilt een prinses nog meer?” Ze lachte even. Het was een tijd geleden dat ze gewoon überhaupt zo ontspannen was geweest. Er stond vaak veel druk op haar. Op haar oude middelbare school was ze best wel de Queen B en elke beweging die ze maakte, werd gevolgd door een hoop mensen van de school. Nu ze deze rol op deze school niet hoefde in te nemen, was er een stuk minder druk op haar schouders en kon ze gewoon relaxed op deze school zijn, zonder dat iedereen hele tijd op haar lette. Bovendien zat Flynn ook op deze school. Misschien als hij haar op die manier had gezien…had hij haar misschien niet zo aardig gevonden?

Flynn herkende haar vader niet, maar dat verbaasde haar ook niets. Ze schudde daarom ook haar hoofd. “Dat maakt niets uit, ik ben van de west coast en jij van de east coast” zei Chloe schouderophalend “Het is niet echt een compliment als mensen je kennen als de dochter van de tietendokter van de west coast. En net wat je zegt, mooie mensen hebben geen plastische chirurgie nodig.” Chloe lachte en sloeg eventjes haar hand voor haar mond, waarna ze met haar ogen rolde. Het was waar tho. Flynn was zo knap, als die ooit zou doen wat zij zou doen, dan zou ze daar echt wel eventjes een stokje voor steken. Chloe niet. Nee, haar vader had haar vanochtend gemaild met wanneer hij wilde dat ze naar huis kwam, zodat ze eventueel voor haar neus en billen konden kijken. Hield het dan nooit op? Gelukkig was Flynn een goede afleiding. “Chloe Callaghan… Pfff, dat klinkt minder leuk dan Chloe Mendez.” Haar wangen werden weer even rood. O gosh. Zij als zijn…omg, help! Een bruiloft. Chloe was niet echt heel erg van de tradities, maar een bruiloft met een huge dress en alles stond echt wel op haar verlanglijstje hoor. “Ik ga eventjes lekker cheesy zijn, maar het gaat allemaal om de liefde die we voelen, toch? Als ik een rapper was kwam het wel goed uit.” Ze schraapte even haar keel. “Yo, it’s your girl CC!

Met een lachje waren ze verder gelopen. Het was eventjes stil tussen hen, maar het was geen vervelende stilte vond Chloe. Soms had je dat wel eens met mensen, dat je gewoon niet meer wist wat je moest zeggen. Dat was bij haar nu niet het geval, want ze wilde zoveel aan Flynn vragen en hem vertellen. Maar eventjes rust was ook wel eens goed. Hallo, ze liep hier hand in hand met de knapste jongen ever, dus ze moest niet zeuren. Toch had ze het niet kunnen laten om hem wat te vragen, iets wat serieus in haar gedachten zat. Met een onzekere frons in haar wenkbrauwen had ze hem aangekeken. “Nee, tuurlijk niet. Denk ik? Ik mis mijn vader ook niet, eerlijk gezegd. Misschien komt dat doordat je hier meer vrijheid hebt? Dat je zelf kunt bepalen wat je doet, zonder dat iemand zich daar mee bemoeit?” Heftig had Chloe haar hoofd geschud, dat was zeker waar. “Ja, daar heb je zeker gelijk in. Maar I don’t know, ik mis mijn zus wel echt verschrikkelijk erg, maar als ik denk aan mijn vader, dan voel ik gewoon niks ofzo. “ Ze haalde haar schouders op en schudde haar hoofd. Het was stiekem gewoon fijn dat haar vader er niet was; geen insecurities.

Chloe had het niet kunnen laten om de serieuze cirkel eventjes te verbreken en hem te knuffelen. Ook had ze hem een voorstel gedaan, ghehehehehehe. Om het een beetje goed te maken dat hij haar niet hoefde te tillen. Chloe knuffelde hem bijna plat, en toen hij haar optilde, slaakte ze even een kreetje van plezier. “Zo goed, prinses?” Chloe lachte naar hem, het was helemaal perfect. Terwijl hij begon te lopen, begon Chloe harder te lachen. “Ben ik niet te zwaar voor je?” giechelde ze vrolijk. Ze spartelde vrolijk met haar banen, plagend. Alsof ze het erg vond. De groep keek hun nogal apart na. “Hij heeft me net gered van een boze draak!” zei Chloe tegen de groep. De mensen gniffelden eventjes. “Drunk” mompelde een van hen.

Na een kort tochtje waren ze bij de nachtwinkel aangekomen. En dat was maar goed ook, want Chloe had honger gekregen. “Mmmm.” Chloe stapte de winkel binnen, het was kouder dan buiten, maar het voelde prettig aan. Opgewonden lachte ze eventjes. “Nu zijn we net echt een getrouwd stel!” zei Chloe vrolijk en liep naar een treetje met allerlei verschillende soorten wasverzachters. “Schat!” zei ze met een schelle stem “Deze is drie cent goedkoper, laten we deze nemen!” Ze wilde hem voor de grap optillen, maar dat ging natuurlijk weer helemaal mis, toen bijna de hele stapel instortte. Er kwam een jongen aangesneld, die nog net alles op tijd beet kon pakken. “Mevrouw, wilt u in het vervolg eventjes uitkijken?” Chloe knikte met rode wangetjes en zette de fles terug op zijn plek. Met een roodhoofd, maar een ondeugende glimlach op haar gezicht liep ze terug naar Flynn. “Heb ik dat weer, probeer ik eens grappig te zijn.” Ze grinnikte en rolde met haar ogen.

Chloe liet haar hand weer in de zijne verstrengelen, want dat vond ze gewoon leuk to be honest, en liep samen met hem verder de winkel in. Er was zoveel keuze uit van alles, maar ze moesten sowieso popcorn hebben. “O kijk!” zie ze enthousiast en keek opzij, een schap met enorm veel popcorn. Eventjes was ze stil. Want er was zooooooveel keuze! “Flynn, kijk” piepte ze “Wat een keuzes!” Er was zoet, zout, zoetzout, zoutzoet, vanille, caramel, vanille met caramel gemengd, in chocolade gedipte popcorn, in kaasgedipte popcorn, magnetron popcorn, popcorn met extra suiker en nog zo veel meer. “Ik moet je wat bekennen…” zuchtte ze en draaide zich naar Flynn toe “Ik ben heel erg slecht in keuzes maken.” Ze liet haar hand langs zoet gaan. Zoet vond ze wel heel erg lekker. Maar er was ook chocolade popcorn! Damn. “En als we dit gehad hebben, moeten we dan nog meer? Want o my God, al dat kiezen” zei ze lachend. Haar ogen werden een beetje moe van het kijken naar al die verschillende soorten popcorns. “Hoeveel soorten kan je hebben in een winkel?” zei Chloe vol met ontzag. Wauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimeza aug 08, 2015 2:38 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Yes. Gelukkig maar dat hij een ridder én een prins mocht zijn, want come on, dat was gewoon geweldig. Daarbij klopte het – volgens hem dan – ook nog eens wel dat hij beide was, want hij paste toch wel in de context van beide figuren?
Flynn kon het niet laten om weer door haar te gaan lachen. Hoe lekker droog ze kon zijn en haar attitude daarbij stond hem aan, waardoor hij het gewoon niet kon laten. Dochter van de tietendokter. Voelde hij daar een bijnaam opkomen? Nee, grapje, hij zou het niet durven. “Ik ga eventjes lekker cheesy zijn, maar het gaat allemaal om de liefde die we voelen, toch? Als ik een rapper was kwam het wel goed uit. Yo, it’s your girl CC!” Ja, daar was het weer, Flynn die weer om haar moest lachen. “Nou, heb je meteen een goed excuus om dat eens te proberen.” CC. Nou ja, ze had gelijk, als rapper zou het klinken. “Maar inderdaad, als we maar verliefd zijn, toch?” Wacht. Was hij wel verliefd? Ja. Waarschijnlijk. Was zij wel verliefd? Fuck.

Waarom voelde het alsof hij haar al zo lang kende? Voelde het zo vertrouwd tussen hen? En Flynn dacht ook dat dat voor haar zo voelde; anders had ze hem toch niet ineens een serieuze vraag gesteld over iets waar ze mee zat? In zijn ogen was dat niet iets wat je zomaar bij een onbekende deed, of iets wat hij zou doen.
Was het erg dat hij haar ineens een hele dikke knuffel wilde geven? Om haar wat beter te laten voelen? Vast niet, gezien iedere jongen dat wel zou willen doen. “Komt wel goed, schatje.” Had hij haar wat liefjes verteld en had toen maar een zacht kneepje in haar hand gegeven. Niet dat hij het haar kon beloven, maar hij hoopte het wel voor haar.

Flynn moest voor kort even grinniken. Chloe en te zwaar? Dat was net zoiets als voeten met handschoenen; ook geen combinatie. “Doe niet zo gek, je bent net een veertje.” Flynn had het niet kunnen laten om haar even wat omhoog te gooien, ook al was dat natuurlijk maar een paar centimeter, en toen wat te grinniken. Dag, zelfs als ze zwaar was geweest had dat niks uitgemaakt, hij had nog wel spieren hoor?
“Hij heeft me net gered van een boze draak!” Had ze naar de groep die voorbij kwam geroepen, waardoor Flynn haar even met een arm had losgelaten en die naar zich toe had getrokken, om zijn zogenaamde spierbal te showen. Echt hoor, samen met Chloe voelde hij zich net een klein kind. Op een positieve manier dan.

In de winkel had het niet lang geduurd voordat Flynn alweer had moeten lachen, voor de drieduizendste keer op deze avond. Toen Chloe echter de fles wilde pakken om het aan hem te laten zien en alles bijna omviel kon je hem al helemaal oprapen, waardoor hij zich dan ook snel omdraaide toen er een medewerker aankwam om de rest op te vangen. Flynn proestte het uit terwijl hij met zijn rug naar de twee toe stond, zijn hand die hij voor zijn gezicht hield. Oh, wat errug. Wat was ze stiekem ook een onhandige Harry, maar wel een grappige, lieve, knappe, geweldige Harry dan.

Nadat hij zichzelf wat rustiger had gekregen na het lachen en zijn arm naast zijn lichaam had gehangen had Chloe zijn hand gepakt, nog voordat hij dat bij haar had kunnen doen, waardoor er een smalle glimlach rond zijn lippen vormde. Van de kleine aanrakingen was hij al in de wolken, laat staan van een knuffel of wat dan ook.
Popcorn. Ja, dat hadden ze nodig. Bij het rek aangekomen had Flynn onbedoeld zijn ogen wat vergroot en had hij zijn ogen vliegensvlug over alles heen laten gaan. Er was zoveel, hoe konden ze daar nou ooit uit kiezen? Er waren zelfs combinaties waarvan hij het bestaan niet eens wist. Want serieus, wie dipte er nou kaas met popcorn. Kaas. Popcorn. Apart? Oké. Samen? Néé.
“Ik denk dat we in de popcornhemel zijn..” Had hij dan ook op haar gereageerd toen ze had opgemerkt hoeveel soorten er wel niet waren. Nogmaals gleden zijn ogen over hetgene wat ze allemaal hadden, deze keer alleen wat langzamer dan eerst.
Oh shit. Lekker dan. “Nou, dan zijn we twee goede bij elkaar.” Want serieus, kiezen was voor hem echt een no-go hoor. En vooral als je like honderd soorten had staan? Hoe de hell moest je daar ooit eentje van uitkiezen? En dan vooral als je niet eens wist wat je wilde of wat lekker was. Nou ja, kaas met popcorn viel sowieso al af. Maar de rest? Ugh.
“En als we dit gehad hebben, moeten we dan nog meer? Want o my God, al dat kiezen.” Mm. “Misschien iets te drinken?” Of niet. Het was maar net wat Chloe, aka de queen, wilde. Haar wens was zijn bevel. Wauw, dat klonk wel erg deftig.
“Kunnen we niet gewoon een paar meenemen? Dan nemen we van ieder wel wat en hoeven we nu niet te kiezen.” Stelde hij voor met een malse glimlach. Of was dat een stom idee? Vast niet, toch.

Nadat ze alles hadden betaald werd het in een tasje gedaan, wat Flynn toen beetpakte, eveneens als de hand van Chloe later. De twee waren naar buiten gelopen, richting de school, want daar waren ook de kamers waar de studenten sliepen. Movie night, here he comes!

Ze hadden maar besloten om film te gaan kijken in Chloe haar kamer, wat ergens wel wat voordelen voor hem had. Ten eerste had hij dat niet geweten dus moest hij nog eens flink opruimen plus moest hij nog dingen uitpakken waardoor het nogal kaal leek. Uitstelgedrag, Flynn wist er alles van.
“Het ruikt hier lekker. Een beetje meisjesachtig.” Had hij haar met een kleine grijns verteld toen hij de geur tot zich had genomen. Een beetje zoet, totaal anders dan wat hij normaal had, maar het rook zoals hij haar had gezegd best lekker. Maar goed, Chloe zelf rook ook lekker dus hoe kon het ook anders.
Flynn was op het voeteneinde van haar bed gaan zitten toen ze blijkbaar nog even wat moest doen en had zijn iPhone er eens bijpakt. Mm, zo te zien had hij dus vrij weinig gemist, aan de foto’s van het groepsgesprek te zien. Niet dat hij spijt had dat hij niet meer naar de rest was gegaan hoor, anders had hij Chloe niet leren kennen en was alles wat er tussen hen was gebeurd nooit gebeurd. Want echt, hij kon zichzelf wel gelukkig prezen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimezo aug 09, 2015 2:28 am

Wat Chloe nog het leukste van dit alles vond, was dat het gewoon zo vertrouwd was met Flynn. Dat zorgde ervoor dat ze zich een groot stuk over haar onzekerheid heen kon zetten, en gewoon lekker gek met hem kon doen. Van het tillen naar de supermarkt, tot in de supermarkt zelf, het maakte haar allemaal niets meer uit. Voor Chloe was het gewoon nieuw dat ze gek kon doen met iemand en die zichzelf met haar durfde te laten zien. Toch hadden ze nu een klein probleempje: de popcorn. Flynn scheen, net als haar, ook het probleem te hebben dat hij niet kon kiezen. Chloe trok een pruillipje. Flynn liet haar nog wat erger schrikken, door te zeggen dat ze ook nog wat moesten drinken. Maar Chloe wist al wat ze wilde hebben. “Cherry coke!” zei ze, heftig knikkend “Dat is mijn favoriete drankje. Vanavond hadden ze hem niet in de bar.” Ze trok nogmaals een pruillipje en zette toen haar handen in haar zij. “Oké, ik kies er twee en jij kiest er twee.” Chloe deed haar ogen dicht en pakte een willekeurige zak. Ze opende haar ogen weer en glimlachte tevreden. Het was zoet. Ze herhaalde dit nog een keer en pakte er nog een chocolade uit. “Oeh….I’m a bit scared of this one tho” bekende Chloe.

Nadat ze al hun spulletjes hadden gepakt, waren ze samen, hand in hand, terug naar de school gelopen. Ze waren wel gekkies hoor, het was midden in de nacht en hun gingen nog film kijken. Maar stiekem wilde Chloe gewoon nu eventjes niet weg van Flynn. Ze hadden elkaar wat beter leren kennen, en het was gewoon leuk om samen met hem te zijn. De normale buikpijn in haar buik van de onzekerheid, had plaatst gemaakt voor een ander soort gevoel in haar buik. Het was een prettig gevoel. Waren dit de zogenaamde vlinders in de buik?

Na een kort overleg hadden ze besloten film te gaan kijken in haar kamer. Chloe had het gesprek een beetje daar op weten te komen laten vallen, omdat ze wist dat ze haar make-up eraf moest halen. Als Chloe dat namelijk te lang droeg, dan wist ze dat ze rode vlekken zou gaan krijgen, en stiekem wilde ze gewoon niet dat Flynn dat zou zien. Vandaar dat ze nu in haar kamertje waren beland. En de kamer van Lux natuurlijk. “Nou, hier speelt alle magie zich dus af.” Lachend had ze haar kamer geopend en was ze samen met hem naar binnen gelopen. Lux leek niet aanwezig te zijn. Waar was ze? Nou ja, misschien was ze ook wel met wat vrienden weg. Chloe zou haar zo wel een berichtje sturen. Niet om lullig te doen, want Chloe hield van haar vriendin, maar het was toch wel prettig dat ze nu met z’n tweetjes hier waren. “Het ruikt hier lekker. Een beetje meisjesachtig.” Chloe grijnsde naar hem. “Ja, dat heb ik speciaal voor jou gedaan.” Een vrolijke knipoog volgde. Chloe excuseerde zich eventjes naar de badkamer, dan kon ze daar eventjes haar dingen doen.

Chloe ging voor haar wastafeltje staan en pakte haar make-up tasje tevoorschijn, waarin haar spulletjes stonden om het er af te halen. Rustig begon ze de make-up van haar gezicht af te halen, gebruikmakend van wat watjes, zakdoekjes en make-up remover. Het was alsof er verf van een schilderij afviel, want het was een hele metamorfose. Chloe was er niet bepaald trots op. Eigenlijk wilde ze nog wat make-up opsmeren, omdat ze gewoon te onzeker was om nu de slaapkamer in te gaan, maar als ze dat zou doen…zou ze binnen de kortste keren vol met rode plekken zitten. En dat vond ze eigenlijk nog erger. Chloe bekeek zichzelf in de spiegel. Ze sloeg haar ogen neer. Ze keek weer op en drukte zachtjes met haar hand tegen haar borsten aan. Nog steeds waren ze heel erg pijnlijk. Dat zou nog een aantal weken duren. Chloe had niet geweten wat er mis met haar oude was geweest, maar haar vader had erop gestaan. En ze wilde hem ook niet teleurstellen. Zuchtend had Chloe haar kleding uitgetrokken en had een zwarte legging en een wijd T-shirt aangetrokken, wat eigenlijk fungeerde als haar chillkleding annex pyjama.

Nog eventjes ijsbeerde Chloe heen en weer voor de deur van de badkamer. Ze vond het zo verschrikkelijk eng om nu naar binnen te gaan. Maar hey, als ze Flynn vaker wilde zien…dan moest ze zichzelf hier over heen zetten. Flynn had haar toch nog niet afgewezen? Maar misschien nu wel! Het was net alsof er een engeltje en een duiveltje op haar schouder zat. Met een trillende hand pakte Chloe de deurklink vast. Ze haalde diep adem. Goed, nu had ze A gezegd, nu moest ze ook B zeggen. Flynn zou vast willen dat ze naar buiten kwam, ze hadden het tot nu toe toch namelijk leuk gehad? Chloe zou het op deze manier alleen maar verpesten. Goed, daar gaan we.

Chloe had de deurklink naar beneden gedrukt en schuifelde wat onzeker de kamer binnen. Daar zag ze Flynn zitten, op de rand van haar bed. Twijfelend bleef Chloe eventjes staan, staarde naar de grond. Haar ogen keken weer omhoog, vonden de zijne. Een beetje onzeker glimlachte ze naar hem en kwam toen op hem afgelopen. Ze stond voor hem, ze stak haar hand uit en liet haar hand in de zijne glijden. Een klein ideetje schoot haar hoofd binnen. Ze deed nog een keer een klein stapje naar voren en ging op zijn schoot zitten. “Hey sweety” fluisterde ze zachtjes en drukte lief een kusje op zijn hoofd. Haar voorhoofd liet ze eventjes tegen het zijne leunen en sloot haar ogen. Haar hand bracht ze naar zijn wang, liet die zachtjes naar zijn nek glijden en drukte toen heel zachtjes haar lippen op de zijne. Ze ging weer helemaal op in de kus, het leek telkens op de kus die ze als eerste gedeeld hadden. Het voelde…magisch aan.

Met een glimlachje trok ze zich weer wat naar achteren, maar bleef nog steeds op zijn schoot zitten, en deed haar ogen open. Ze reek iets naar voren, pakte haar MacBook van haar bed en klapte hem open. Meteen sprong de website van H&M open. Een beetje schuldbewust keek ze hem aan. “Ik was gewoon eventjes aan het kijken hoe hun site in elkaar zat hoor” legde Chloe uit, maar het was niet echt een sterke smoes. Ghehehehe, stiekem was ze gewoon online aan het shoppen geslagen. En morgen zou alles binnenkomen, yay! Maar daar ging het niet om. Ze minimaliseerde het beeld en opende toen Popcorn Time. Chloe ging naar “Movies” en keek naar het enorme aanbod van films. “Zoveel…” zuchtte ze en grijnsde naar Flynn “Nu moeten we weer doen waar we niet goed in zijn; kiezen!”
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimeza aug 15, 2015 12:45 am

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ 5meu1i

Cherry Coke, haar favoriete drankje. Het waren kleine dingen, maar als hij ze allemaal zou onthouden wist hij waar ze van hield en om eerlijk te zijn was hij daar gewoon benieuwd naar, wilde hij het allemaal voor haar onthouden. Ondanks dat hij haar nu misschien maar een paar uur kende voelde het als een eeuw, net of ze iedere dag contact hadden. Maar niks was meer waar, was dat maar zo geweest, dan hadden ze samen al een veel langere tijd elkaar gezelschap kunnen houden. En wel meer dingen, ghehe.
Flynn had ingestemd met haar idee dat ieder twee zou pakken, iets wat hij dan ook deed. Zout en karamel. Hm, daar kon hij wel mee leven? Het was in ieder geval beter dan kaas. Want serieus, Flynn was er nog steeds niet over uit wie die combinatie had verzonnen. Kaas en popcorn. Bah. Dan moest je haast wel gek zijn, mocht je daarop komen.

Samen waren ze hand in hand teruggelopen naar de kamers en doordat ze onderweg hadden besloten een film te kijken in Chloe’s kamer liet hij zichzelf naar haar kamer leiden. Hij wist natuurlijk niet waar het was, maar dat was toch wel belangrijk om te weten later. Misschien zou hij haar van de week random kunnen verassen met een aantal rozen? Goed plan, dat zou hij nog wel eens kunnen doen, want dat was lief toch?
Zou ze eigenlijk na vanavond nog wel wat met hem te maken willen hebben? Chloe leek hem dan wel niet het type die straks meteen de buit binnen wilde halen, maar je wist het maar nooit. Wat als ze er straks achter zou komen dat ze niks aan hem vond, dat hij totaal haar type niet was? Nou ja, altijd jezelf blijven, dat was het enige wat hij kon doen. Daarbij, dan had ze hem anders net ook niet leuk gevonden en om hem gelachen, toch? Tsja. Moeilijk. Soms waren meiden niet te peilen en dat was gewoon klote.

Alle magie. Ha. Al kon Flynn het niet laten om kort te lachen om haar opmerking. De zogenoemde slaapfeesten waar hij en zijn vriendengroep zoveel gedachten over hadden, maar blijkbaar was dat altijd alleen maar fabel geweest. Jammer hoor. Hij zou best wel eentje van Chloe willen bijwonen. Kussengevecht? Of was dat ook een idee wat dudes hadden van de beruchte slaapfeestjes. Waarschijnlijk.
“Oh, dus je wist dat ik zou komen? Wilde je me al die tijd al aan de haak slaan?” Plaagde hij haar maar wat, een grijns die zijn gelaat sierde. Dat zou wat zijn, dat ze hem gewoon de hele tijd hem zou hebben gestalkt en ze daarom elkaar waren tegengekomen vanavond. Alhoewel, nee, dat kon niet, gezien ze elkaar pas op het toilet hadden ontmoet. Het was wel een ontmoeting die de geschiedenis in kon hoor, hoe ging hij dat later ooit aan anderen uitleggen? Misschien moesten ze maar een heel cool verhaal verzinnen, dat het tijdens het stappen zelf was gebeurd, of zo. Alhoewel, een ontmoeting in het toilet was toch best wel wat voor hun beide, eigenlijk.
Flynn had plaats genomen op haar bed toen ze had gezegd dat ze even naar de badkamer moest. Hij had dan ook maar even zijn telefoon uit zijn broekzak genomen en was door wat apps gescrold, puur omdat hij dat de hele avond niet had gedaan. De neiging om een foto van Chloe’s kamer te sturen naar de groepsapp van zijn vriendenkring was groot, maar dan zou het lijken of hij hier naartoe was gekomen voor hele andere dingen, waar hij alleen op uit zo zijn en dat was niet zo, dus liet hij het maar gaan. Alhoewel hij zeker wel wist dat iedereen jaloers zou zijn, vooral als ze Chloe zouden zien, hehe.

Snel stopte hij het ding weer in zijn broekzak toen ze uit de badkamer kwam en krulden zijn mondhoeken meteen omhoog. Ze leek wat te aarzelen, waardoor hij zijn hand wat uitstak en het niet lang duurde voor ze hem aankeek en zijn hand vastpakte, waardoor de glimlach alleen maar groter werd. Zijn andere hand plaatste hij voorzichtig op haar heup toen ze op zijn schoot kwam zitten en speelde kort even met de onderkant van haar shirt.
Er verschenen kleine kuiltjes in zijn wangen van het glimlachen toen ze een kusje op zijn voorhoofd drukte. “My princess..” Fluisterde hij toen ook terug naar haar, sloot eventjes zijn ogen toen ze haar voorhoofd tegen het zijne liet leunen. Dit gebeurde weer toen ze ook haar lippen op zijn lippen drukte en hij haar kus beantwoordde. De hand die eerder op haar heup had gelegen ging nu naar achteren, naar haar rug en streek wat van haar onderrug naar boven en zo weer terug. Het voelde op de een of andere manier met Chloe anders dan alle anderen keren en het voelde helemaal geweldig op momenten zoals deze dat hij zich een met haar kon voelen. Chloe was nu al anders en het maakte hem nieuwsgierig, op een positieve manier natuurlijk.

“En zo te zien heb je ook even gekeken waar hun producten van gemaakt worden?” Grapte hij verder, sinds hij heus wel had gezien dat ze naar de collectie had gekeken. Ach, dat hoorde nou eenmaal bij het vrouwelijke geslacht, niet?
“Ja..” Zuchtte hij, waarna hij even keek wat er op het scherm van haar was verschenen. Zoveel keus. Het was niet eerlijk. “We zullen maar geen enge films doen, voordat je gaat huilen want dat vind ik zielig.” Flynn trok even een klein pruillipje toen hij haar had aangekeken tijdens zijn woorden, maar kon het niet laten om een glimlach te laten doorbreken. Nee echt, als Chloe ooit zou huilen zou waarschijnlijk zijn hart van binnen stukje bij stukje breken. Daarbij wilde hij haar heus wel troosten, maar het liefste wilde hij dat toch voorkomen.
“Laten we iets van Disney doen! Het is toch al laat en dan weet ik zeker dat je blij wordt.” Zonder pardon had Flynn de laptop wat naar hem geschoven en had hij bij zoeken ‘Disney’ ingevuld. Meteen verschenen een paar films waardoor hij wat twijfelend mompelde en met zijn vinger over het pad heen scrolde. “Moeilijk..” Sprak hij bedenkelijk, totdat zijn oog op een film viel die ze best wel konden kijken. “Mulan?” Vroeg hij, maar voordat hij antwoord kreeg had hij er eigenlijk al op geklikt. “Mulan.” Bevestigde hij haar en drukte toen nog snel een klein kusje op haar lippen, gewoon omdat hij het niet kon laten.

Voordat Flynn echter de speelknop had aangeklikt had hij twijfelend geslikt. Eigenlijk moest hij het weten, voordat de nacht straks voorbij zou zijn. “Chloe?” Begon hij dan ook, waarna hij zijn donkere ogen op het meisje voor hem richtte. “Ik vroeg me af of, nou ja..” Hoe moest hij dit brengen zonder dwingerig over te komen? “Of hm.. Je.. Uhm, na vannacht nog wel wat met me te maken wilde hebben?” Wat twijfelend was het tussen zijn lippen doorgerold en had hij haar aarzelend aangekeken. “Niet dat ik je wil dwingen dat wel te doen, maar, ik wilde weten of dit voor jou een één nacht iets zou zijn, of niet.” De laatste woorden vielen als een waterval uit zijn mond, zo snel dat het ging en het zou hem verbazen als ze alles voor honderd procent gehoord zou kunnen hebben. Hij vond haar écht leuk, maar wat als dit voor Chloe allemaal eenmalig was? Natuurlijk zat er een dikke kans in van niet, maar hij wilde gewoon een bevestiging. Of was dat raar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimewo aug 19, 2015 11:10 pm

Chloe was bang geweest. Bang omdat ze voor het eerst, na een vrije korte periode, zonder make-up voor een jongen verscheen die ze leuk vond. Helaas had ze het moeten doen, want als ze het niet deed, zou ze binnen de kortste keren onder de rode vlekken zitten. En ondanks dat ze wist dat Flynn wel wat interesse in haar toonde, was ze bang dat hij zou afknappen als hij haar zonder make-up zou zien. Chloe vond dat ze er niet speciaal uitzag zonder make-up, ze vond zichzelf zelfs lelijk zonder make-up. En dat zorgde ervoor dat ze echt wel eventjes getwijfeld had voor ze de slaapkamer in zou lopen. Maar als Flynn haar zou uitlachen, of er grappen over zou maken, dan wist ze zeker dat ze daar best wel van streek van zou raken.

Maar…dit alles gebeurde niet. Toen Chloe wat twijfelend voor hem had gestaan, waren zijn mondhoeken naar boven gekruld. Daardoor had ze hem aangekeken en terug naar hem geglimlacht, en had ze zijn hand aangepakt. Hoe Flynn naar haar glimlachte…wauw, haar hart smolt gewoon. Zijn glimlach gaf haar de kracht om op zijn schoot te gaan zitten. “My princess…” Chloe glunderde even, voordat ze Flynn kuste. O my God, noemde hij haar nou een prinses? Het was zo cute! Chloe voelde het overal in haar lichaam, het was echt niet normaal. Het was zo prettig om bij Flynn te zijn. Hij gaf haar echt het gevoel dat ze meer waard was dan dat ze zelf dacht dan dat ze was, en dat deed hij al na een paar uurtjes. Kon je nagaan als ze langer met elkaar op zouden trekken! Nou wilde Chloe niet alleen daarom met hem omgaan, ze vond hem ook erg lief en hij was grappig, ze hadden een klik samen en dat had Chloe niet snel met mensen. Lachend keek ze toe hoe Flynn de laptop over nam. “Disney klinkt goed!” zei Chloe enthousiast “Disney is leuk, het maakt me inderdaad vrolijk.” Ze knikte bevestigend. Nu was alleen nog de vraag: wat voor Disneyfilm? Maar daar had Flynn al gauw een antwoord op. “Mulan.” Chloe lachte om hem. “Nu kan ik natuurlijk heel gemeen zijn en je hersentjes nog meer in de war maken en zeggen dat ik een andere film wil, maar dat vind ik zielig.” Chloe trok een pruillipje en streek over zijn wang. “Mulan is cool! Powerwomen, daar hou ik wel van.”

Chloe wilde opstaan, om eventjes de cola en de popcorn te pakken, en daarna weer lekker bij Flynn te gaan zitten. Maar in plaats daarvan zei hij haar naam en keek hij haar aan. Verbaasd keek Chloe hem aan. Hij scheen ergens mee te zitten. “Ik vroeg me af of, nou ja...” Chloe fronste bezorgd haar wenkbrauwen, streek bemoedigend met haar vinger over zijn hand. “Of hmm.. Je.. Uhm, na vannacht nog wel wat met me te maken wilde hebben?” Een klein glimlachje speelde rond Chloe haar mond. Hij was zo verschrikkelijk schattig nu op dit moment. “Niet dat ik je wil dwingen dat wel te doen, maar, ik wilde weten of dit voor jou een één nacht iets zou zijn, of niet.” Heel zachtjes bracht Chloe zijn hand naar haar mond en drukte er zachtjes een kusje op. Toen sprak ze:

“Lieve Flynn, natuurlijk wil ik na vannacht nog iets met je te maken hebben, gekkie.” Haar bruine ogen wende even haar blik af, naar beneden, iets van onzekerheid. Ze staarde naar hun handen, die nog steeds in elkaar lagen. “Weet je, ik ben gewoon heel erg onzeker. Echt heel erg. En ik probeer dat te verbergen door vaak te doen alsof het me niet boeit, of een beetje bitchy te doen, maar ik kan gewoon al wakker liggen door één opmerking.” Ze keek weer op, staarde Flynn in zijn ogen aan. “Maar vanavond heb ik dat gevoel geen enkel moment gehad, puur door het feit dat je…I don’t know, niet raar deed? Ik bedoel, dat je het niet erg vond om met mij gezien te worden. En bovendien vind ik je echt een heel erg leuke jongen, dus ik zou wel gek zijn als ik het alleen bij vannacht zou laten.” Ze glimlachte stralend naar hem en drukte heel snel en lief een kusje op zijn lippen. En opeens kreeg Chloe een ideetje, iets wat hun avond nog wel wat leuker zou kunnen maken.

Zachtjes beet Chloe op de onderkant van haar lip, wat haar een beetje een ondeugende uitstraling gaf. Met haar vrije hand legde ze de laptop opzij, op het bed en pakte ze haar telefoon tevoorschijn. Ze ging naar Spotify en drukte shuffle aan, hij sprong aan op “Emotions”  van Mariah Carey. Met een brede grijns pakte Chloe Flynns andere hand beet en trok ze hem mee omhoog. Vrolijk begon ze met haar lichaam te bewegen, net zoals ze in de club hadden gedaan, alleen nu nog wat vrijer. “ You've got me feeling emotions, deeper than I've ever dreamed of. You've got me feeling emotions, higher than the heavens above.” zong Chloe vrolijk mee met de muziek. Het klonk niet slecht, zingen was iets wat Chloe wel kon, maar dit was gewoon voor het plezier. Ze kwam op Flynn af, sloeg haar armen om zijn nek en begon tegen hem aan te dansen. “ It feels like a dream when you touch me tenderly. I don't know if it’s real, but I like the way I feel inside.” De muziek speelde luid door de kamer en vrolijk danste Chloe met Flynn. Ze hoopte gewoon dat ze hem net zo goed kon laten voelen als hij haar liet voelen. Toen het nummer afgelopen was, drukte ze een kusje op zijn wang en sloeg haar armen even om zijn nek voor een megaknuffel.

Nu was het dan toch echt filmtijd. Flynn was op haar bed gaan zitten, in een comfortabele houding. Chloe had de spulletjes gepakt, had ze zo neer gelegd dat ze allebei prima wat konden pakken en keek toen met een glimlach Flynn aan. Het duurde niet lang voordat ze tegen hem aan kwam liggen. Omdat het al best laat was, en ze ook al stiekem een beetje moe was, legde ze haar hoofd half tegen zijn schouder/borst aan. Ze kroop nog wat dichter tegen hem aan, voelde zijn warmte op haar over stralen. De film begon te spelen, en Chloe voelde een fijn gevoel van binnen. Is this happiness?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimema aug 24, 2015 6:15 pm

Nee, geen horror hoor. Straks zou ze echt bang zijn, niet dat hij dat erg vond, maar hij zou er echt wel mee zitten als ze niet zou kunnen slapen doordat hij perse een horrorfilm wilde kijken. Daarbij, hoe laat was het? Het niveau qua oplettendheid lag voor hem toch niet meer zo hoog, buiten Chloe om dan, maar dat was logisch. Oh, dus ze wilde geen Mulan kijken? Het was een van de eerste films die op het scherm tevoorschijn was gekomen, dus vandaar. “Maar –” “Mulan is cool! Powerwomen, daar hou ik wel van.” Oh, toch wel dan. Tss Chloe maakte heel zijn hoofd door de war weer. Niet dat hij het erg vond hoor, ze mocht dat zo vaak doen als ze wilde; Flynn hield er wel van. De impact die ze had. Nu al.
Voordat hij echter op afspelen had gedrukt kwam het dan toch; de vraag waarvan het antwoord belangrijk was. Het had de hele tijd op het puntje van zijn tong gelegen, maar sinds het nu ook wel een goed moment leek kon hij het meteen vragen. Wat als het niet zo was, dat ze hem na vanavond niet meer wilde zien? Tsja. Waarschijnlijk zou hij dan ook geen film meer gaan kijken, want dan zou de sfeer toch behoorlijk verpest zijn. Naderhand was de timing dan niet echt heel erg goed, maar goed, hij moest het gewoon weten voordat hij het straks zou vergeten. Plus, hij hoopte het ene wel, maar om de een of andere vage reden verwachtte hij het andere.

Een minimale glimlach verscheen op zijn gelaat toen ze het hoge woord meteen had uitgesproken en luisterde daarna aandachtig naar de rest van haar verhaal. Wat hij nog steeds niet snapte was dat ze zich zo onzeker voelde, want waarom? Maar misschien was het ook iets wat hij nooit zou gaan snappen. Chloe was qua innerlijk hartstikke leuk, en nou ja, haar uiterlijk zat ook zeker niet tegen. En dat mocht ze weten. Dat zou hij haar nog wel duizenden keren laten weten, als het aan hem lag.
“Waarom zou ik niet gezien met je willen worden? Ik bedoel, ik zou dit nu wel gerust van de daken kunnen schreeuwen hoor.” De glimlach die op zijn gezicht had gestaan was nog steeds niet verdwenen, terwijl zijn duim wat zachtjes over de rug van haar ene hand streek. “Iedereen zou op dit moment jaloers op mij zijn, for sure.” Maar hij snapte ook wel dat ze dat waarschijnlijk niet zou geloven, alhoewel hij het niet loog. Het was gewoon de waarheid. Het kusje wat hij daarna kreeg was te lief, waardoor zijn glimlach breder werd. Oh God, wat deed ze toch met hem? Had ze wel door hoe gek ze hem maakte, dat hij haast niet meer helder kon nadenken, allemaal door haar? Vast niet. Of beter gezegd; nog niet. Ooit zou hij het haar allemaal wel laten merken.

Huh? Ze gingen toch film kijken? Waarom zette ze de laptop dan –. Nog voordat hij verder kon reageren begon een nummer en had Chloe hem overeind getrokken. Oh, dus ze wilde dansen? Meteen verscheen er een kleine grijns rondom zijn lippen. Nou, dan kon ze het krijgen ook.
Het voelde haast vertrouwd toen ze haar armen in zijn nek had gelegd, waarop hij als reactie zijn handen weer op hun oude vertrouwde plaats legde. Flynn had de neiging om haar helemaal onder te bedelven met kusjes, maar dat liet hij maar gaan voor deze keer. Chloe zien dansen was namelijk veels te leuk, maar goed, dat riep dan ook weer op dat ze een kusjesdood moest krijgen. Lastig lastig.
Het nummer leek snel afgelopen te zijn en toen ze wat dichterbij kwam om hem een knuffel te geven drukte hij haar voorzichtig wat dichter tegen zich aan, om vervolgens toch nog een paar kusjes in haar nek te plaatsen. Zo dan. Dat kreeg ze er dan van, met al dat uitdagen. Gheheh.

Nadat ze elkaar uit de greep hadden genomen was hij al op het bed gaan liggen met een paar kussens onder zijn nek, wat ze vast niet erg zou vinden hopelijk en anders moest ze het maar even zeggen. Als ze het durfde trouwens, want hij wist niet of dat ook een onderdeel was van haar onzekerheid, máár ze wist vast wel dat ze alles bij hem kon maken.
Chloe kwam terug met alle spullen, had de laptop zo gezet dat ze het goed konden zien en kwam vervolgens eerst tegen hem aan liggen. Haar hoofd lag dicht tegen hem aan, op hem, waardoor hij zijn arm achter haar liet liggen en die dus haar rug aanraakte. Flynn zou Flynn niet zijn als hij het niet kon laten iets te doen, waardoor de vingers van die hand af en toe was op haar rug kriebelde. Pff, net of ze het erg zou vinden. Overigens had hij met zijn andere hand even wat haren uit haar gezicht weggehaald en terug bij de rest van haar haar gelegd, waarna hij glimlachte – wat eigenlijk meer naar zichzelf was – en toen zijn aandacht op het scherm richtte.
Na een tijdje had hij de ene zak met popcorn wat dichter naar de ene kant toegeschoven waar Chloe niet lag en had hij er eentje voor zichzelf uit gehaald om die vervolgens in zijn mond te stoppen. De volgende volgde, maar eerst hield hij het meer in de buurt van Chloe. “Wil je ook?” Sprak hij toen liefjes, want hihi, hij wilde haar best wel voeren hoor. Dan was ze zijn kleine baby. Wat ze stiekem anders ook wel was, maar het ging om het idee.
“Ooit moeten we wel eens samen naar Disney hoor, want is dat niet iets van relationship goals, dat we foto’s kunnen maken voor het kasteel en dat soort dingen?” Ondertussen speelde de hand die eerder bij haar onderrug had gelegen wat met haar haar, een glimlach die nog steeds zijn lippen ondertussen sierde. Nee, een glimlach was niet meer van zijn gezicht af te halen nu hij met haar was.

“Oh ja, mag ik je telefoon zo nog even?” Hij leek wel een spraakwaterval ineens, tijdens de film, maar hey, dit was belangrijk. Ze zou zijn nummer anders niet eens hebben, ja, hoe gingen ze elkaar dan bereiken om wist hij veel wat eens af te spreken? Top idee weer, Flynn, maar ja iemand moest het uiteindelijk doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimema aug 24, 2015 7:38 pm

Dat Flynn haar had gevraagd of dit gewoon maar voor één nachtje was, vond Chloe heel erg schattig en lief, maar het bevestigde vooral dat Flynn haar ook vaker wilde zien. Aan de manier waarop hij het vroeg, wist ze zeker dat hij haar vaker wilde zien. Of hij zou haar nu opeens naaien en zeggen dat het wel voor één nachtje was, maar vreemd genoeg had Chloe niet het idee dat Flynn haar dat zou flikken. En als dat wel zo zou zijn…nou ja, dan was het maar zo. Maar gelukkig werden haar vermoedens bevestigd. De lieve glimlach op zijn gezicht deed haar hartje bijna smelten. Betekende dit dat het voor Flynn dan net zo voelde als voor haar? Het idee alleen al gaaf haar allerlei vlindertjes diep van binnen en het voelde zo fucking goed.
“Waarom zou ik niet gezien met je willen worden? Ik bedoel, ik zou dit nu wel gerust van de daken kunnen schreeuwen hoor.” Chloe glimlachte wat onzeker. Was dat een grapje, of was het echt zo? Het was gewoon zo moeilijk om het allemaal te geloven, maar toch begon ze te stralen. “I don’t know…dit is gewoon allemaal nieuw en ik ben gewoon super onzeker” fluisterde Chloe zachtjes en sloeg haar ogen even neer. Toen keek ze weer op naar hem en kon het niet laten om te glimlachen, hij was te lief. Ze voelde zich op haar gemak bij hem.

En om dat te bewijzen, wilde ze samen met hem dansen. Waarom? Omdat het kon. Het was haar eigen onhandige Chloe manier om te laten zien dat ze hem leuk vond, dat ze hem vertrouwde en dat ze zich fijn bij haar voelde. Fijn genoeg om lekker gek met hem te doen. Ze zag de grijns op zijn gezicht toen ze verleidelijk eventjes haar heupen liet draaien. Ghehehe, Flynn was een jongen, die zou dat vast wel leuk vinden. Ze was naar hem toe gedanst en had haar armen om zijn nek geslagen, waarna Flynn zijn handen op de plek legde waar hij ze eerder had gelegd. Het was prettig om zo met hem te dansen en Chloe zong zelf eventjes mee met de muziek. Zingen was iets wat Chloe graag deed, maar toch ook wel weer erg onzeker was, dus beter voelde Flynn zich maar eventjes erg speciaal. “You got me feeling emotions!” zong Chloe mee en keek hem aan. Ghehehehe. Het nummer eindigde en ergens vond Chloe dat jammer, al konden ze nu wel lekker film gaan kijken. Ze had Flynn geknuffeld en hij had haar dicht tegen zich aangetrokken en haar kusjes in haar nek gegeven. “Mmm baby” fluisterde ze eventjes en sloot haar ogen, woelde met haar hand eventjes door zijn haren.

En dan was het nu movietijd! Flynn was gaan zitten, Chloe had de spullen gepakt en was uiteindelijk bij hem gaan liggen. Ghihihi cuddle time. Flynn had zijn arm om haar heen geslagen en aaide met zijn hand over haar rug. Een rilling gleed over haar lichaam, een prettige rilling. “Je weet wel hoe je mij stil krijgt hoor” grinnikte Chloe zachtjes en drukte een lief kusje op zijn wang. Why? Nogmaals; omdat het kon. Nadat ze er helemaal klaar voor lagen, was de film aangegaan. Mulan was een van de leukste Disney films, naar Chloes mening. Het ging over een meisje dat eigenlijk heel stoer was, en niet vrouwelijk, en graag haarzelf wilde zijn, maar dan haar families hart zou breken. En het was zo’n zielige film, maar tegelijkertijd ook weer zo mooi.

“Wil je ook?” onderbrak Flynn haar eventjes uit haar concentratie. “Ja” zei Chloe met een ondeugende glimlach en pakte het stukje popcorn uit zijn hand. Ghehehehe. Met een veelbetekende blik stak ze het in haar mond en stak daarna haar tong uit. Plagen vond ze leuk. Haar hand gleed ook eventjes in de zak en nam nog wat. Mmmm, de popcorn was heerlijk. “Jaaaaa!” reageerde Chloe op Flynn en kwam wat overeind “Ooooh, maar dan moeten we wel naar die in Parijs want Parijs is de stad van de liefde…” Haar wangen werden eventjes rood, want liefde was wel wat ze voelde nu hoor. “En dan kunnen we overal in gaan! En op de foto met Mickey Mouse, want Mickey Mouse is cool. En Donald Duck, ooh, Donald Duck is echt mijn held.” Jaaaa, dat moesten ze echt gaan doen! Chloe begon diep van binnen al bijna te stuiteren. Een reisje met hem naar Disney World leek echt het beste ever. “Dan moeten we selfies maken” grinnikte ze. Ondertussen was Flynn met haar haren gaan spelen, wat een van de fijnste gevoelens ever was. Jeetje, deze jongen…hij wist echt wat ze fijn vond ofzo. Of vonden alle meisjes dit fijn?

Flynn vroeg naar haar telefoon en Chloe knikte. Ze voelde eventjes onder de kussens, merkte dat hij vlak bij Flynns billen lag, maar dat hij er nog niet opzat, en plagend kneep ze er eventjes in. Zachtjes giechelde Chloe eventjes en kwam wat overeind, zodat ze naast hem zat. Eerst drukte ze haar camera open, zette het op de selfiestand en hield hem wat van haar weg. “Onze eerste selfie!” cheerde ze vrolijk en keek hem eventjes aan “Jij moet ook een duckface doen hoor…anders zijn we niet cool.” Lachend deed ze haar perfecte duckface en maakte de foto. Yay, selfies! Vervolgens gaf ze haar telefoon aan Flynn. Ze deed er niet moeilijk over, ze had niets voor hem te verbergen.

Terwijl Flynn met haar telefoon bezig was, ging Chloe weer lekker bij hem liggen. Nu iets meer op hem to be honest, want hij was lekker warm en haar perfecte knuffelbeer. “Ik hoop dat je het niet erg vind hoor” zei ze, toen ze haar hoofd weer bij zijn schouder legde “Maar je bent echt lekker warm en echt nog fijner dan een knuffelbeer.” Nogmaals werden haar wangen even rood. Haar aandacht werd weer door de film afgeleid. Ze waren bij het stuk dat Mulan naar de waarzegster moest komen, een van de beste stukken van de film. Lachend over de fouten die Mulan maakte, voelde Chloe wel dat ze wat moe werd. Maar…het stuk wat na de waarzegster komt was toch wel een van de mooiste stukken van de film. Mulan die terug naar haar ging en “Reflection” begon te zingen. Dit was het moment waarop Chloe stil werd. Het voelde namelijk echt alsof ze heel erg aan het liedje kon relateren. Chloe kon namelijk ook zichzelf niet zijn thuis, als ze dat deed, zou haar vaders hart breken. En als ze in de spiegel keek, zag ze echt niet meer het meisje die ze vijf jaar geleden had gekend. Een onschuldig meisje was ze niet meer, ze was “californiasized”, zoals dat zo mooi heette. En het was niet echt prettig. Tijdens dit nummer moest Chloe altijd denken aan de ruzies, aan hoe haar vader Cleo altijd de betere dochter had gevonden. Een zachte zucht ontsnapte uit haar mond.

Gelukkig was het stukje snel over, want Chloe kon het stiekem niet handelen. Ze hoopte maar dat ze Flynn er niet teveel mee afleidde. Maar toen ze nog verder in de film zaten, had Chloe zijn hand beetgepakt. Dat voelde goed. En dan wist ze zeker dat hij er nog steeds was.

En daar kwam het moment. Het moment dat ze in slaap zou vallen. Het ging echt niet expres. Haar ogen vielen heel langzaam dicht, probeerde ze weer open te doen, maar het lukte niet echt. Haar mond zakte ook een stukje open, haar ademhaling werd regelmatiger. “Flynn” fluisterde ze nog eventjes zachtjes, voor ze helemaal in een droomloze slaap viel. Een van de prettigste slaapjes die ze had gehad. Veilig, bij haar Flynn.

Next morning

De volgende ochtend scheen de zon door haar gordijnen naar binnen. Het was het eerste dat Chloe wakker maakte. Normaal schrok ze altijd wakker, maar nu ze de aanwezigheid van nog iemand voelde, schoot ze niet meteen overeind zoals ze altijd deed. Heel voorzichtig ging haar ene oog open, gevolgd door de andere. Ze keek eventjes omhoog, zag dat Flynn er nog steeds was. Een verliefd gevoel overspoelde haar lichaam. “Baby” cheerde ze vrolijk en kwam iets overeind, om hem eventjes helemaal te overspoelen met een knuffel/kusjesaanval, of dat hij nou wakker was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedo aug 27, 2015 8:39 pm

Zachtjes waren zijn handen steeds wat omhoog en omlaag over haar bovenbenen gegleden, omdat ze nu eenmaal op zijn schoot zat en het eigenlijk meer vanzelf ging dan dat het een bewuste actie was. Was het erg dat steeds als ze vertelde dat ze best onzeker was hij ontzettende medelijden kreeg en ervoor wilde zorgen dat ze kon zien hoe geweldig ze wel niet was? Daarbij, ze had niks om zich voor te schamen, dat was wat Flynn dan nog het ergste vond. Als er nou iets was, maar nee, dat was er niet. Het leek zelfs wel of Chloe geen één minpuntje had waarop iemand haar zou kunnen benadelen. Maar zoals hij eerder al had gedacht; waarschijnlijk zou hij het nooit snappen waarom ze zichzelf onzeker voelde. En nou ja, het was ook allang bekend dat het vrouwelijke geslacht anders over bepaalde dingen dacht. Dat zou er ook wel mee te maken hebben.

Pff, dat ze eerder deze avond nog had gezegd dat ze niet goed kon dansen en dat ze hem dus bijna wilde afwijzen om te gaan dansen. Dag, dikke doei met Chloe, ze kon het geweldig goed. Althans, Flynn hield van haar bewegingen, maar welke andere jongen met een gezond verstand zou dat niet doen?
Het was leuk hoe ze helemaal in het nummer opging, maar ook hoe hij met haar meedanste. Plus ze zong ook nog eens leuk. Maar dat zou hij maar niet gaan zeggen, voordat hij haar er aan zou herinneren dat ze onzeker was. Dan moest ze dat weer zeggen en dan kreeg hij weer een vlaag van schuldgevoel over zich heen.. Beide dingen die hij liever oversloeg, maar het zou sowieso zijn dat hij het ooit een keer wel zou mentionen. Want God, ze kon er best nog wel wat mee gaan doen? Het klonk namelijk alles behalve slecht. Of nee, doe maar niet, straks gingen er allemaal andere jongens achter haar aan en dan zou hij stikjaloers worden. Wie weet of iemand anders haar wel van hem af ging pakken? Mooi niet hoor. Ze moesten het maar eens proberen om haar met één vinger aan te raken, dan zou er echt wat zwaaien.
Een glimlachje verscheen terwijl hij wat kusjes in haar nek plaatste toen ze aan het knuffelen waren. En dat ze haar hand door zijn haar haalde, well, dat mocht ze wel vaker doen hoor. Normaal gesproken zou iemand echt een klap op zijn of haar hand hebben gekregen als ze zijn goddelijke haar aan zouden raken, maar Chloe niet. Tuurlijk niet, het leek wel of dat alles wat ze aanraakte in puur goud veranderde. Figuurlijk dan, want goud haar, no way.

“Je weet wel hoe je mij stil krijgt hoor” Zachtjes grinnikte hij wat, maar dat betekende niet dat hij stopte. “Nou, dan weet ik dus wat ik moet doen als je niet wilt stoppen met praten.” Grinnikte hij, plagend. Flynn drukte daarna zijn lippen voor kort op haar voorhoofd en hield zijn kin en neus tegen de bovenkant van haar hoofd aan, op haar haar, om daarna even zijn ogen te sluiten en nog steeds zachtjes over haar rug te kriebelen. Tuurlijk wilde hij niet dat ze ooit maar zou stoppen met praten, al zou ze uren achter elkaar aan praten, Chloe zou hem nooit vervelen. En hij was sowieso haar uithangbordje hoor, als ze ergens maar mee zat moest ze het zeggen, hij zou er gegarandeerd naar luisteren en alles voor haar willen doen zodat haar problemen opgelost werden, ooit.

“Hey!” Sprak hij waarna zijn mond zich tot een ‘o’ vormde. Flynn nam er nog eentje, die hij eerst een paar millimeter voor haar mond hield en toen snel in zijn eigen mond liet verdwijnen. Zo dan, Chloe Mendez.
Oh, ze vond zijn idee serieus leuk? Geweldig, dan konden ze dat later echt nog een keer gaan doen. “Oh, ja! En dan kunnen we een foto maken als we voor de Eiffeltoren staan! Dan kan jij net doen of je tegen de toren aanstaat en maak ik de foto precies zo dat het lijkt dat je er tien meter vandaan staat want zo onhandig ben ik.” De ideeën alleen al zorgde ervoor dat er een glimlach op zijn gezicht stond, die dan ook overduidelijk te zien was. Tijd met Chloe was nu al helemaal het einde, maar het idee om samen naar Parijs te gaan was too much voor zijn gedachten. “Dan moeten we ook zo’n hangertje aan de brug hangen hoor, zodat onze namen altijd bij elkaar zullen zijn.” Niet dat Flynn op dit moment van plan was om haar ook ooit maar vaarwel te zeggen, want hij had de jackpot met haar, maar je wist maar nooit wat er op hun pad zou komen, of op die van Chloe, of de zijne..
“Hey! Ik was toch al jouw held?” Wat beledigd trok hij een pruillipje, maar lang hield hij die blik niet vol, zijn buik zat immers té vol met al die vlinders waardoor de oude vertrouwde glimlach weer doorbrak. “Ja, véél selfies, ook eentje samen voor het kasteel, want dat is lief. Oh my God dan kunnen we ook van die truien kopen met Mr. and Mrs. erop. Oh, dan zijn we echt relationship goals.” Flynn had ondertussen een pluk van haar haar eens om zijn vinger heen gekruld, zijn ogen die helemaal schitterden bij het idee aan alles wat ze konden doen.

Totaal onverwachts voelde hij hoe ze even in zijn ene bil kneep, waardoor hij haar grinnikend een zacht duwtje gaf. Pfff, zij durfde!
Selfie? Oh okay. “Jij moet ook een duckface doen hoor…anders zijn we niet cool.” Als een mak geitje deed Flynn meteen wat zijn queen hem opdroeg en tuitte hij zijn lippen zodat hij een duckface maakte. Nadat de foto was gemaakt kreeg hij de telefoon van Chloe, waarna hij meteen even naar foto’s ging om de foto terug te bekijken. “Die mag je echt niet op Instagram zetten, mijn wenkbrauwen zijn zó niet on fleek.” Praatte hij met een wat hoger stemmetje om na te doen hoe hij dacht dat meiden dat zouden doen, waarna hij kort grinnikte. Zo. Even naar haar Instagram.. Zichzelf via haar account volgen.. Zo gedaan. Oh ja, hij moest natuurlijk zijn laatste foto ook wel even via haar account liken, dan had hij weer meer likes natuurlijk. Zo. Nou, nu naar contacten, het plusje.. Ja. Hm, hoe zou hij zichzelf noemen? Zichzelf babe of bae noemen was ook weer zo wat, hè? Oh, Your Lover zou wel een leuke zijn. Nou, zichzelf even snel een berichtje sturen zodat hij haar nummer had, het gesprek verwijderen. Klaar? Ja, klaar.
Chloe was ondertussen weer lekker dichtbij hem komen liggen, beter gezegd op hem trouwens, waardoor hij zijn arm weer om haar heen sloeg toen hij klaar was en haar iPhone naast hem op bed had gelegd. “Ja, eigenlijk vind ik het héél erg.” Zei hij met een quasi-boos gezicht, maar het feit dat ze hem fijner vond dat een knuffelbeer liet hem van binnen smelten waardoor hij zijn andere arm ook even om haar heen sloeg en haar zo in een iets wat ongemakkelijke houding voor een knuffel hield. Boeie, hij wilde haar gewoon even knuffelen, want het kon.
Flynn lette daarna weer op wat er allemaal in de film gebeurde, terwijl Chloe nog steeds lekker op hem lag en hij haar af en toe eens op haar rug kriebelde.
Ze was echter al een tijdje stil geweest, waardoor Flynn zich toch een beetje zorgen maakte. Moest ze huilen om de film, of zo? Wie weet. “Chloe.. Gaat het?” Vroeg hij, terwijl hij zijn andere hand even ter hoogte van haar slaap legde en zijn duim zachtjes net naast haar oog wreef.
Tijdens de aftiteling en het laatste nummer wat daarbij speelde krulden zijn mondhoeken weer wat omhoog en bewoog hij even met de hand die Chloe vast had. “Vond je het – Oh.” Ze was in slaap gevallen, en hij had helemaal niets gemerkt. Oeps.. Flynn’s hart smolt van binnen wel hoor, want het zag er zo uber cute uit dat hij het niet kon laten om haar hand los te laten – met tegenzin, dat wel – en haar telefoon erbij te pakken. Deze zette hij weer op selfiestand en maakte vanaf zijn onderbuik een foto, waarbij dus te zien was dat Chloe aan het slapen was op hem en hij net deed of hij haar een kus op haar voorhoofd gaf. Zo. Had ze morgen nog een leuk aandenken, dat ze eerder in slaap was gevallen dan hem. Maar het was schattig hoor.
Lang duurde het niet voor ook Flynn zijn ogen gesloten had terwijl hij nog lekker dicht tegen haar aanlag. Heerlijk.

Het was al flink licht, dat was eigenlijk ook de voornaamste reden dat hij wakker was geworden. Daarbij, hij was daarvoor niet echt heel erg moe geweest, dus dat speelde ook wel een rol. Flynn was haast vergeten dat hij nog bij Chloe was en het was dus een leuke surprise om mee op te staan. Alhoewel.. Als de kleine prinses niet had geslapen. Want, ze sliep nog. Hmm, dat werd wachten, want hij wilde haar absoluut niet wakker maken.
Bij de eerste beweging die ze maakte schrok Flynn op door naar beneden te kijken en zag hij dat ze inderdaad wakker was. Meteen schoten zijn mondhoeken omhoog. Ze kwam omhoog en begon hem kusjes te geven, waardoor hij zachtjes begon te lachen en zijn armen om haar heen sloeg om haar eens een dikke knuffel terug te geven. In een rap tempo had Flynn haar weer op het bed weten te leggen naast hem, zodat ze met haar rug weer op het bed lag en begon haar toen terug allemaal kusjes te geven. Want ja, het was zijn beurt.
Zijn lippen had hij op haar ene sleutelbeen gezet en hield hij wat langer op haar lichaam, om daarna zijn hoofd terug te trekken, de plek van zijn lippen te zien en daarna wat te grijnzen. “Oeps, niet mijn bedoeling.” Grapje. Tuurlijk was het wel zijn bedoeling en dat zou Chloe maar dondersgoed weten.
“Ik heb vannacht trouwens nog een mooie foto van ons gemaakt.” Sprak hij toen hij kusjes van onderaan haar nek naar boven had gegeven en daar even was geëindigd. “Je sliep zo lief, ik kon het niet laten.” Glimlachte hij haar toe. Ja, echt hoor, ze sliep zo lief. Zijn hartje was helemaal gesmolten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimezo aug 30, 2015 1:42 pm

Chloe had de beste avond ever gehad. Niet te danken aan haar klasgenoten, want die hadden haar gewoon laten stikken. Nee, alles was te danken aan Flynn. Ze hadden het samen heel erg leuk gehad in de bar, daarna waren ze nog naar de nachtwinkel gegaan en waren ze bij Chloe op haar kamer film gaan kijken. Ondanks dat Chloe de film niet helemaal had afgezien, maar dat maakte ook niet zoveel uit want ze had hem al 60 keer gezien want Mulan was cool, had ze een topavond gehad. Flynn was geweldig, hij was de meest geweldige jongen die ze ooit had ontmoet. Ze hadden een klik en dat was voor Chloe al vrij knap, aangezien ze heel erg snel op mensen uitgekeken was. Maar Flynn bleef interessant voor haar en ze kon echt wel eerlijk zeggen dat ze verliefd op hem was geworden. Het is officieel bewezen dat er maar drie seconden nodig zijn om een persoon verliefd te laten worden. Dat was bij Chloe ook het geval. En ze hield er van.

Toch was ze per ongeluk boven op hem in slaap gevallen. Oeps, niet echt een gezellige afsluiter van de avond. Maar ze was zo moe geweest, en Flynn was zo lekker warm en gewoon veel beter dan een teddybeer. Ze had een droomloze slaap gehad, dat was wel prettig, want soms had Chloe last van nachtmerries (:c) en dat was echt niet leuk.

De zon was door de gordijnen heen gebroken en Chloe was wakker geworden. Flynn was al wakker toen zij wakker was geworden. Blij was ze meteen opgesprongen en op hem gaan zitten, klaar voor een kusjes en knuffelaanval. Mmmm, zo wilde ze elke ochtend wel wakker worden hoor. Flynn had haar armen ook om haar geslagen, voor een knuffel en Chloe glimlachte. “Haaaaay” grinnikte ze, maar slaakte een zacht gilletje toen hij haar op bed had gelegd en nu zelf aan een kusjesaanval was begonnen. Lachend onderging ze de kusjesaanval, het was zo cute. Maar al gauw had Flynn haar zwakke plek gevonden. Serieus, het gebied van haar nek tot haar schouder…daar kon je Chloe helemaal stil meekregen. Ze voelde hoe hij daar zijn lippen zette, langer dan normaal en zich toen weer terugtrok. “Oeps, niet mijn bedoeling.” Chloe keek even naar haar sleutelbeen en lachte toen ze het afdrukje zag. “Nee hoor, meneertje Callaghan. Dat was weer niet de bedoeling. Je hebt me wel weer lekker geclaimd, hè?” grinnikte Chloe en porde hem plagend in zijn buik. Mhihihi, cutie.

Maar natuurlijk wist Flynn hoe hij haar weer stil moest krijgen, want hij begon haar weer kusjes in haar nek te geven, van boven naar beneden. “Mmmm…” reageerde Chloe met haar ogen dicht op hem. Een foto? Damn, dan zag ze er natuurlijk weer uit als een of andere wasbeer. Chloe glimlachte toen Flynn had gezegd dat ze er lief uitzag. “Ik wil hem zien” zei ze met een pruillipje en kwam wat overeind. Dat had ze beter niet kunnen doen, want haar borsten kwamen tegen zijn bovenlichaam aan. Een pijnscheut schoot door haar lichaam. “O fuck” piepte ze zachtjes en greep er even naar. Fuck fuck fuck fuck. Haar pijnstillers waren uitgewerkt. Chloe slikte hele zware pijnstillers ervoor, iets wat ze gisteravond had gedaan, maar die waren nu natuurlijk wel weer uitgewerkt. “Wacht even” fluisterde ze toen en gaf hem heel zachtjes een kusje op zijn lippen. Ze schoof een beetje onder hem vandaan, richting haar nachtkastje en deed hem open. Haar hand grabbelde wat in het laatje en haalde er een potje uit. Haar hand draaide de dop van het potje en haalde er twee pillen uit. Met een flesje water, dat op haar nachtkastje stond, spoelde ze de pillen weg.

Chloe kwam weer naast Flynn liggen, staarde hem eventjes aan. “Sorry…” fluisterde ze toen zachtjes “Dat waren pijnstillers.” Het zou niet raar zijn als hij het alsnog niet zou begrijpen. Chloe beet zachtjes op haar onderlip. Zou ze het….? Als ze vaker met elkaar om zouden gaan, dan zou hij het toch op een gegeven moment wel gaan zien en gaan merken. Maar wat als hij meteen afknapte? Chloe draaide zich op haar rug en beet zachtjes op haar onderlip. Ze wilde hem ook niet voor de gek houden. Nou ja, het moest maar. “Weet je...” zei ze toen zachtjes, durfde hem niet aan te kijken, dus daarom bleef ze maar naar het plafond staren “Mijn borsten en lippen zijn niet echt….” Ze slikte. “Uhm…zoals ik al zei, mijn vader is een hele bekende plastisch chirurg in Californië.” Ze schudde haar hoofd. Nu ze de woorden zo in haar hoofd probeerde te formuleren, besefte ze pas hoe stom het klonk en hoe achterlijk haar vader bezig was geweest.

“Ik heb een zus, Cleo. Ze is echt mijn alles, mijn beste vriendin….” ging Chloe verder “Maar ze is ouder dan mij. En Cleo is zo verschrikkelijk knap, als je haar ziet, dan begrijp je het wel. Like, als zij binnenkomt, dan kijken alle mensen om, zo knap is ze. En toen kwam ik als tweede…” Mensen begrepen nooit waarom Chloe geen wrok had tegen Cleo, en dat had zij zich ook vaak afgevraagd, maar ze kon Cleo niet haten. Het meisje was zo puur, zo lief en zo slim, niemand zou haar kunnen haten. “En mijn vader zei altijd dat ik meer op Cleo moest lijken, qua uiterlijk. Dus hij vond mij niet mooi genoeg. Op mijn veertiende heeft hij daarom mijn lippen opgevuld en een twee weken geleden heeft hij mijn borsten vergroot…ik vond het niet nodig, maar hij stond erop en zei dat ik hem zou teleurstellen als ik het niet deed.” Chloe voelde traantjes in haar ogen komen, maar slikte ze weg. Ze wilde niet huilen, dadelijk zou Flynn denken dat ze een watje was.

Ze draaide zich naar hem om, keek hem aan. “Maar het doet zo’n pijn, Flynn. Ik slik die pijnstillers, maar als ik die niet slik, dan doen ze zoveel pijn. En ik wilde het ook helemaal niet, maar het moest.” Ze slikte haar tranen weg, rolde met haar ogen. “Sorry…” verontschuldigde ze zich voor haar tranen “Mijn vader en ik hebben ook geen goede relatie. En hierdoor ben ik dus zo onzeker, denk ik. Daarom durfde ik eerst ook niet naar je toe te komen, of te dansen. Ik ben gewoon zo bang dat mensen denken dat ik lelijk ben, of dat ik te min voor ze ben. Het gevoel hebben dat je niet goed genoeg bent…” Ze schudde haar hoofd, dat gevoel was het verschrikkelijkste gevoel dat er bestond.

Chloe keek hem weer aan, vlocht haar vingers in de zijne. “Ik snap het nu wel als je weg wilt. Ik bedoel, je wilt vast niet omgaan met een plastisch chirurgie meisje. En misschien is het stom dat ik het verteld heb, maar ik wil ook niet tegen je liegen.” Er vormden zich weer tranen in haar ogen. Als hij zou weggaan, dan zou dat haar wel breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn Callaghan
Student
Flynn Callaghan

Man Aantal berichten : 89

Studenten ID
Leeftijd: 18
Favoriete les:
Partner: Chloe. ღ

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimema aug 31, 2015 11:27 pm

Tijdens dat Chloe nog had geslapen had het Flynn tijd gegeven om te beseffen hoeveel geluk hij wel niet had gehad deze avond. Nog steeds had hij eigenlijk het gevoel dat als hij in zijn arm zou knijpen hij wakker zou worden, maar dat had hij al een keer eerder geprobeerd en toen had hij het erg vreemd gevonden dat hij nog steeds samen met haar was geweest. Maar goed, het was wel de waarheid, gelukkig. Hij had zich op dit moment echt niet alleen in zijn eigen kamer willen begeven, als hij nu ook zo hier met haar kon liggen.
Iedere minuut die hij wakker was en dat Chloe nog lekker dicht tegen hem aan aan het slapen was had hij zijn donkere ogen op haar gericht. Ze had er de avond ervoor bij de bar anders uitgezien, met make-up, maar dat nam niet weg dat ze zonder eigenlijk nog mooier was dan met. Weer iets wat ze uit zijn oogpunt waarschijnlijk nooit zou begrijpen. Maar het was wel zo, punt uit.

De donkerharige jongen vond het niet erg dat ze wat langer had geslapen dan hem, zoveel scheelde het ook niet, maar hij was wel erg blij toen ze wakker was geworden. Dan voelde hij zich niet meer zo alleen én had hij iemand om mee te praten. En nou ja, om wel meer dingen mee te doen dan alleen maar praten, maar dat waren details.
Het viel hem op hoe vrolijk ze wel niet was meteen nadat ze wakker was geworden, was dat altijd, of was dat omdat hij er was? Hm, was het erg dat hij hoopte op het laatste? Gewoon, dat hij haar vrolijk kon maken? Want echt, dat was wel een beetje zijn life goal geworden. Chloe vrolijk zien, wie wilde dat nou niet.
Lang had Chloe niet op hem gezeten voordat hij haar zo had beetgepakt dat ze met een simpele duw met haar rug op het bed belandde en Flynn over haar heen kon hangen door op zijn ene hand naast aan kant van haar lichaam te laten steunen en de andere hand aan de andere kant. Al snel gingen zijn lippen weer naar haar nek. Flynn kon er niets aan doen, haar nek nodigde hem zo uit om dat te doen, trok hem aan als een magneet, maar dan tien keer sterker. En daar kwam de zuig zoen, die hij niet kon laten om die op haar sleutelbeen te zetten. Ze moest maar blij zijn dat hij niet had besloten het in haar nek te doen, maar goed, niet dat hij dat sowieso zou doen. In haar nek zou de plek bijna niet te verbergen zijn, en als ze het straks niet wilde had ze dan best wel een probleem. Met een grijns keek hij haar aan. “Nee hoor, meneertje Callaghan. Dat was weer niet de bedoeling. Je hebt me wel weer lekker geclaimd, hè?” Flynn lachte, probeerde de por in zijn buik te ontwijken door wat omhoog te schieten, maar er was geen ontkomen aan. “Had ik je al niet geclaimd dan?” Begon hij, terwijl een brede grijns weer op zijn gezicht was verscheen. “Ik wilde gewoon zeker zijn dat, mocht iemand iets willen proberen, ze weten dat ze dan wel met mij te maken krijgen.” Echt hoor. Net of hij zijn Chloe zomaar aan een ander zou geven? Mooi niet. Ze was van hem. Nou ja, niet officieel en zo hoor, maar in zijn gedachten wel. En het was toch wel iets dat, mocht Chloe er nu anders over denken, dat uiteindelijk wel zijn doel was.

“Nééhéé.” Zei hij wat jammerend toen ze zijn kusjesaanval onderbrak door wat omhoog te komen, omdat ze de foto wilde zien. “O fuck” Flynn schrok en zag hoe ze naar de pijnlijke plek greep, waardoor hij zijn wenkbrauwen ophaalde en wat onwetend als reactie zijn ene hand zachtjes op haar heup legde. “Wat is er baby –” “Wacht even” Normaal gesproken zou het kusje wat volgde hem wel wat gerustgesteld hebben, maar dat was niet het geval. Wat was er? Had hij haar pijn gedaan? Fuck, alsjeblieft niet, hij moest er niet aan denken. Sowieso het idee dat Chloe pijn had vond hij al niets, laat staan dat hij de reden ervan was.
Hij had toegekeken hoe ze een potje uit haar nachtkastje pakte, vervolgens haar flesje water en zo wat naar binnen slokte.
Pijnstillers. Hoezo.. De vraag lag op het puntje van zijn tong, maar hij vroeg het niet. Het was aan Chloe zelf of ze het ging vertellen of niet, het was niet iets waartoe hij haar wilde dwingen.
En ja hoor, lang duurde het niet voordat een verhaal begon, langzaamaan. Wat bemoedigend had Flynn haar hand beetgepakt, terwijl hij haar aankeek, maar Chloe hem niet. Maar hij vond het niet erg. Haar verhaal.. Af en toe had hij wel eens wat moeten slikken. Vooral toen hij had gezien dat haar ogen wat vochtiger waren geworden en hij dus zijn duim wat over de rug van haar hand had gestreken. Ze mocht niet huilen. Nou ja, het mocht wel, maar het zou hem breken uit medelijden. Waarom ze zo onzeker was was voor hem nu wel duidelijker, en het deed hem pijn, dat ze niet als mooi genoeg werd beschouwd door haar eigen vader. Had hij zijn eigen ogen niet kunnen vergroten? Dan had hij misschien kunnen zien dat hij verkeerd zat, want Chloe was hartstikke mooi.
Flynn schudde zijn hoofd bij haar laatste woorden en keek weg van haar blik, naar beneden, naar hun handen die in elkaar lagen. Na een tijdje keek hij weer op. “Natuurlijk wil ik nu niet bij je weg, gekkie.” Sprak hij toen, pakte haar hand onbewust iets steviger vast. Hij snapte haar wel hoor, hij zou zijn vader ook niet graag teleur willen stellen. Maar, de vader van Chloe had de grenzen toch echt wel bereikt. Hij had het niet eens gedaan met haar eigen wil? “Denk alsjeblieft nooit meer dat je niet goed genoeg voor mij bent, oké? Je bent hartstikke mooi en ik kan het haast niet inbeelden dat jouw zus nóg mooier zou kunnen zijn.” Pff, echt niet. Voor hem was Chloe het mooiste meisje op de hele aardbol, dat moest ze niet vergeten.
“Jammer, Chloe Mendez, maar als je had gedacht en stiekem had gehoopt dat dit ervoor zou zorgen dat ik dit wilde afkappen, dan zit je behoorlijk mis.” Fluisterde hij later, toen hij een van haar zwarte lokken naar achteren had geveegd en toen zijn hand bij haar kaak liet rusten, zijn duim zachtjes over haar wang liet wrijven en zo even zijn lippen op die van haar drukte. “Gelukkig is er iets wat jouw vader nóóit kan veranderen zonder dat je het zelf wilt; je innerlijk.” Sprak hij, toen zijn voorhoofd tegen het hare leunde en hij voor enkele seconden zijn ogen sloot. “Als iemand ooit nog iets aan je wilt veranderen tegen jouw wil in beloof ik je dat ik dat niet zomaar laat gebeuren, oké?” Zijn duim liet hij nog eens over haar wang heen strijken en liet zichzelf daarna weer wat naar achteren zakken, zodat zijn voorhoofd ook niet meer tegen het hare leunde. Een lieve glimlach rustte rond zijn lippen. “Je bent geweldig, Klo. En laat niemand je ooit iets anders wijs maken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitimedi sep 01, 2015 2:04 pm

Dit vertellen aan Flynn vergde wel een groot risico en een hoop dapperheid vanuit Chloe. Want, al verwachtte ze het niet, dadelijk zou Flynn haar helemaal niet meer leuk vinden en wel gewoon weg willen gaan? Dan hadden ze de belofte die ze elkaar hadden gemaakt, om het bij langer dan één avond te houden, toch aan elkaar verbroken. Hij had haar zojuist helemaal geclaimd met een zuigzoentje op haar sleutelbeen, iets dat Chloe helemaal niet erg had gevonden. En dan zou het gewoon kut vervelend zijn als hij hierdoor weg zou gaan. Misschien moest Chloe ook niet zo negatief denken, maar wat kon je anders doen als je leven lang elke dag te horen krijgt dat je niet goed genoeg bent? Dan is het logisch dat je onzeker bent over de acties van anderen, zeker omdat je niet kunt zien wat hun op dat moment dachten. Chloe was gewoon bang dat Flynn haar zou laten zitten, en dat deed haar pijn, want hoe vaak vond je nou iemand als Flynn, met wie het zo klikte en waarbij ze gewoon zo goed gevoel had?

Maar geen van dat alles gebeurde. Ze had hem wel laten schrikken, met haar actie door haar pijn te laten zien, maar hij ging helemaal niet weg. Flynn had haar rustig haar verhaal laten vertellen, haar gesteund door af en toe zijn duim over haar hand te laten strelen. Toch was het moeilijk om te vertellen wat er allemaal was gebeurd, het was eigenlijk alsof ze een spiegel voor hield en het nu eindelijk hardop aan iemand kon uitleggen. Met Cleo sprak Chloe het liefste er zo weinig mogelijk over, vooral omdat hun vader haar ook zo mooi vond. Niet dat de twee meiden er niet over konden praten, maar Chloe wilde er gewoon liever niet aan herinnert worden als ze met haar beste vriendin, a.k.a. haar zus, was. Ze voelde hoe Flynn wat steviger haar hand had vastgepakt. “Natuurlijk wil ik nu niet bij je weg, gekkie.” De verdrietige uitdrukking op haar gezicht maakte plaats voor een glimlach. Het was misschien niet de grootste glimlach die er bestond, maar hey, het was een glimlach.

De woorden die hij tegen haar zei, Chloe had het gevoel dat ze smolt. De glimlach die ze op haar gezicht had, was breed, heel erg breed. Chloe keek Flynn aan terwijl hij zijn woorden zei, haar hart begon sneller te kloppen. “Cleo is heel moe” fluisterde Chloe toen zachtjes. Zachtjes streek ze over zijn wang. Het was gewoon zo lief wat hij allemaal tegen haar zei. Chloe wilde hem het liefste nu helemaal kapot knuffelen, want oef…haar hartje begon steeds sneller te kloppen. Ergens wilde ze het ontkennen, dat het zo was, want ze kon het niet geloven, maar…als hij dat vond, dan kon ze moeilijk zeggen dat het niet zo was, toch? “Mmmm, jammer, Flynn Calaghan, je hebt me door” zei ze met een grijns “Nee hoor, wat mij betreft blijf je voor altijd hier, mij zou je er niet verdrietig mee maken.” Met een glimlach beantwoordde Chloe zijn kusje. Kippenvel ontstond op haar lichaam, het was een fijn gevoel. Wat was Flynn met haar aan het doen, wilde hij haar helemaal gek maken?

“Je hebt gelijk” fluisterde Chloe “Niemand kan mijn innerlijk veranderen als ik dat niet toelaat. Hij kan mijn uiterlijk wel veranderen, maar van binnen kan hij nooit komen.” Chloe keek hem recht aan. “Je bent geweldig, Klo. En laat niemand je ooit iets anders wijs maken.” Chloe straalde weer, haar ogen werden een beetje vochtig, omdat het gewoon zo lief was. Ze sloeg haar armen om zijn nek, trok hem voorzichtig wat dichter naar zich toe, niet te hard, want 1) ze wilde hem geen pijn doen, 2) haar borsten en begon hem te knuffelen, verborg haar gezicht in zijn nek en gaf hem daar een kusje. Ze sloot haar ogen en knuffelde hem eventjes helemaal kapot. Maar Chloe zou Chloe niet zijn als ze niet van verassingen hield, dus al gauw lag Flynn weer op zijn rug en zat zij weer bovenop hem. “Ik ben gek op jou, Flynn Callaghan. En ik kan niet wachten op alles wat we gaan meemaken en alles wat we gaan doen. Ik ben heel erg blij.” Ze kwam iets naar voren, drukte een kusje op zijn lippen en ging lekker bij hem liggen. En zo zou ze wel de hele dag kunnen blijven liggen besloot ze, toen ze haar ogen sloot en nog eventjes heerlijk in slaap viel. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡   [DONE] I been watching for the signs      ~ Flynn ♡ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[DONE] I been watching for the signs ~ Flynn ♡
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ▸ Flynn E. Callaghan
» Jealous ~ Flynn
» @Flynn_ - Flynn's Instagram
» A diva is a female version of a hustla ~ Flynn & Chloe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Buiten school :: ♢ Palmwoods-