|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexandra Udinov Student
Aantal berichten : 137
Studenten ID Leeftijd: 18 jaar Favoriete les: Muziek Partner:
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 4:16 pm | |
| Heel dag op treinen en bussen maar voldaan terug naar huis met een hoop geld minder en een veulentje rijker. XD Straks in het posten vliegen, whopie! |
|
| |
Finn Callaghan Student
Aantal berichten : 174
Studenten ID Leeftijd: 18 Favoriete les: Partner: “It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.”
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 4:39 pm | |
| Oooh jenn ik wil fotooo!! |
|
| |
Lester Robinet Student
Aantal berichten : 37
Studenten ID Leeftijd: 18 Favoriete les: Music, Drama Partner: ƃuᴉ‾‾ɟ ʇsnɾ s,ʇᴉ ɟᴉ ǝʌol ʇou s,ʇI
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 5:44 pm | |
| - im literally so done with life right now:
Great great fucking great, dus nu eerst mijn telefoon geflipt, doet niets meer dan opnieuw opstarten, over en over. Fijn, dat betekend geen contact meer want geen insta en geen whatsapp etc. Nu ook nog geld van een jasje kwijt. Had een jasje besteld, nooit aangekomen. Geld terug gekregen van bank, nu heeft de winkel het geld weer opgeëist, want er is "Geen bewijs dat het niet is aangekomen" Tuurrlijk mn pa boos (het was zijn rekening), mn ma vertrouwde het internet al niet en nu is dat al helemaal verpest, kan ook wel ff vaarwel zeggen tegen toekomstige internet-aankopen gvd. Dus nu zit ik hier, geen telefoon, geen geld. blah blah blah. shitlife.
ya ya, het ging zo fucking goed met me, self-positivity alles. sommigen zullen mijn manisch depressiviteit nog wel herinneren ah fijn, ruined ruined ruined. Kom er ook achter dat een vriendin van me in een andere klas is gepropt, tuurlijk. fuck life, fuck this, fuck everything. end of the fucking rant, i am done with life, I am done with everything.fucking kill me
|
|
| |
Alexandra Udinov Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 6:29 pm | |
| - Finn Callaghan schreef:
- Oooh jenn ik wil fotooo!!
Hier is ie dan, Vitani gedoopt! <3 Ben al helemaal verliefd. Twee weekjes oud nu. - Spoiler:
En dit was Eden, zijn volle broer op de leeftijd van 2 weken, en nu 6 jaar later. - Spoiler:
|
|
| |
James Carter Student
Aantal berichten : 41
Studenten ID Leeftijd: 18 Favoriete les: Partner: I'm really scared to taste happiness and then to see it dissapear as soon as it appeared.
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 6:31 pm | |
| - Finn Callaghan schreef:
- Yeaah sounds great, als jij kan maken :a
Uuh ja verzin maar met wie je wilt ;p Als ik bij Jade heb gepost zal ik een topicje knutselen! Als die af is pm ik je wel |
|
| |
Allan Frair Student
Aantal berichten : 254
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Dans Partner: Kinda lost the count
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 7:14 pm | |
| @Enya, Ik wil wel een topic met Willow ^^
@Jennifer, Eden is zo mooi :O En grooot, of lijkt dat alleen maar op de foto? |
|
| |
Hal Everleigh Student
Aantal berichten : 52
Studenten ID Leeftijd: 18 jaar Favoriete les: Art Partner:
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 7:25 pm | |
| Thanks! Hij is tussen de 1.65 en 1.70m ongeveer ... weet het niet precies eigenlijk. |
|
| |
James Carter Student
Studenten ID Leeftijd: 18 Favoriete les: Partner: I'm really scared to taste happiness and then to see it dissapear as soon as it appeared.
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 8:02 pm | |
| - Allan Frair schreef:
- @Enya, Ik wil wel een topic met Willow ^^
@Jennifer, Eden is zo mooi :O En grooot, of lijkt dat alleen maar op de foto? als jij zin hebt om te openene, graag! |
|
| |
Dolores Sinclair Lerares Drama
Aantal berichten : 32
Studenten ID Leeftijd: 21 Favoriete les: Drama Partner: "Dolores, I live in fear: my love for you's so overpowering, I'm afraid that I will disappear"
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 10:33 pm | |
| Wil er iemand een setje misschien? Ik verveel me. Ik kan geen gifs maar wel andere dingen. En alles. |
|
| |
Alexandra Udinov Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 10:48 pm | |
| Hey Lotje, Hal kan wel een onderschrift gebruiken maar niet met foto. Die van jou is echt mooi. Kun je zoiets? Beetje "mannelijker" mss. Quotes enzo kan je op los gaan, je moet maar eens kijken bij Hal, Als je wil, je hoeft niet. Hij's van Engeland, een echte genlteman, mss quote daar rond ...
Maar je hoeft niet als je wil. ;-) |
|
| |
Finn Callaghan Student
Studenten ID Leeftijd: 18 Favoriete les: Partner: “It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.”
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr aug 07, 2015 11:25 pm | |
| @Jenn; Hij is echt zo leuk, echt een cutoe hoofd!
@Enya; Helemaal top, hoor het vanzelf wel
Eindelijk klaar met werken.. |
|
| |
Alexandra Udinov Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 10:05 am | |
| Mijn laatste 2 daagjes vakantie ... I better enjoy it! |
|
| |
Finn Callaghan Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 10:26 am | |
| ohwjee geniet ervan meid! |
|
| |
Rhylie Blayden Student
Aantal berichten : 11
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Muziek Partner: Bomba chicka wow wow
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 1:45 pm | |
| Zou je fc's ook mogen veranderen/verwijderen? |
|
| |
Willow McCaddan Student
Aantal berichten : 30
Studenten ID Leeftijd: ❥ 15 Favoriete les: ❥ Beeldend en Muziek Partner: ❥ Nu-uh
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 1:48 pm | |
| @Minion, lijkt me wel
WIE WIL EEN TOPIIIC : D |
|
| |
Rhylie Blayden Student
Aantal berichten : 11
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Muziek Partner: Bomba chicka wow wow
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 2:16 pm | |
| Ik wil wel een keertje, als ik iets meer tijd over heb |
|
| |
James Carter Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 4:56 pm | |
| - Willow McCaddan schreef:
- @Minion, lijkt me wel
WIE WIL EEN TOPIIIC : D Zoals ik eerder al zei wilde ik wel hihi :p |
|
| |
Shay Kunai Student
Aantal berichten : 363
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 8:37 pm | |
| Yo everyone~ Ik heb net ontdekt dat de wifi in de voortent 100% beter is dan die in de caravan waardoor ik de kans krijg om te posten ^^ |
|
| |
Willow McCaddan Student
Aantal berichten : 30
Studenten ID Leeftijd: ❥ 15 Favoriete les: ❥ Beeldend en Muziek Partner: ❥ Nu-uh
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 8:47 pm | |
| - James Carter schreef:
- Willow McCaddan schreef:
- @Minion, lijkt me wel
WIE WIL EEN TOPIIIC : D
Zoals ik eerder al zei wilde ik wel hihi :p Wil jij hem maken? |
|
| |
Shay Kunai Student
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 9:03 pm | |
| Bregje Avril en Willow moeten ook nog een roomie topic eigenlijk |
|
| |
Jade Garcia Student
Aantal berichten : 63
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Art & Music Partner: I won't fall in love, I won't ever stop, I'm partyin' all night, I'm gonna make it pop.
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 9:16 pm | |
| Wiehoeee aan het inpakken voor Turkije! Mensen die nog een post tegoed krijgen; vannacht en anders morgenochtend! |
|
| |
Alexandra Udinov Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 9:17 pm | |
| Heel veeeeeeeel plezier in Turkije!! =D |
|
| |
Jade Garcia Student
Aantal berichten : 63
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Art & Music Partner: I won't fall in love, I won't ever stop, I'm partyin' all night, I'm gonna make it pop.
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 9:21 pm | |
| Dankje schat!
EN IK BEN ZO BLIJ LANA'S NIEUWE LIEDJE IS GELEKT OMG. EN NU HOOR IK HET VOOR DAT IK OP VAKANTI EBEN YAAAS. |
|
| |
James Carter Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 9:43 pm | |
| - Willow McCaddan schreef:
- James Carter schreef:
- Willow McCaddan schreef:
- @Minion, lijkt me wel
WIE WIL EEN TOPIIIC : D
Zoals ik eerder al zei wilde ik wel hihi :p Wil jij hem maken? Ik ga morgen een weekje op vakantie, dus ik denk dat het makkelijker is als jij hem maakt. Of ik maak hem volgende week, kan ook! |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic za aug 08, 2015 9:47 pm | |
| Veel plezier op vakantie Marlon en Enya ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|