IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 The morning after~ (Allan & Theresa )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

The morning after~ (Allan & Theresa ) Empty
BerichtOnderwerp: The morning after~ (Allan & Theresa )   The morning after~ (Allan & Theresa ) Icon_minitimevr aug 28, 2015 2:50 pm

Kate liep zenuwachtig heen en weer door de kamer. Al 3 dagen lang had ze haar aandacht nergens bij kunnen houden. Wat nou als het echt zo was, wat nou als ze echt... Zou het kunnen? 3 dagen geleden had ze al ongesteld moeten worden. Ze was nooit over tijd, echt nooit. Kate ademende diep in en wist wat ze moest doen. Ze liep vastbesloten richting haar nachtkastje en pakte het roze doosje op met de tekst "Clearblue". De brunette twijfelde nog steeds, maar eigenlijk was er niet echt een keuze. Dus nam ze de test mee naar de badkamer en volgde de instructie nauwkeurig. Ze deed alles wat op de verpakking stond stapsgewijs. Zo, dat was dat. Ze legde de test weg en las dat ze twee minuten moest wachten. Dat deed ze dan ook. Ongeduldig pakte ze dingen op en zette ze weer weg, ze begon random rondjes te draaien en kon niet stil zitten. Tot ze een piepje hoorde. Oh mijn god, het is tijd. 'Oké, rustig blijven Kate kalm.' Sprak ze zich zelf toe. Ze liep wankelend naar de badkamer en pakte de test. Ze sloot haar ogen om moed te verzamelen en wachtte even. Zodra ze haar ogen opende duurde het even voor ze het door had. "Oh... Mijn.... God" Ze kon wel flauwvallen. "Ik ben zwanger!" Riep ze nog voordat ze door had dat ze net haar kamer deur open en dicht had horen gaan.

OOC: Het is iets anders geworden maar ja, het is nu dus de bedoeling dat Theresa binnen was gekomen en het eerste wat ze hoorde ik benz waneer was of iets in die richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The morning after~ (Allan & Theresa )
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Morning After
» { Theresa Littlewood }
» ✗ Allan Frair ✗
» Shake it loose [Allan]
» Million miles an hour [&Theresa]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Binnen school :: ♢ Slaapkamers :: ♢ Meiden afdeling-