IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 {+Shay} Petite

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sasha Summerfield
Student
Sasha Summerfield

Man Aantal berichten : 81

Studenten ID
Leeftijd: 16½
Favoriete les: Engels (ooc) & Drama
Partner: -

{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitimema jun 22, 2015 3:17 pm

Je kon niet zeggen dat Sasha het prototype van een geordend persoon was, maar zijn kluisje was de netste van de hele school. Het kluisje was opgeruimd geweest toen zijn eigenaar hier aankwam als Freshman, en het was altijd zo gebleven. Sasha's setjes sportkleding lagen keurig opgevouwen op de bovenste plank, zijn lesboeken werden gescheiden door meerdere plastic boekensteuntjes, en zijn rooster zat met doorzichtig plakband aan de binnenkant van zijn deur geplakt. Af en toe kon hij het niet laten om trots naar zijn kluisje te kijken en zichzelf te feliciteren dat er tenminste íéts in zijn leven on fleek was. Hij ritste zijn tas open en verruilde zijn wiskunde- en economieboeken voor zijn tekenspullen, danskleding en zijn extra Engelswerk. Het leukere deel van de maandag ging nu beginnen.
Tevreden sloot hij zijn kluisje en draaide zich om. Gisteren was de zomer begonnen, wat een algehele verbetering qua stemming in en om de school opleverde, zelfs nu de zon weinig van zich liet horen. De zomer riep associaties op van vrijheid, zwemmen en surfen, en nieuwe vrienden. Terwijl hij zijn tas dichtritste liep hij verder. Bam! Acuut staakte hij alle beweging. Hij moest een paar keer met zijn ogen knipperen voordat hij doorhad wat er gebeurd was. Hij was vol tegen haar aangebotst.
Sorry, sorry!' riep hij uit. 'Het spijt me, kan ik het goedmaken?' Glimlachend raapte hij zijn tas van de grond, die hij blijkbaar had laten vallen in het heetst van de strijd. 'Ik ben Sasha, trouwens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai
Student
Shay Kunai

Vrouw Aantal berichten : 363

Studenten ID
Leeftijd: 17 damn years
Favoriete les: Muziek en sport
Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!

{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: Re: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitimema jun 22, 2015 8:28 pm

Geïrriteerd liep de brunette de andere kant van de gang op. Een aantal kinderen die raar bezig waren en de weg voor haar versperde. Snel typte ze een tweet, recht nadat ze op het verzendknopje had gedrukt voelde ze dat ze vol tegen iemand aan liep. Zijn tas viel op de grond, haar mobiel, meteen helemaal uit elkaar. 'Sorry, sorry!' Bracht de jongen wat aan de luide kant uit. 'Het spijt me, kan ik het goedmaken?' Vroeg de jongen nadat hij zijn verontschuldigingen had aan geboden en zijn tas opraapte. 'Ik ben Sasha, trouwens.' Stelde hij zichzelf voor. "Shay, aangenaam. En het was net zo goed mijn fout." Zei de brunette terwijl ze op haar hurken ging zitten om de stukken van haar telefoon op te rapen. Het apparaatje en het achterkantje had ze zo te pakken, de batterij was echter nergens te zien. "Zie jij toevallig mijn batterij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha Summerfield
Student
Sasha Summerfield

Man Aantal berichten : 81

Studenten ID
Leeftijd: 16½
Favoriete les: Engels (ooc) & Drama
Partner: -

{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: Re: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitimema jun 22, 2015 9:18 pm

Oh Jezus, haar telefoon. 'Shay, aangenaam, en het was net zo goed mijn fout.' Godzijdank, ze was niet kwaad. 'Zie jij toevallig mijn batterij?' Haar batterij. Hij draaide zich om zijn as maar zag niets. Wat voelde hij? ... onder zijn voet. Schietgebedje, en hij tilde zijn been op. De batterij leek intact. Hij bukte razendsnel en griste hem van de grond. 'Hier,' glimlachte hij zenuwachtig. 'Leeft hij nog?' Hij trok zijn rugzak over een schouder. 'Zeg, mevrouw...' Was hij nu al haar naam vergeten? Sh... Shay! Yes. '...mevrouw Shay, in welk jaar zit je eigenlijk?' Hij kwam haar wel vagelijk bekend voor, maar het was niet dat hij iets over haar wist. Behalve dat ze aardig was en dat ze er betrekkelijk lief uitzag. Maar die conclusie was uiteraard snel getrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai
Student
Shay Kunai

Vrouw Aantal berichten : 363

Studenten ID
Leeftijd: 17 damn years
Favoriete les: Muziek en sport
Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!

{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: Re: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitimedo jun 25, 2015 5:33 pm

Terwijl de jongen zich om zijn as draaide om het beter te kunnen zien, om die zelfde reden ging Shay ook weer rechtop staan. Zodra ze zag dat de jongen zijn voet optilde en daar haar battarij onderuit vandaan kwam hield ze kort haar adem in. Sasha pakte de batterij van de grond en reikte die haar aan. 'Hier.' Dankbaar pakte de brunette de batterij aan. 'Leeft hij nog?' Vroeg hij vervolgens terwijl ze het ding in haar mobiel stopte. 'Zeg, mevrouw...' Zei Sasha dat haar schuin van haar mobiel deed opkijken terwijl ze het 'on/off' knopje indrukte. '...mevrouw Shay, in welk jaar zit je eigenlijk?' Net op het moment dat Sasha zijn woorden uitsprak verscheen het logo van haar mobiel op het scherm. "Hij doet het nog, en ik zit in 11th grade, jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha Summerfield
Student
Sasha Summerfield

Man Aantal berichten : 81

Studenten ID
Leeftijd: 16½
Favoriete les: Engels (ooc) & Drama
Partner: -

{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: Re: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitimevr jul 03, 2015 11:30 pm

'Hij doet het nog, en ik zit in 11th grade, jij?' 'Ik ook.' Hij had nog drie kwartier pauze en niets te doen. 'Heb je honger? Ik trakteer.' Hij schoof zijn andere rugzakhengsel over zijn schouder. 'Als je wil natuurlijk.' Hij zette een paar langzame stappen vooruit en verhoogde geleidelijk het tempo. Hij mocht haar wel.

~kort. volgende post in kantine?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Kunai
Student
Shay Kunai

Vrouw Aantal berichten : 363

Studenten ID
Leeftijd: 17 damn years
Favoriete les: Muziek en sport
Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!

{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: Re: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitimeza jul 04, 2015 6:39 pm

'Ik ook,' antwoordde Sasha. 'Heb je honger? Ik trakteer.' Stelde de jongen met de afro voor terwijl hij zijn tas volledig op zijn rug hing. 'Als je wil natuurlijk.' Zei Sasha waarna hij langzamerhand richting de kantine begon te lopen. Shay knikte waarna ze achter hem aan liep richting de kantine. Binnen een paar passen liep ze naast hem. De kantine was niet ver weg dus binnen een korte tijd liepen ze de kantine binnen.

{Jij opent die >:3}
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




{+Shay} Petite Empty
BerichtOnderwerp: Re: {+Shay} Petite   {+Shay} Petite Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{+Shay} Petite
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» - Shay Kunai -
» Shay Kunai - Instagram

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Binnen school :: ♢ De gangen-