IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 Shadowhunter [mature content]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jun 28, 2015 2:43 pm


Hij strompelde over de weg, met zijn mobiel voor zich uitgestrekt als zaklamp. Het zou zo wel donker worden, en dan zouden de geesten wel komen. Boooo spooky. Hij wilde wel eens zien of die domme verhaaltjes die hij hoorde over dit bos echt waren. Met een halflege fles whisky was hij op weg gegaan. Deze was nu helaas leeg, dus gooide hij het ding ergens in de bosjes.
Iets vloog op, waarvan hij toch wel even schrok. "Ja wat nou, kutbeest." Lalde hij. Waarschijnlijk verstond niemand er iets van.

~ Open


Laatst aangepast door Allan Frair op za jul 04, 2015 12:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jun 28, 2015 6:43 pm

Kate strompelde vermoeid over de lange weg die maar niet leek te stoppen. Richting de school waar ze weer lekker veilig op haar kamer kon gaan liggen. Haar hakken hield ze in haar hand en op blote voeten strompelde ze verder. Haar outfit bestond uit een korte broek en een wit los t-shirtje. Haar haar hing los over haar schouders. Ze was net bij een feestje geweest, ze wou eigenlijk allang terug naar huis maar toen haar vrienden besloten toch maar te bijven was ze maar gaan lopen. "Lekkere vrienden heb ik toch weer." Mompelde ze geïrriteerd. Toen ze weg keek van de grond en op keek zag ze een jongen lopen. Ze herkende hem van school. Ze rechtte haar rug en ging iets opgewekter lopen zodat ze er niet helemaal totaal dood uit zag. Het was nog niet eens zo laat dat het helemaal donker was. Maar het feestje was al vroeg begonnen en ze had gewoon school. Dat ze haar zelf in 1 dag zo kon uitputten had ze niet eens verwacht. Toen ze dichter bij de jongen kwam hoorde ze hem iets mompelen. He? Wat zei die in godsnaam? Was het tegen haar? Ze besloot maar wat te zeggen. "Euhm, heei. Jij zit toch op Pacific-High?" Ze stopte met lopen en keek de jongen vragend aan.


OOC: Ik ben niet trots op het einde maar ik moest weg dus had even snel doorgetypt XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jun 28, 2015 9:11 pm


"Euhm, heei. Jij zit toch op Passie lik eye?" Allan keek op toen hij dat hoorde. "Neuh, maar jij wel he. Ik ken jou. Jij zit daar altijd op." Kwam er uit zijn mond. "Het lijkt me wel leuk om een keer op te gaan zitten, maar. Ik hou van donuts."
"Ik heb zin in een donut, heb jij die?" Ze had sowieso donuts, dat zag hij gewoon aan haar gezicht. Ze was het meisje dat met donuts door het bos ging lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jun 28, 2015 10:40 pm

"Neuh, maar jij wel he. Ik ken jou. Jij zit daar altijd op. Het lijkt me wel leuk om een keer op te gaan zitten, maar. Ik hou van donuts. Ik heb zin in een donut, heb jij die?" Kate was eerst verbaasd maar toen ze de geur van alcohol rook viel alles op haar plaats. Ze glimlachte breed uit. "Laten we er samen een keer op gaan zitten," Ze had zelf nog een fles wodka in haar tas zitten. Daar zei ze maar niks over. "Of ik donuts heb? Nee eigenlijk niet, maar nu heb ik er wel zin in." Nu pas bekeek ze de jongen goed, waar door ze ook zag dat de jongen er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit zag. Sterker nog, hij was eigenlijk best wel knap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimema jun 29, 2015 3:08 pm


Toen ze met het voorstel kwam om er samen op te gaan zitten besloot hij dat hij haar wel mocht."Of ik donuts heb? Nee eigenlijk niet, maar nu heb ik er wel zin in." Allan knikte resloluut. "Kom, dan gaan we ze kopen." Hij pakte haar pols en liep een random kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimema jun 29, 2015 4:40 pm

De jongen knikte en sprak. . "Kom, dan gaan we ze kopen."  Nadat hij dat had gezegd pakte hij haar pols en begon ergens heen te lopen. Kate had geen idee waar hij heen liep aangezien ze zelf er ook niet helemaal bij was. Het enige wat ze wist was dat ze steeds verder van school werden verwijderd, aangezien ze de tegenovergestelde richting op liepen dan dat Kate net had gedaan. En net was ze op weg geweest naar de school. Met haar hand voor zich uitgestrekt en met de hand van de jongen om haar pols geklemd liep ze achter hem aan. "Zeg, hoe heet jij eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimema jun 29, 2015 8:15 pm


"Zeg, hoe heet jij eigenlijk?" Vroeg het meisje na een tijdje.
"Jij mag me Allie noemen"

Na een tijdje waren ze ergens bij de zee uitgekomen. De weg liep vlak langs de kliffen en het water sloeg een meter of vijf onder hun tegen de rotsen. Aan de andere kant van de weg strekte zich het bos verder uit.
Er was hier geen dunkin donuts, of een supermarkt. Maar dat boeide de jongen vrij weinig. Na al die tijd liet hij de pols van het meisje - wat was haar naam ook al weer? - los.
Hij draaide zich om, de wind in zijn rug liet hem even lichtjes wankelen. Maar hij herstelde zich snel. "Hoe heet jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimema jun 29, 2015 9:24 pm

"Jij mag me Allie noemen" Kate glimlachte. "Oke dan Allie," Na een tijdje lopen had hij nog altijd haar pols vast, nu waren ze aangekomen bij de zee. Ze stonden vlak langs de kliffen. Kate keek naar de golven die een aantal meter onder hun hard tegen de rotsen aan sloeg. Ze voelde dat Allie haar pols los liet. "Hoe heet jij?" "Ik ben Kate, maar jij mag me Katy noemen." Sprak ze terwijl ze hem recht aan keek. Veel mensen noemde haar Katy, waarom wist ze ook niet het was niet eens een afkorting of zo. Ze keek om zich heen, er was hier geen donut winkel of wat dan ook. Onderhand was het wel al helemaal donker. Ze wist niet hoe lang ze hadden gelopen maar ze wist wel dat ze haar lessen morgen maar moest overslaan. Opeens herinnerde ze zich de fles wodka in haar tas. Hij was al dronken genoeg, maar om eerlijk te zijn had zij zelf ook wel zin in een drankje. Ze ging zitten met haar gezicht richting de klif. Ze pakte haar tasje en trok de fles wodka er uit. Ze draaide de dop er af en nam een flinke slok. De sterke drank vulde haar keel en liet har even huiveren. Normaal mengde ze dit altijd met onder anderen frisdrank. Maar puur drinken was ook wel te doen. Ze klopte met haar hand naast zich op de grond, als uitnodiging of Allie ook kwam zitten. "Wil je ook?" Ze stak de fles uit richting de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimedi jun 30, 2015 5:10 pm


Katy ging midden op de weg, in de richting van de zee zitten. Plotseling pakte ze een fles wodka uit haar tasje, en draaide de dop er af. Ze klopte op de grond naast haar. Allan nam aan dat dat een uitnodiging was. Hij ging behoorlijk dicht langs haar zitten, en schudde zijn hoofd toen ze hem wat drinken aanbood. Hij had honger, geen dorst.

Een tijdje was het stil. Het enige wat daar was, was het klotsen van het water en de warmte die de huid van het meisje uitstraalde. De jongen had een takje gevonden en was er een beetje mee gaan kloten. Hij vond het wel prettig zo, maar wel een beetje stil.
"Ik kwam hier omdat er geesten in het bos zouden zijn," Hij ademde diep in door zijn neus.
"maar die zijn er niet." Een grijns klonk door die laatste zin. Zie je wel. Watjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimedi jun 30, 2015 8:23 pm

De jongen schudde zijn hoofd als teken dat hij geen drank wou. Kate nam daarom dus zelf nog maar een slok waarna ze zich al wat lichter in haar hoofd begon te voelen. Ze draaide de dop op de fles en zette hem naast haar neer. Daarna volgde een lange stilte, wat ze best prettig vond. Ze genoot van de geluiden van de natuur. De jongen zat redelijk dicht tegen haar aan, maar dat vond ze geen probleem. Sterker nog ze vond het wel fijn, ze begon het koud te krijgen. Een rilling trok dan ook door haar lichaam. Ze keek naar Allie die met een takje zat te kloten, ze wist eigenlijk nog niet eens zijn echte naam. Maar dat vond ze even geen probleem. "Ik kwam hier omdat er geesten in het bos zouden zijn, maar die zijn er niet." Het laatste zei hij met een grijns. Kate glimlachte. "Ik kwam hier omdat ik geen anderen weg naar huis wist, en mijn vrienden me hebben geditched." Ze was even stil. "Ik vond jou reden leuker," Zei ze daarna met een lichte lach in haar stem die beschreef hoe ze zich voelde over haar vrienden.


OOC: IPad post en ik wist echt niet hoe ik die lach moest beschrijven, maar het is z'n sarcastisch achtig lachje van wow ik voel me kut. Nog steeds moeilijk om te beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimewo jul 01, 2015 9:00 pm


"Ik kwam hier omdat ik geen anderen weg naar huis wist, en mijn vrienden me hebben geditched." Auw. Dat was behoorlijk kut. Hij keek haar aan. "Ik vond jou reden leuker," 'lachte' ze ietwat sarcastisch, waarop Allan knikte. "Dat is behoorlijk kut," Aaah shit. Hij was slecht met deze dingen. "Ze bedoelden het vast niet slecht." Nogal onhandig sloeg hij zijn arm om haar schouder.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimedo jul 02, 2015 9:01 pm

Dat is behoorlijk kut, Ze bedoelden het vast niet slecht." De jongen sloeg redelijk onhandig zijn arm om haar schouder. Ookal was het onhandig ze vond het fijn. Kate pakte een stokje en begon er een beetje mee in de grond te prikken. Ze tekende een aantal dingen in het zand om ze vervolgens weer uit te vegen. "Ja, vast niet." Antwoorde ze daarna maar. Ze wist niet zo goed meer wat ze moest zeggen. Snel nam ze nog een slok van de drank. "Weetje," Zei ze daarna een stuk vrolijker. "Ik heb zin om te zwemmen, is er niet een plek waar je het water in kan?" Ze keek zoekend om zich heen, naar een weg die naar beneden richting het water zou leiden.


(OOC: Kate wil uit de kleren hoor XD!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimevr jul 03, 2015 7:57 pm


En ineens had ze zin om te zwemmen. Toen Katy vroeg naar een plek om het water in te gaan keek hij even rond, en wees toen naar een licht afgesleten paadje. Waarschijnlijk zou het behoorlijk stijl zijn, maar als het meisje wilde zwemmen was dat haar enige kans.
Allan stond op en klopte zijn kleren af. "Alrighty." Zei hij voor hij naar het paadje liep.

Het duurde even voor ze beneden waren, maar uiteindelijk kwamen de twee aan bij een ministrandje dat vooral bestond uit platte stenen. Het was hier vrij licht, en hij kon Katies gezicht goed onderscheiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimevr jul 03, 2015 10:00 pm

"Alrighty." De jongen stond op en liep richting een paadje. Kate volgde hem op de voet, toen ze aan het begin van het paadje stond keek ze naar beneden. Het ging redelijk stijl, maar wat maakte dat ook uit. Zonder er ook maar bij na te denken volgde ze hem verder naar beneden. Na een redelijk lange trip en heel heel vaak struikelen was ze dan ook eindelijk beneden. Ze liep naar de zee toe en stak haar teen in het water, het was redelijk warm dus was het goed genoeg om te zwemmen. "Ik ga er maar eens in dan" Zei ze stuntelig. Ze trok haar shirt over haar hoofd en trok haar spijkerbroekje naar beneden. Waardoor ze nu nog enkel in haar bh en onderbroek stond, haar slanke lichaam was nu goed te zien. Haar haar stak ze snel op in een hoge knot. Ze keek naar de jongen, het was redelijk licht hier beneden dus kon ze zijn gezicht nu goed zijn. "Ga je mee of blijf je hier?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimevr jul 03, 2015 10:17 pm


"Ik ga er maar eens in dan" En boem, alle kleertjes uit. Mijn God. Ze had het perfecte meisjeslichaam, vond hij. Toen ze vroeg of hij mee wilde zwemmen knikte hij misschien een beetje te enthousiast. Ook Allan stond binnen de kortste keren in zijn boxershortje. Zijn super hotte, strakke, goddelijke sixpack stak scherp af tegen het laatste beetje zonlicht.
De jongen stapte in het water, merkte nu pas dat hij vlak naast Kate stond. "Je hebt mooi haar." Floepte uit zijn mond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimevr jul 03, 2015 10:42 pm

De jongen knikte enthousiast ja en stond binnen enkele seconde in nog enkel zijn boxershort. Het viel Kate op dat hij een goddelijk sixpack had. Met het laatste beetje zonlicht was het het perfecte plaatje. Allie stond nu naast haar. "Je hebt mooi haar." Zei hij opeens. Kate keek hem aan en glimlachte breed. "Dankje,". Ze liep iets verder het water in tot ze tot haar heupen in het water stond. Ze keek achterom. "Jij hebt een mooie sixpack," Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimevr jul 03, 2015 11:34 pm


Hij grijnsde toen ze zijn buikspieren complimenteerde. Hij moest toegeven dat hij er best veel moeite voor deed, en dat hij het dus ook prima vond om de nodige aandacht te krijgen.
Allan liep haar achterna, wende vrij snel aan het water.
Hij wilde haar nu zo graag. Het was gewoon niet normaal meer.
Toen hij bij haar was ging hij voor haar neus staan, en keek even diep in haar ogen. Als ze niet wilde was dit het moment om dat te laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimeza jul 04, 2015 8:39 am

Allie kwam recht voor haar neus staan, zijn ogen kaatste mooi af tegen het water. Kate keek omhoog en zag nu dat hij haar recht in de ogen aan keek. Haar hart maakte een enthousiast sprongetje, dit was het moment waarop ze zou bepalen of ze verder ging of niet. Even twijfelde ze, ze was misschien iets te vaak iets te ver gegaan bij jongens die ze nog amper kende. Maar ach, het kon geen kwaad. Wie weet. Ze glimlachte zacht om te laten zien dat ze er klaar voor was. Ze hoopte wel dat ze het goed had gezien, anders zou dit enorm gênant zijn.


OOC: Ik vind het leuk hoe Kate niet eens zn echte naam weet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimeza jul 04, 2015 12:56 pm


Ze lachte. Dat was het startsein. Bijna meteen ging zijn hoofd naar voren, zocht haar mond. Hij gleed met zijn handen over haar rug, langzaam en beheerst. Zijn lippen weken van elkaar toen hij de hare voelde. Af en toe naar lucht happend verkende hij haar mond.
Maar nee, dit was niet genoeg. Hij tilde haar op, en liep naar het strand terwijl hij haar af en toe kusjes in haar nek gaf.


~ IKR XD
Btw ik weet echt niet hoe dit moet XD
Maar ik leer het wel. Zal wel moeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimeza jul 04, 2015 1:39 pm

De jongen kwam snel dichterbij. Toen de lippen van de jongen de hare raakte voelde ze een rilling door haar hele lichaam gaan. Ze opende haar mond een beetje en volgde de jongen, zijn lippen waren zacht en nou ja gewoon perfect eigenlijk. Ze voelde hoe zijn handen over haar rug gleden. De kus werd verstoord door het feit dat hij haar optilde, ze voelde hoe hij het water uit liep. Ondertussen gaf hij haar soms kusjes in haar nek. Kate had een speels lachje. Eenmaal op het strand liet ze zich uit zijn arme vallen. Ze drukte haar lippen op de zijne en duwde hem langzaam richting de grond. Haar handen gleden over zijn (goddelijke Xp) Sixpack. Ze maakte haar mond los van de zijne en bracht zijn handen richting het klipje van haar bh.


OOC: Telefoon post en ik heb geen idee wat ik doe tho...
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimeza jul 04, 2015 8:41 pm


Langzaam duwde ze hem richting de grond, haar warme handen gleden over zijn buik. Hij glimlachte lichtjes toen ze zijn handen richting het klipje van haar bh bracht. Hij kreeg het vrij snel los, met de ervaring die hij had. Allan zoende haar terwijl hij de bh ergens weg gooide. Zijn handen gleden langzaam richting haar borsten, een van de mooiste plekjes op een vrouwenlichaam.

~OMG LUISTER JIJ PHOEBE RYAN
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimeza jul 04, 2015 8:53 pm

Kate zag van uit haar ooghoek hoe de bh ergens in de bosjes werd geworpen. Dat deed even pijn aangezien die nieuw was, maar dat was wel het laatste waar ze nu aan moest denken. De handen van de jongen gleden naar haar borsten. Kate begon langzaam zijn onderbroek naar beneden te trekken. Daarna begon ze met kusjes te geven op zijn sixpack. Kate glimlachte en keek hem recht in de ogen die er perfect uit zagen met dit licht. Opeens verstijfde ze, shit. Had ze nog ehm, condooms...


OOC: Yush dat luister ik, oja en om zeg maar het idee wat er was uit te werken is het nu dus de bedoeling dat er geen anticonceptie is en het is raar om dit hier te bespreken lmao.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jul 05, 2015 11:46 am


Langzaam begon ze aan zijn onderbroek, waarna ze kusjes op zijn buik begon te geven. Ze glimlachte en keek hem aan met haar prachtige ogen. Het leek allemaal prima te gaan, dus schrok hij nogal toen ze verstijfde. "Wat is er?" Hij raakte licht in paniek. "Wil je niet meer? Ben je ziek?" Het was grappig hoe bezorgd hij was. Allan zou zich geen zorgen moeten maken om haar, het was toch maar een nachtje. Maar hij had liever dat ze nou stopten dan dat ze hem zou haten omdat ze niet had gewild.

~ Allan en Kate be like Yolo
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate Austen
Student
Kate Austen

Vrouw Aantal berichten : 114

Studenten ID
Leeftijd: 17,5
Favoriete les: Dierenverzorging
Partner: None

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jul 05, 2015 1:00 pm

"Wat is er? Wil je niet meer? Ben je ziek?" Kate moest lachen omdat hij meteen zo bezorgd klonk. Ze was bang om het te zeggen, dadelijk wou hij niet meer als ze het vertelde. Daarom ontspande ze maar weer. "Ehm, nee, nee er is niks." Ze slikte toch de pil, bedacht ze zich waarna ze haar lippen weer op die van de jongen drukte. Hoewel ze er niet bij na dacht dat ze de afgelopen dagen was vergeten de pil te slikken.


ALLAN GO FOR IT
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan Frair
Student
Allan Frair

Man Aantal berichten : 254

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Dans
Partner: Kinda lost the count

Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitimezo jul 05, 2015 5:51 pm


"Ehm, nee, nee er is niks." en met die woorden duwde ze haar mond weer op de zijne. Allan beet zachtjes op haar onderlip. Hij zocht rustig naar haar slipje, plaagde haar een beetje door er wat mee te kloten. Maar uiteindelijk ging ook deze uit.
Hij zuchtte opgelucht toen hij naar binnen ging. Hij moest zich beheersen niet te hard te gaan. Dat maakte het alleen maar intenser.

~ OMG DADELIJK WORDT ZE ECHT ZWANGER. WAT EEN DRAMA WORDT DAT.

Btw mag ik even zeggen hoe toepasselijk dit liedje is voor dit topic::
De tumbnail, de lyrics, de genre. Het is alleen een beetje te vrolijk :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Shadowhunter [mature content] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadowhunter [mature content]   Shadowhunter [mature content] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadowhunter [mature content]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twitterdate. [MATURE CONTENT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Buiten school :: ♢ Mistburn forest-