| Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Nyx Xiaoyu ✿ Ultra Nerd ✿
Aantal berichten : 88
Studenten ID Leeftijd: 17 years old Favoriete les: Dansles Partner: I can see you hate the way we intermingle, but I think you're just mad 'cause you're single ♪
| Onderwerp: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! ma jun 22, 2015 4:50 pm | |
|
| Zuchtend sloeg ze haar rugtas van haar schouder en gooide hem tegen het houten hek dat bij de weide van de paarden hoorde. Vervolgens zette ze haar handen op het hek en wist zichzelf er op te krijgen. Hier had ze vandaag met haar beste vriendin Lucina afgesproken, en ja, Nyx was voorbereid. Grijnzend dacht ze aan de flessen wodka nu nog veilig in haar rugzak opgeborgen lagen. Jep, dit werd leuk.
» eerste post voor Lucina !! W i t h t h e s e h a n d s I ' v e p i c k e d a r o s e a n d h a v e s t o p p e d i t s l i f e |
|
|
| |
Lucina Callas Student
Aantal berichten : 16
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming, dans Partner: I will make you believe you are lovely ♡♪
| Onderwerp: Re: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! ma jun 22, 2015 7:07 pm | |
| Vanaf een afstandje zag ze Nyx al zitten op de plek waar ze hadden afgesproken. Ze versnelde haar pas wat om sneller bij het andere meisje aan te komen. Eenmaal aangekomen legde ze haar tas neer en sprong naast haar vriendin op het hek. "Wat loop jij nou weer te grijnzen?"
|
|
| |
Studenten ID Leeftijd: 17 years old Favoriete les: Dansles Partner: I can see you hate the way we intermingle, but I think you're just mad 'cause you're single ♪
| Onderwerp: Re: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! ma jun 22, 2015 9:11 pm | |
|
| Bij de opmerking van haar vriendin werd haar grijns nog breder. ''Zo te zien is iemand hier ongeduldig,'' zei ze op plagerige toon. ''Krijg ik tegenwoordig niet eens meer een begroeting?'' Ze besloot haar vriendin niet meer in spanning af te laten wachten en sprong van het hek af om haar tas te pakken. Nu zij zo op de grond stond werd het pas duidelijk hoeveel kleiner ze was dan Lucina. Al was ze daar inmiddels wel al aan gewend. Ze pakte haar rugzak op en haalde een van de flessen er uit. Ze gaf hem aan de brunette en zette haar handen in haar zij. ''Aan jou de eer om hem te openen,'' zei ze met dezelfde grijns.
W i t h t h e s e h a n d s I ' v e p i c k e d a r o s e a n d h a v e s t o p p e d i t s l i f e |
|
|
| |
Lucina Callas Student
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming, dans Partner: I will make you believe you are lovely ♡♪
| Onderwerp: Re: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! ma jun 22, 2015 11:31 pm | |
| Nadat Nyx haar wat commentaar had gegeven over het gebrek aan een begroeting, sprong ze van het hek af. Hierdoor werd haar kleine lengte nog duidelijker en Lucina grinnikte even. Ze pakte haar tas op en haalde er wat uit, en fles wodka zo te zien. Grijnzend werd hij haar aangereikt. Ze pakte de fles aan en maakte hem open. "Proost," zei ze met een glimlach, waarna ze de fles hief.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! di jun 23, 2015 9:32 pm | |
|
| Toen Lucina de fles omhoog hief sprong Nyx omhoog om de fles uit haar hand te trekken en kwam vervolgens op haar rug neer op het gras met de fles tegen zich aangedrukt. "Laat maar zitten, als ik het openen aan jou overlaat zitten we hier over een week nog." Ze opende de fles en nam een paar flinke slokken. "Trouwens, met wie zit jij eigenlijk op de kamer?" Ze hoopte dat haar vriendin meer geluk had gehad dan zij.
W i t h t h e s e h a n d s I ' v e p i c k e d a r o s e a n d h a v e s t o p p e d i t s l i f e |
|
|
| |
Lucina Callas Student
| Onderwerp: Re: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! di jun 23, 2015 10:02 pm | |
| Voordat ze ook maar een poging kon doen om de fles te openen werd hij ruw uit haar handen gegrist. Twee seconden daarna zag ze Nyx op de grond liggen met de fles tegen zich aangedrukt. "Laat maar zitten, als ik het openen aan jou overlaat zitten we hier over een week nog." De fles werd geopend en Nyx nam een paar slokken. "Lekkere vriendin ben jij. 'Aan jou de eer', tssk." Lucina pakte de fles terug uit het andere meisje haar handen en nam zelf een slok. "Ik zit met nog drie andere meisjes op een kamer, ik ken ze nog niet zo goed maar ze lijken me wel chill. Ik denk dat ik wel geluk heb gehad." Ze grijnsde naar haar vriendin. "En jij? Ik zou het wel wat voor jou vinden om dan net weer met een of andere satan opgescheept te zitten."
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Friends are like a good bra, supportive, hard to find, and always close to your heart! | |
| |
|
| |
|