IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 Just something to nibble on.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimevr jul 24, 2015 2:29 pm

Sarcasm is my only defense
Hij zuchtte toen hij de kantine in liep, hij was nieuw op deze school en had totaal geen vrienden gemaakt tot nu toe. Het was of zijn anxiety of gewoon weg dat hij geen zin had om met een ander te praten. Niet dat hij iets liet zien van zijn depressie, maar een vriend zou het moeten weten, I guess? Hij keek even rond en nam uit eindelijk maar een croissant en een fles water. Voorzichtig keek hij om zich heen en zag toen een meisje dat hem wel vriendelijk leek. "Is deze plek uhm... vrij?" Vroeg hij, de hand met het flesje water boven een stoel hangend.

THANKS TO LOUIS AT ATF!


Eerste post voor Avril
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimevr jul 24, 2015 4:48 pm


Food, food, food. This place is heaven. Oeh dat ziet er lekker uit, en dat, en dat, en DAT! Veel meer zinnige dingen dan dat begaven zich niet in de gedachtes van het meisje terwijl ze rond wandelde in de kantine, kijkend naar het eten. Keuzes maken, iets wat niet haar sterkste kant was. Helemaal niet als het om eten ging. De blondine eindigde uiteindelijk met vijf dingen die waarschijnlijk totaal niet bij elkaar smaakte. Zonder er bij na te denken naast wie of waar ze ging zitten dropte ze het eten op tafel en nam plaats op de stoel. Eens zien, wat had ze bij? Een bakje chocolade pudding, zonder lepeltje. Een mandarijn, een lekkend blikje 7up, een zakje met snoepkersen. En een paprika chips zakje met een gat er in, waar natuurlijk inmiddels niets meer in zat. "Is deze plek uhm... vrij?" Vroeg een jongens stem. De blondine draaide zich richting de jongen en zag dat hij op de stoel naast haar doelde. "Nee," antwoordde ze uiterst serieus met een wat bitchy ondertoontje. "Nee, grapje, ga zitten." Vervolgde ze met een vriendelijke glimlach op haar gezicht.

{Okay sorry ik had even zin in een vage/rare/melige post}


Laatst aangepast door Avril Pierce op zo jul 26, 2015 5:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimevr jul 24, 2015 5:02 pm

Oh. Was het eerste wat door hem heen ging, nou goed, dan moest hij- Laat maar. Hij grinnikte om het meisje en het eerste dat hem opviel was wat ze allemaal te eten had. Hij lachtte wat in zich zelf en ging zitten. Rustig zette hij zijn flesje water neer en nam nog een hap van zijn croissant. Hij draaide zich om en glimlachte vriendelijk, zijn hand stak hij uit naar het meisje. "Stiles." Zei hij, ergens hopend dat ze weer zo'n reactie zou geven zodat hij zijn sarcasme in de strijd kon gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimezo jul 26, 2015 5:29 pm

Voorzichtig opende ze het bakje pudding terwijl de jongen plaats nam op de stoel naast haar. Even keek ze om zich heen, waar was ze eigenlijk gaan zitten. Al snel merkte ze dat het totaal uit de richting van haar normale plaats was. "Stiles." Hoorde ze de jongen zeggen terwijl hij zijn hand uit stak. Avril draaide zich in zijn richting en sandwhichte zijn hand tussen haar twee handen. "En wat is je voornaam Mister Stiles?" Zei ze met wat groot opgezette ogen en een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimezo jul 26, 2015 7:34 pm

Hij glimlachte toen ze zijn hand sandwichte. "Mijn voornaam is Stiles, misses ....?" Grinnikte hij. De vraag kreeg hij vaak, maar hij vond het fijn om zo genoemd te worden en was er blij mee dat niemand zijn echte naam kende. Stiles. Stiles... kicks ass. Hij frummelde zijn hand los en sandwichte toen haar beiden handen, met hetzelfde glimlachje en opgezette ogen als zij net deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimema jul 27, 2015 5:10 pm

De jongen glimlachte op haar actie. So far so good, hij was vriendelijk. "Mijn voornaam is Stiles, misses ....?" Vertelde hij waarna hij om haar naam vroeg. De blondine maakte een wat overdreven 'oh' beweging met haar mond. De jongen maakte zijn hand los en sandwichte vervolgens haar beide handen. "Pierce," begon ze waarna ze haar handen tussen de zijne uit haalde. Met beide handen tegen elkaar maakte ze van haar vingers een soort pistooltje dat ze in de buurt bij haar wang hield. "Avril Pierce," vervolgde ze. Ze was gewoon de vrouwelijke James Bond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimema jul 27, 2015 6:11 pm

Hij moest lachen om haar acties, ze mocht deze griet wel. "Wauw." Was het enige wat hij zei. "En, Pierce, Avril Pierce, in welke lessen zit jij?" Misschien zaten ze wel in een dezelfde of iets dergelijks. "Of hmmm, nee vertel het maar niet. Grappiger als we elkaar gewoon daar zien." Hij gaf een kort knikje als een soort bevestiging van z'n eigen woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimedi jul 28, 2015 6:27 pm

"Wauw," bracht hij enkel uit op haar actie. De blondine glimlachte en deed haar handen weer naar beneden. "En, Pierce, Avril Pierce, in welke lessen zit jij?" Vroeg Stiltes haar vervolgens. Ai, weak point. "Of hmmm, nee vertel het maar niet. Grappiger als we elkaar gewoon daar zien." Vervolgde hij waarna hij bevestigend knikte op zijn eigen woorden. "Dan moet ik eerst weten wat mijn lessen zijn," zei Avril na waarheid met een onhandig glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimedi jul 28, 2015 8:15 pm

Hij nam nog een hap van zijn croissant en stopte toen met kauwen, right... Een beetje geschrokken slikte hij het door. "Om even, heel, super eerlijk te zijn. Heb ik ook geen idee." Wauw, oke. "Hmmm, soms vergeet ik wat nieuw zijn allemaal inhoud." Een klein, onschuldig glimlachje volgde hierna. Whoops.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimevr jul 31, 2015 7:06 pm

De jongen had een hap van zijn croissant genomen, stopte met kauwen na haar woorden en slikte het door. "Om even, heel, super eerlijk te zijn. Heb ik ook geen idee." Vertelde de jongen waarop Avril grijnsde, mooi ze was dus in ieder geval niet de enige. Dat maakte het meteen al een stuk minder erg. "Hmmm, soms vergeet ik wat nieuw zijn allemaal inhoud." Vervolgde Stiles met een onschuldige glimlach. "Ik was zowat nog vergeten wat school inhoud," grijnsde Avril vervolgens terwijl ze wat tegen de leuning van haar stoel ging hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimevr jul 31, 2015 7:14 pm

Hij knikte en maakte een soort "hmm." geluid. "Ik vind sommige dingen wel leuk... Ofzo, nouja in ieder geval, sommige dingen erg interessant, en dan haal ik ook hoge cijfers. Maar geen school is voor iedereen een feest, toch?" Grinnikte hij. Hij wist niet zo duidelijk hoe hij het moest uitleggen, maar dit was vast goed genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimezo aug 02, 2015 6:36 pm

"Hmm," kwam er van de knikkende jongen. "Ik vind sommige dingen wel leuk... Ofzo, nouja in ieder geval, sommige dingen erg interessant, en dan haal ik ook hoge cijfers. Maar geen school is voor iedereen een feest, toch?" Grinnikte Stiles. De blondine knikte bevestigend op zijn woorden. "Klopt, ik ben ook geen ster behalve bij de vakken die ik echt leuk vind." Vervolgde ze nog bevestigend. Zo kon ze voor saaie vakken onvoldoendes halen en bij leuke vakken een van de beste uit de klas zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimezo aug 02, 2015 10:49 pm

"Nouja, ik heb niet echt voorkeur voor een vak. Meer voor waar het over gaat tijdens dat vak, snap je?" Hij keek even onschuldig, het was moeilijk uit te leggen. "Stel, het gaat bij dierenverzorging over honden, die vind ik leuk. Dan zal ik er veel uit kunnen halen, maar bijvoorbeeld... spinnen ofzo, dan zou ik zo een 1 kunnen halen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimewo aug 05, 2015 1:29 pm

"Nouja, ik heb niet echt voorkeur voor een vak. Meer voor waar het over gaat tijdens dat vak, snap je?" Vertelde de jongen met een onschuldig gezicht. Oh zo dus. "Stel, het gaat bij dierenverzorging over honden, die vind ik leuk. Dan zal ik er veel uit kunnen halen, maar bijvoorbeeld... spinnen ofzo, dan zou ik zo een 1 kunnen halen." Verklaarde hij zichzelf nog wat verder waarop Avril bevestigend knikte. Zo ging het bij haar ongeveer ook deels, alleen was het meer per vak. De vakken die soms interessant waren verschilde haar punten ook wel een beetje per onderwerp. "Heb jij eigenlijk een huisdier hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimevr aug 14, 2015 3:20 pm

Bij haar vraag schudde hij zijn hoofd voor hij sprak. "Nee, ik denk dat ik dat niet zou kunnen. Ik ben nogal snel afgeleid, zie je." Hij fronste en haalde hij zijn schouders op. "Achja, ik doe het maar met andersmans dieren. Ik ben dat persoon dat speelt met de hond bij een of ander feest, weet je wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimeza aug 15, 2015 5:10 pm

Stiles schudde zijn hoofd. Geen huisdier dus, jammer ze hield van wel van dieren. "Nee, ik denk dat ik dat niet zou kunnen. Ik ben nogal snel afgeleid, zie je." Vertelde hij al fronsend waarna hij zijn schouders ophaalde. Snel afgeleid was ze ook wel maar toch nog wel instaat om voor een dier te zorgen. "Achja, ik doe het maar met andersmans dieren. Ik ben dat persoon dat speelt met de hond bij een of ander feest, weet je wel." Vertelde hij vervolgens. Avril grinnikte op zijn woorden. "Als je wil mag je wel een keer langs komen om met Pyrill te spelen als je wil. Ze houd wel van aandacht."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimeza sep 05, 2015 11:37 pm

Zijn ogen lichtten wat op bij haar woorden en hij glimlachte. "Lijkt me leuk!" Zei hij enthousiast en keek haar blij aan. Hij zou nu al wel erheen willen, maar waarschijnlijk zou dat awkwarder dan awkward zijn. "Welke kamer zit je dan?" Dan wist hij het maar voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril Pierce
Student
Avril Pierce

Vrouw Aantal berichten : 60

Studenten ID
Leeftijd: 17 years
Favoriete les: Dans
Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimezo sep 06, 2015 7:07 pm

Er verscheen een glimlach op Stiles gezicht. Goed, hij vond het dus geen raar voorstel. De kans dat het zo was, was natuurlijk ook nog aanwezig. "Lijkt me leuk!" Zei hij enthousiast met een blije blik. Avril glimlachte terug, ze was blij dat hij het een leuk idee vond. "Welke kamer zit je dan?" Vroeg de jongen haar vervolgens. Dat was natuurlijk wel zo handig om te weten. Alleen een probleem. "Ehm ik weet m'n nummer niet, wel dat het de zesde kamer rechts is." Glimlachte ze wat onhandig. Misschien moest ze toch dat nummer maar eens gaan leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitimeza sep 12, 2015 9:42 pm

Hij fronste en keek wat verward. Logisch! "Ja zo ga ik het niet vinden hoor." Grinnikte hij en keek d'r even nonchalant aan. Hij wist niet eens waar de meisjeskamers begonnen! Een nummer zou hij nog kunnen vragen aan een ander maar niet waar 'de zesde kamer van rechts' was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just something to nibble on. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just something to nibble on.   Just something to nibble on. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just something to nibble on.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Binnen school :: ♢ Kantine-