|
|
Auteur | Bericht |
---|
Theresa Littlewood Student
Aantal berichten : 215
Studenten ID Leeftijd: ⋙ 16 Years Favoriete les: ⋙ Muziek Partner: ⋙ It's a crazy little thing called love.
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 9:57 pm | |
| Hahaha, nou over 3 uurtjes(minder zelfs) niet meer. ): |
|
| |
Ravenna Rimini Student
Aantal berichten : 55
Studenten ID Leeftijd: 17 years ☯ Favoriete les: Drama & Dierenverzorging ☯ Partner: A million voice inside my dreams. My heart is left so incomplete ☯
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 10:00 pm | |
| Positief blijven xD Je bent nog 3 uurtjes jarig Hoe kom ik zelfs aan die kleur roze D: cause i don't like pink x'DMeh, moet weg mensjes. Bye bye!! { Ouders willen persé een gezellig avondje met ons hebben }
Laatst aangepast door Ravenna Rimini op do jun 25, 2015 10:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Shay Kunai Student
Aantal berichten : 363
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 10:01 pm | |
| *jumps around* voor degene die het nog niet wisten als ik zeg dat ik ga afsluiten bedoel ik mn laptop maar kan het niet laten om gewoon weer terug te gaan op mn mobiel |
|
| |
Kate Austen Student
Aantal berichten : 114
Studenten ID Leeftijd: 17,5 Favoriete les: Dierenverzorging Partner: None
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 10:05 pm | |
| Ughhh mn stiefpa heeft weer een drankje te veel op. Dan gaat hij mij altijd helemaal lastig vallen.
Ik heb trouwens weer gereageerd Beertje, (ook al bent gij weg XD) |
|
| |
Jae Rhee Student
Aantal berichten : 81
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming Partner: I never want to be away from you again, except at work, in the restroom or when one of us is at a movie the other does not want to see.
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 10:33 pm | |
| - Shay Kunai schreef:
- *jumps around* voor degene die het nog niet wisten als ik zeg dat ik ga afsluiten bedoel ik mn laptop maar kan het niet laten om gewoon weer terug te gaan op mn mobiel
Hahahaha same here :3 ~ |
|
| |
Studenten ID Leeftijd: ⋙ 16 Years Favoriete les: ⋙ Muziek Partner: ⋙ It's a crazy little thing called love.
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 10:56 pm | |
| Ik ben er ook nog op mijn telefoon. >:3 |
|
| |
Jake Kazama Student
Aantal berichten : 46
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek Partner:
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 11:30 pm | |
| |
|
| |
Nyx Xiaoyu ✿ Ultra Nerd ✿
Aantal berichten : 88
Studenten ID Leeftijd: 17 years old Favoriete les: Dansles Partner: I can see you hate the way we intermingle, but I think you're just mad 'cause you're single ♪
| Onderwerp: Re: Kletstopic do jun 25, 2015 11:37 pm | |
| Ugh. Laptop dood, mobiel dood, Ipad dood. Ik lig nu in bed met de laptop van m'n ma. >.> kan deze dag nog erger. |
|
| |
Shay Kunai Student
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 6:35 am | |
| Nahw Juul beide dood op een dag, dat is behoorlijk kt *hugs* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 9:19 am | |
| Heb sportdag vandaag. Ik mag om 11 uur weg, maar heb er echt geeeeeeen zin in. |
|
| |
Kate Austen Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 9:30 am | |
| Ik heb sportdag van 1 tot 3 en daarna moet ik van 5 tot 8 werken. Ik heb echt geen zin in sportdag en mn computer is $%^&*%$#$%^ sloom hij laad helemaal niks. |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 11:04 am | |
| Ik heb nog steeds gewoon les t/m dinsdag want vrijdag begint de pww pas |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 11:12 am | |
| Maar Nouk, jij hebt toch nog 3 weken? Ik moet hierna nog 2 dagen namelijk. c; Succes met je pww! |
|
| |
Allan Frair Student
Aantal berichten : 254
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Dans Partner: Kinda lost the count
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 1:03 pm | |
| Ik zou vandaag ook sportdag hebben gehad maar ik ben ongesteld Idk of ik hier blij of niet blij mee ben
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 1:18 pm | |
| Je kan blij zijn dat je niet hoeft te gaan, omdat je ongesteld bent. x'3 |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 1:42 pm | |
| Wow hoef jij dan gewoon niet?
De onzin week hebben we nog 3 dagen vrij en 2 dagen maar heel kort. Dus over 2 weken ben ik praktisch vrij |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 1:45 pm | |
| Dan ben ik al op vakantie. xD Naawwh. |
|
| |
John Smith Student
Aantal berichten : 68
Studenten ID Leeftijd: 17 Jaar Favoriete les: Sports & Music Partner: Give me one, two, three. Come on baby dance with me~
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 2:16 pm | |
| Tijd om te posten whieeee ~ |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 2:20 pm | |
| |
|
| |
Kate Austen Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 3:11 pm | |
| Weetje, bij het kickboksen moest ik met de leraar omdat we oneven aantal hadden en ze hadden me helemaal afgemat we moesten buspees doen en alles en mn handen trillen helemaal maar t was wel oke. En bij het kanoën gingen we met zn drieën in zo een hele grote, dat was echt wel heel grappig.
Zo dat was mijn sportdag XD |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 3:17 pm | |
| Hahaha wow jullie doen allemaal coole dingen op sportdag, waarom zijn die van mijn school zo saai? |
|
| |
Kate Austen Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 3:18 pm | |
| Ja wij hebben wel geluk ja, voor coach uitje (die mag je samen met je coachgroep bepalen) Gaan wij varen, iemand uit onze groep heeft een boot dus ja XD |
|
| |
Shay Kunai Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 3:20 pm | |
| Eh dat hebben we ook al niet. We hebben niet eens een eindfeest Bij ons sportdag: voetbal uni-hockey handbal softbal en daar krijg je er dan twee van en dan saaiheid |
|
| |
Mitch Tragician Student
Aantal berichten : 72
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek & BV Partner: I know I said my heart beats for you, I was lying, girl. ... I'm gay.
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 3:23 pm | |
| ugh dat is nog iets. Wij doen basketbal. De hele sportdag lang D: |
|
| |
Kate Austen Student
| Onderwerp: Re: Kletstopic vr jun 26, 2015 3:24 pm | |
| `Dit is ook pas de eerste sportdag die echt leuk was, ik zat met Janneke en Babs in een kano en het was echt heel grappig, want zn jongen probeerde ons nat te maken en toen vielen we bijna om XD
Niet dat die namen jullie wat zeggen maar sommigen hier kennen bijvoorbeeld wel Janneke XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Kletstopic | |
| |
|
| |
|