IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 Cleo Mendez

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chloe Mendez
Student
Chloe Mendez

Vrouw Aantal berichten : 176

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Is there a sleeping class or something?
Partner: Flynn ♡

Cleo Mendez Empty
BerichtOnderwerp: Cleo Mendez   Cleo Mendez Icon_minitimewo aug 12, 2015 5:45 pm

Joehoe c:

Misschien komt t niet als een verrassing, maar ik heb een Cleo Mendez nodig, oftewel de oudere zus van Chloe.

Waarom? Omdat het leuk is, hihi.

Even wat achtergrond informatie: Cleo is de achttienjarige zus van Chloe. Ondanks dat ze niet dezelfde moeder hadden, want hun vader is nogal een womanizer, en ze dus halfzussen zijn, zien de twee elkaar als volwaardige zussen en hartsvriendinnen. Voor Chloe is Cleo alles.
Cleo is heel anders dan Chloe. Ze was het favorietje van hun vader. Hun vader vond Cleo perfect, en waar hij Chloe dwong tot chirurgie, was dat bij Cleo niet nodig. Sterker nog, hij zei dat Chloe meer als haar moest zijn. Daar heeft Chloe zelf geen haatgevoelens over tegenover Cleo.
Cleo is heel anders dan Chloe. Ze is zeker van haar zaak, ze is heel erg lief en zachtaardig, maar ook leergierig en serieus over haar school. Ze legt haar ambities erg hoog. Ondanks fat vindt ze gek doen ook wel leuk. Normaal is het zo dat oudere zussen hun jongere zussen beschermen, bij Cleo en Chloe is het andersom.

De faceclaim is, heel verassend, Kendall Jenner.

Ik ben nu op vakantie, maar als je interesse hebt, kun je misschien even PM'en? Toevoegen op Facebook mag ook, of WhatsApp, pm dan ook even, dan kan ik je alles sturen. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cleo Mendez
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chloe Mendez ~ I wish that I could make it easy, easy to love me
» I'm your girl, you're my girl, we are girls, don't you know that I love you? ~ Cleo <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Algemeen :: ♢ Accountmarkt-