IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 I don't know, I guess I drift off.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimeza jul 25, 2015 8:12 pm

Sarcasm is my only defense

Hij zuchtte kort toen hij het zand tussen zijn slippers voelde. Hij wou rust zoeken, maar toch ook niet. Op deze school had hij zo'n leeg voel in zijn borst, alsof er een gat in zat die niet meer gevuld kon worden. Geen vrienden, geen gesprekken zonder dat hij ze zou beginnen. Ongemakkelijk legde hij zijn handdoek neer en ging hier op zitten, wegzakkend in zijn eigen gedachtes over hoe hij hier zich meer op zijn gemak kon gaan voelen. Wat moest je doen om in te groep te passen? Moest hij zich totaal anders gaan gedragen? Of was dat nou juist niet de bedoeling?

THANKS TO LOUIS AT ATF!


Eerste post voor Chloe
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo jul 26, 2015 2:32 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Chloe sloot haar ogen, terwijl ze over het strand liep. Ze voelde het zand tussen haar tenen door glijden. Ook voelde ze wat nats, het was water van de zee. Liep ze al zo dicht tegen de branding aan? Gauw deed Chloe een paar stappen opzij. Eventjes bleef ze staan, keek naar de zee. Het was prachtig. Even schoot er een pijnscheut door haar lichaam, haar borsten. Ze had nog maar net haar tweede operatie gehad. Haar vader zei dat de pijn zes weken voort zou duren. Er zaten er al drie op. Met haar arm een beetje op haar borsten, als teken van steun, liep Chloe in gedachten verzonken verder. Er was namelijk een hoop gebeurd de afgelopen tijd. Ze was naar een nieuwe school gegaan, Pacific High. Dat de standen hier anders waren was duidelijk. Normaal gesproken was Chloe altijd de Queen B geweest, maar hier was dat anders. Hier zou ze zichzelf helemaal naar boven moeten vechten. Maar was dat het waard? Haar gedachten werden onderbroken door een obstakel, in de vorm van een mens. Chloe viel over een handdoek en een paar benen heen, zo over de benen van de jongen, vol met haar gezicht in het zand. Dat was nog niet het ergste, maar haar borsten raakten ook de grond, en die deden al erg veel pijn. Chloe slaakte een gilletje van pijn, greep naar haar borsten en kneep eventjes haar ogen stijf dicht. Ze rolde van de jongen zijn benen af en kwam wat overeind. “Fuck” piepte ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo jul 26, 2015 7:24 pm

Abrupt werd hij gestoord door een harde klap tegen zijn benen, Stiles schrok zich rot en zag hoe er een meisje op de grond viel. Kort slikte hij toen hij zag hoe ze in haar borsten kneep maar stond op en liep toen op haar af, niet in de meest soepele manier. "Wow, heb je je bezeert?" Vroeg hij, oprecht bezorgd om iemand die hij niet eens kende. "Ik ken je niet eens en je valt nu al voor me?" Grapte hij toen. Oh Stiles, wat een charmes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo jul 26, 2015 8:15 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Waarom? Waarom lag deze jongen hier? Oké, waarschijnlijk gewoon omdat hij lekker van het zonnetje wilde genieten ofzo, maar Chloe had daar op dit moment even geen sympathie voor. Het liefste wilde ze de jongen even helemaal verrot schelden, maar de pijn in haar borsten hield haar tegen. Heel voorzichtig kwam Chloe wat overeind, wat haar lichaam toeliet. Ze hoorde de jongen naast haar vragen of ze zich bezeerd had. “Nee, ik doe dit voor de lol” piepte ze geïrriteerd en kwam wat verder overeind. De grap van de jongen….God. O mijn God. Als haar lichaam geen pijn deed, had ze met haar ogen gerold. Maar dat was niet het geval. Voorzichtig kwam Chloe wat overeind. Ze veegde wat traantjes weg die de pijn hadden opgewekt en keek de jongen tegenover haar aan. “Maak je altijd dat soort flauwe grappen als je net iemand hebt aangevallen?” zei ze met een pijnlijke grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo jul 26, 2015 8:41 pm

Hij moest een beetje lachen, iemand die ook sarcasme gebruikte in dit soort situaties... Friend. Hij glimlachte onschuldig op haar vraag. "Hey, hey. Als we het even goed bekijken viel je mij aan en heb je jezelf bezeert in het proces." Hij haalde zijn wenbrauwen op en liet zijn hoofd een beetje zakken, haar ogen nog wel op het meisje gericht. "Zit je ook op Pacific High?" Vroeg hij, nieuwsgierig of mensen van die school ook hier uithingen. Ze leek de juiste leeftijd te hebben, so...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo jul 26, 2015 9:01 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Chloe trok haar wenkbrauwen omhoog. Ah, wilde deze jongen het zo spelen? “Ja maar ik ben een meisje” zei ze met een pruillipje “En jij bent een jongen, dus eigenlijk moet je nu zeggen dat het allemaal jouw schuld is en me een drankje aanbieden en dan vraag je mijn nummer en appen we nog wat om elkaar vervolgens nooit meer te spreken.” Vrolijk gaf ze hem een knipoog. De jongen zat dus op dezelfde school als haar. “Mmm, dat nooit meer spreken zit er dus niet in, want we zitten op dezelfde school. Nou ja zitten….” Chloe haalde haar schouders op. “Ik ben vandaag hier aangekomen, vanuit Calabasas. And what about you, stranger boy?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimema jul 27, 2015 12:07 am

Wow, oke. "Het is allemaal mijn schuld. Kan ik je een drankje aanbieden? Wat is je nummer?" Grinnikte hij. Bam. Hij lachte een beetje, de Nederlandse taal was ook een raar iets, dus haalde hij ook zijn schouders op. "Well, stranger-girl, ik ben ook nieuw." Zei hij vriendelijk en stak z'n hand uit. "Mijn naam is Stiles."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimema jul 27, 2015 12:56 am

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Zachtjes grinnikte Chloe, peuterde wat onzeker aan haar nagels. “Kijk, zo hoort het!” zei ze bemoedigend en knikte bevestigend. Ja, jongens moesten maar gewoon lief doen tegen meisjes hoor. Normaal gesproken had Chloe hem helemaal uitgebitcht en hem waarschijnlijk een klap gegeven, maar 1) ze had pijn en 2)…nee er was geen 2, het was gewoon voornamelijk dat detail. Het zorgde ervoor dat ze heel eventjes haar arrogante zelf op zij zette en hem niet helemaal afslachtte. Dat verdiende de jongen ook weer niet. De jongen bleek dus ook nieuw te zijn. “Ik ben Chloe!” stelde Chloe zich voor en knikte nogmaals, waarna ze zijn hand schudde “En wat was je hier aan het uitspoken, Stiles? Je was me toch niet aan het spioneren hè?” Plagend ging haar wenkbrauwen omhoog, terwijl ze hem quasi achterdochtig aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimema jul 27, 2015 4:13 pm

Hij lachte en schudde zijn hoofd. "Ja ja, tuurlijk." Zei hij en trook een 'what the fuck' gezicht. "Nee, ik was gewoon aan het denken. Uhm, kalmeren? Geen idee." Grinnikte hij. Ja, waarom was hij eigenlijk naar het strand gekomen om te 'denken?' Nu hij het echt hardop zei klonk het belachelijk.


KORT XOXO
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimedi jul 28, 2015 7:09 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Het gezicht van Chloe vertrok even toen de jongen zijn gezicht vertrok. Had hij geen humor ofzo? Of begreep hij haar humor nog niet zo goed. Oké, daar kon het natuurlijk ook aan liggen. Maar voor Chloe was dat een bevestiging dat zij gewoon wel humor had. HA! Chloe glimlachte naar hem. “Een beetje aan het kalmeren? Heftige dag gehad?” zei ze vrolijk en gaf hem een knipoog. Hahaha, jongetjes pesten, het was zo heerlijk, ze kon er zoveel geluk uit halen. Chloe keek om zich heen, haar blote voet woelde een beetje door het zand. “Nou Stiles, je hebt wel het perfecte plekje uitgekozen om te gaan kalmeren. Dit is echt een prachtige plek!” Chloe zette haar big fat ass neer in het zand en ging wat comfortabeler zitten. Uitnodigend stak ze haar hand uit naar Stiles, maar als hij weg zou gaan zou ze het ook wel begrijpen. Het was ook niet echt normaal als je zo maar met een stranger ging zitten chillen. Maar Chloe vond het wel prettig op het moment, ze had iemand nodig om tegen aan te praten. Iemand die haar niet kende of die haar zou judgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimedi jul 28, 2015 10:00 pm

God, why. Seriously, why. Hij lachtte om haar actie, tuurlijk was het een prachtige plek. Toch moest hij even slikken toen ze ging zitten, dang girl. Hij was licht verbaasd toen ze wenkte dat ze naast hem moest gaan zitten maar deed het gewoon, zijn hoofd draaide hij naar het meisje. "Kalmeren, genieten, whatsoever right?" Ging hij verder. "En wat kwam jij hier dan niet doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimewo jul 29, 2015 12:47 am

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Chloe vond het ergens toch wel fijn dat hij was gaan zitten. Het was prettig om niet alleen te hoeven zijn als je niet helemaal lekker in je vel zat. Dat hij zojuist haar borsten had bezeerd, dat vergaf ze hem maar. En als hij maar niet ging rondbazuinen dat ze lekker hadden zitten kletsen. Aan de andere kant, wie moest het horen? Hier kende niemand haar nog. Op haar oude school stond het waarschijnlijk nog net niet in de schoolkrant. Damnit. Haar hoofd draaide zich ook naar hem en glimlachte. “Nou wat IK hier kwam doen is nogal vrij simpel. Ik was net eventjes in gesprek met familie en toen dacht ik: nou laat ik eens een lekkere strandwandeling gaan maken. Dus ging ik dat maar doen. Totdat ik natuurlijk over jouw beentjes viel.” Plagend gaf ze hem een duw tegen zijn schouder, iets wat ze beter niet had kunnen doen, want ja pijn. Ze trok haar benen iets omhoog en voelde over de stof van haar jurk. “Wanneer krijg ik mijn drankje?” zei ze plagend en trok wat aan een plukje van haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimewo jul 29, 2015 9:48 pm

Hij grinnikte en ging een beetje overdreven opzij toen hij een duw tegen zijn arm kreeg, hij mocht haar wel. Bij de volgende vraag keek hij wat meer op, oja, dat drankje. "Whenever you wish! Uwe majesteit." Plaagde hij terug en buigde kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimewo jul 29, 2015 10:50 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Chloe sloeg plagend eventjes haar ogen ten hemel. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ze echt relaxed met een jongen kon praten, een beetje gek kon doen. Daar hield Chloe wel van. Ze mocht de jongen wel, ze moest maar om zijn nummer vragen. "Kijk, zo word ik graag genoemd, je begint me al te leren kennen..." zei Chloe met een brede grijns. Eventjes haalde Chloe haar iPhone tevoorschijn en keek naar de tijd. "Ik was eigenlijk niet echt iets van plan om te doen, als je wilt kunnen we wel wat gaan drinken to be honest? Je hoeft niet te betalen hoor, ik ben een independent womant" grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimewo jul 29, 2015 11:12 pm

Hij lachte, ja echt, lachte om haar woorden. Hij haalde zijn hand even naar zijn gezicht en trok aan zijn onderlip, waarna hij opstond en zijn hand uitstak om haar te helpen. "Een goede eerste indruk maken, dan zal ik je drankje moeten betalen." Ergens vond hij het wel balen dat dat vaak zo was als je een jongen was, echt geld had hij niet. Maar een drankje voor haar betalen, dat zou moeten kunnen, "Waar was u van plan naar toe te gaan?" Vervolgde hij met een bekakt stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimedo jul 30, 2015 1:43 am

Chloe lachte om zijn actie. Hij was net zo'n gek gebakkie als zijzelf. Ze liet haar hand in de zijne glijden, terwijl hoj haar omhoog trok. 'Je bent wel galant hoor, me overeind helpen en mijn drankje willen betalen, ik ben verbaasd.' Nogmaals liet hij haar lachen, met zijn bekakte accent. 'Wauw, klinkt net echt!' grinnikte ze en haalde haar schouders op. 'Ik ken het net zo goed hier als jij, zullen we gewoon ergens heen lopen en dan zien we het wel?' stelde ze voor.

OOC: Sorry kort!! Telefoonpost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimedo jul 30, 2015 10:17 pm

Hij grinnikte en schudde zijn hoofd, en als hij dat niet deed was het een klootzak zeker! "Prima, princess." Grinnikte hij. "Ladies first." Zei hij toen en wenkte dat ze als eerste moest gaan lopen. Als ze maar geen chique tent uitzocht waar hij twintig euro moest betalen voor twee drankjes was allemaal helemaal prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo aug 02, 2015 7:43 pm

Princess. Dat was een term die Chloe graag hoorde. Een van haar stiefmoeders had haar altijd prinses genoemd, altijd met een sarcastisch ondertoontje. Dat had Chloe gehaat. Daarom was het nu ook een van haar ex-stiefmoeders. Ze had het leven van die vrouw zo moeilijk gemaakt, dat ze huilend naar huis was gegaan. Ghehehe, don't fuck with Chloe Mendez. Rustig was Chloe naast Stiles gaan lopen, sloeg haar arm vriendschappelijk door de zijne heen. Ze bedoelde er verder niets mee, uiteraard. "Jij moet me helpen hoor, ik ben zo slecht in leuke tentjes uitzoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimezo aug 02, 2015 7:47 pm

Hij keek kort verbaasd om toen iemand hem aanraakte, maar natuurlijk was het Chloe. Wat dom, eigenlijk. Hij zuchte en fronste er overdreven achteraan. "Ja, maar jongens doen het altijd verkeerd." Plaagde hij, een grijns op z'n gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimema aug 03, 2015 2:29 pm

'Nee joh, waarom zouden jongens het verkeerd doen?' zei Chloe met een glimlach. Ze was geëmancipeerd, het maakte haar allemaal niet zo uit. Ze stelde wel veel waarde aan de mening van de persoon met wie ze was. Haar blik viel op een gezellig cafeetje, waar redelijk wat mensen zaten, zowel binnen als buiten. 'Zullen we daar heen gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimema aug 03, 2015 5:55 pm

Hij knikte, yeah sure! Toen ze een leuk cafeetje aanwees liep hij er gewoon op af, het zag er niet al te duur uit en als hij wat kon drinken vond hij het wel prima. "Waar wil je zitten?" Vroeg hij en draaide zijn hoofd naar het meisje, zijn hand nu losgemaakt van de grip. Hij had zijn wenkbrauwen omhoog om een soort vragend gezicht te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimedi aug 04, 2015 10:26 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Samen met Stiles was Chloe meegelopen. De jongen had zich losgewurmd uit haar handgreep. "Sorry, ik deed je toch niet pijn?" zei Chloe met een pruillipje. Stiles vroeg haar waar ze wilde zitten, en Chloe haalde haar schouder op. "Daar is goed hoor..." Heupwiegend, jiggling with her big fat ass, liep ze naar het tafeltje toe en plofte weer op een van de stoelen. Ze sloeg haar lange benen over elkaar en woelde eventjes door haar lange zwarte haren. Al gauw stond er een serveerster bij hen. "Kan ik iets inschenken?" vroeg ze wat ongeïnteresseerd. De wenkbrauwen van Chloe schoten omhoog. Oké, arrogantie much. "Wat is het duurste op de kaart?" Eventjes keek ze naar Stiles' gezicht en lachte toen naar hem. "Nee hoor, doe maar een cherry coke."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimevr aug 14, 2015 2:25 pm

Hij glimlachte en schudde met zijn hoofd, waarna hij even toe keek hoe ze wegliep voor hij zichzelf uit zijn gedachtes schudde. "Jongens... Waarom moeten we ook zo zijn?" Vroeg hij in zichzelf en beet op zijn lip, snel tegenover Chloe gaan zittend. Toen de serveerster wat arrogant sprak ging hij wat oncomfortabel verzitten, die was vrolijk. Stiles slikte even om de woorden van de meid maar grinnikte toen, oke, flauw. "Twee cherry cokes. En een glimlach kan er ook wel bij." Hij trok zijn wenkbrauwen op en glimlachte zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimeza aug 22, 2015 3:56 pm

I don't know, I guess I drift off. Tumblr_nm1kzfJGjM1tcxfbvo1_500

Stiles bestelde twee cherry cokes voor hen en een glimlach van het meisje. Het meisje glimlachte nogal zuur. “Heb je die uit je moppenboek gehaald?” gromde ze. Chloe kwam wat naar voren. “Luister, misschien moet je je zure zult ergens anders gaan verspreiden want wij hebben er geen behoefte aan. Ga een lekker glas cherry coke voor ons halen, en laat ons dan met rust, oké? Anders wil ik de manager spreken, schrijf ik een brief naar het hoofdkantoor van dit bedrijf, dien ik 1000 klachten in en laat ik mijn vader alle filialen overkopen.” Het meisje, dat nogal geïntimideerd leek, bromde nog wat en liep toen weg. Met een lief glimlachje keek ze Stiles aan. “Sorry als ik je afschrik, maar ze vroeg er zelf om, toch?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Student
Stiles Stilinski

Man Aantal berichten : 140

Studenten ID
Leeftijd: 19 Jaartjes
Favoriete les: Is it possible, to have a favourite?
Partner:

I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitimema aug 24, 2015 12:37 am

De jongen trok zijn wenkbrauwen op toen Chloe tegen de dame begon te spreken en maakte een soort oooooh expressie. "Is dat een grapje? Dat was echt awesome!!" Zei hij misschien net iets te excited, waarna hij terug in zijn stoel zakte en vernederd om zich heen keek. Whoeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




I don't know, I guess I drift off. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't know, I guess I drift off.   I don't know, I guess I drift off. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't know, I guess I drift off.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Buiten school :: ♢ Het strand-