|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ravenna Rimini Student
Aantal berichten : 55
Studenten ID Leeftijd: 17 years ☯ Favoriete les: Drama & Dierenverzorging ☯ Partner: A million voice inside my dreams. My heart is left so incomplete ☯
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 1:09 pm | |
| Dani; Jij houd ook van Lizz <3 - Klaar met school <333 heerlijk, maar ik heb nog niet echt zo'n vakantiestemming /regen/ |
|
| |
Ashlyn Donnahue Lerares dierenverzorging
Aantal berichten : 22
Studenten ID Leeftijd: 26 Favoriete les: Dierenverzorging Partner: Cowboy, Cowboy, Riding in a rodeo. Can I be the one for you?
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 1:33 pm | |
| Zo, nog 3 toetsen en pws week en dan zomervakantie C: |
|
| |
Theresa Littlewood Student
Aantal berichten : 215
Studenten ID Leeftijd: ⋙ 16 Years Favoriete les: ⋙ Muziek Partner: ⋙ It's a crazy little thing called love.
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 1:41 pm | |
| - Ravenna Rimini schreef:
- Dani; Jij houd ook van Lizz <3
- Klaar met school <333 heerlijk, maar ik heb nog niet echt zo'n vakantiestemming /regen/ Jaaaa <3 |
|
| |
Ravenna Rimini Student
Studenten ID Leeftijd: 17 years ☯ Favoriete les: Drama & Dierenverzorging ☯ Partner: A million voice inside my dreams. My heart is left so incomplete ☯
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 1:44 pm | |
| - Theresa Littlewood schreef:
- Ravenna Rimini schreef:
- Dani; Jij houd ook van Lizz <3
- Klaar met school <333 heerlijk, maar ik heb nog niet echt zo'n vakantiestemming /regen/ Jaaaa <3 <3333 yeeeey xD |
|
| |
Shay Kunai Student
Aantal berichten : 363
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 3:15 pm | |
| Yush presentatie ging volgens mij best goed {ik had een 8 whoop whoop} |
|
| |
Sasha Summerfield Student
Aantal berichten : 81
Studenten ID Leeftijd: 16½ Favoriete les: Engels (ooc) & Drama Partner: -
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 3:38 pm | |
| Nice! Goed gedaan |
|
| |
Lucina Callas Student
Aantal berichten : 16
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming, dans Partner: I will make you believe you are lovely ♡♪
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 3:46 pm | |
| |
|
| |
Shay Kunai Student
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 3:55 pm | |
| Ja ikr helemaal omdat Duits een van m'n slechte vakken is ^^ |
|
| |
Allan Frair Student
Aantal berichten : 254
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Dans Partner: Kinda lost the count
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 4:09 pm | |
| Ik had een Drama toneelstuk waarvan ik er vanochtend achter was gekomen dat ik het vanmiddag moest opvoeren. Ik heb amper mijn tekst geleerd en het ging echt heel slecht XD
|
|
| |
Kate Austen Student
Aantal berichten : 114
Studenten ID Leeftijd: 17,5 Favoriete les: Dierenverzorging Partner: None
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 4:09 pm | |
| Eigenlijk moet ik me omkleden om naar paardrijden te gaan maar ben lui, nouja ga het toch maar doen dan XD
AHHH IK WIL EEN TWITTER KADER MAAR KAN ER GEEN VINDEN DIE WERKT EN BEN SUPER SLECHT MET HTML |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 4:12 pm | |
| Wij hebben niet eens Drama als vak X"D
Okay ik ga ook weer met codes prutsen ipv. leren |
|
| |
Lucina Callas Student
Aantal berichten : 16
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming, dans Partner: I will make you believe you are lovely ♡♪
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 4:20 pm | |
| Pia poepkind ga hierheen je hoeft alleen een code te vinden en die te kopiëren http://z10.invisionfree.com/A_THOUSAND_FIREFLIES/index.php?showforum=199 |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 4:23 pm | |
| Neh ik ben zo'n vaag kind die het zelf wil proberen X"D |
|
| |
Studenten ID Leeftijd: ⋙ 16 Years Favoriete les: ⋙ Muziek Partner: ⋙ It's a crazy little thing called love.
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 5:01 pm | |
| Fran, heel veel doen het daar dus niet. :'D |
|
| |
Jae Rhee Student
Aantal berichten : 81
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming Partner: I never want to be away from you again, except at work, in the restroom or when one of us is at a movie the other does not want to see.
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 5:04 pm | |
| - Theresa Littlewood schreef:
- Fran, heel veel doen het daar dus niet. :'D
Als je alle enters en spaties weghaalt (dus de hele code achter elkaar zet), doen ze het meestal wel ^^ |
|
| |
Lena Alston Student
Aantal berichten : 89
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Drama & sport Partner: Fight the break of dawn, come tomorrow, tomorrow I'll be gone. Save tonight.
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 5:05 pm | |
| Ze doen het wel als je ze een beetje verandert, spaties ertussen allemaal weghalen zodat het één geheel is helpt vaak ook al. ^^
Nog 2 dagen toetsen... Zal vanavond posten, moet zo eerst trainen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 5:08 pm | |
| Oooh dankje, dat wist ik niet eens. Maar sommige hebben ook een ander soort html, waarbij ze je doorverwijzen naar een soort css. :'D |
|
| |
Ashlyn Donnahue Lerares dierenverzorging
Aantal berichten : 22
Studenten ID Leeftijd: 26 Favoriete les: Dierenverzorging Partner: Cowboy, Cowboy, Riding in a rodeo. Can I be the one for you?
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 5:14 pm | |
| Ik schaam me zo XDD Ik moet verkleed komen voor training kwam ik achter vanmiddag, iets in elkaar geflanst en t is erg xD |
|
| |
Ravenna Rimini Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 6:07 pm | |
| Heey iedereen. xD
Net {Midden op de dag haha} Cinderella gezien <3 Wou, die film was beter dan ik dacht >3
Iemand eigenlijk een topicje? |
|
| |
Mitch Tragician Student
Aantal berichten : 72
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek & BV Partner: I know I said my heart beats for you, I was lying, girl. ... I'm gay.
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 6:09 pm | |
- Heey iedereen. xD
Net {Midden op de dag haha} Cinderella gezien <3 Wou, die film was beter dan ik dacht >3
Iemand eigenlijk een topicje? me? |
|
| |
Ravenna Rimini Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 6:13 pm | |
| - Mitch Tragician schreef:
- Heey iedereen. xD
Iemand eigenlijk een topicje? me? You makes? >3 |
|
| |
Mitch Tragician Student
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek & BV Partner: I know I said my heart beats for you, I was lying, girl. ... I'm gay.
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 6:16 pm | |
- Mitch Tragician schreef:
- Heey iedereen. xD
Iemand eigenlijk een topicje? me? You makes? >3 uuuuuuuh *takes out notepad* uuuuh sure! *waits for inspiration* (my daily life^) |
|
| |
Ravenna Rimini Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 6:31 pm | |
| - Mitch Tragician schreef:
- Heey iedereen. xD
Iemand eigenlijk een topicje? me? You makes? >3 uuuuuuuh *takes out notepad* uuuuh sure! *waits for inspiration*
(my daily life^) Haha xD Edit; Ik kan hem nu ook wel maken hoor. // Moest daarjuist alleen iets doen // |
|
| |
Mitch Tragician Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic wo jun 24, 2015 6:33 pm | |
- Heey iedereen. xD
Iemand eigenlijk een topicje? me? You makes? >3 uuuuuuuh *takes out notepad* uuuuh sure! *waits for inspiration*
(my daily life^) Haha xD Edit; Ik kan hem nu ook wel maken hoor. // Moest daarjuist alleen iets doen // nah ben al bijna klaar ^^ maar thanks tho |
|
| |
Ravenna Rimini Student
| |
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|