|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nyx Xiaoyu ✿ Ultra Nerd ✿
Aantal berichten : 88
Studenten ID Leeftijd: 17 years old Favoriete les: Dansles Partner: I can see you hate the way we intermingle, but I think you're just mad 'cause you're single ♪
| Onderwerp: Roommates vr jun 19, 2015 10:42 pm | |
|
Hier op Pacific High dient iedereen een kamer te delen met min. 3 en max. 4 personen van hetzelfde geslacht. In dit topic kun je opzoek gaan naar twee of drie andere roommates. Als jullie het er allemaal over eens zijn mogen jullie elkaars personage's in het ''kamergenoten'' vakje zetten op je karakterkaart. Vanaf dan mag je topics aanmaken in het slaapkamer gedeelte. Hoe je kamer eruit ziet mag je helemaal zelf bedenken samen met je andere roommates. Elke kamer heeft standaard 2 stapelbedden.
Veel zoekplezier! ----- En om dan maar even te beginnen, wie zouden er kamergenootjes willen zijn met Nyx? c:
EDIT: Nvm, roommates found~
|
|
| |
Jae Rhee Student
Aantal berichten : 81
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming Partner: I never want to be away from you again, except at work, in the restroom or when one of us is at a movie the other does not want to see.
| Onderwerp: Re: Roommates za jun 20, 2015 10:40 pm | |
| Ik zoek nog kamergenootjes voor Jae. Er zijn nu volgens mij nog geen mede jongens students, maar zodra die er wel zijn en interesse hebben, hoor ik het graag! |
|
| |
Theresa Littlewood Student
Aantal berichten : 215
Studenten ID Leeftijd: ⋙ 16 Years Favoriete les: ⋙ Muziek Partner: ⋙ It's a crazy little thing called love.
| Onderwerp: Re: Roommates za jun 20, 2015 11:30 pm | |
| Dit meisje zoekt ook nog kamergenoten. Iemand interesse? c; [EDIT:] Kamer is vol nu. ^^
Laatst aangepast door Theresa Littlewood op di jun 23, 2015 6:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Shay Kunai Student
Aantal berichten : 363
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Roommates za jun 20, 2015 11:56 pm | |
| Theresa en Shay zijn kamergenoten, er is nog een derde en evt. vierde kamergenoot nodig, nog mensen intresse? |
|
| |
Allan Frair Student
Aantal berichten : 254
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Dans Partner: Kinda lost the count
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 22, 2015 8:52 am | |
|
Laatst aangepast door Allan Frair op di jun 23, 2015 3:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ravenna Rimini Student
Aantal berichten : 55
Studenten ID Leeftijd: 17 years ☯ Favoriete les: Drama & Dierenverzorging ☯ Partner: A million voice inside my dreams. My heart is left so incomplete ☯
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 22, 2015 6:26 pm | |
| - Shay Kunai schreef:
- Theresa en Shay zijn kamergenoten, er is nog een derde en evt. vierde kamergenoot nodig, nog mensen intresse?
Ravenna Rimini? {extra: ze heeft een fret c:} |
|
| |
Mitch Tragician Student
Aantal berichten : 72
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek & BV Partner: I know I said my heart beats for you, I was lying, girl. ... I'm gay.
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 22, 2015 6:50 pm | |
| - Allan Frair schreef:
- Allan slaapt nu bij Jae. Maar we zoeken nog wel wat kamergenootjes (ಥ⌣ಥ)
heya misschien kan Mitchy er bij? (maar eerst moet ik nog ff een charsheet maken) |
|
| |
Jake Kazama Student
Aantal berichten : 46
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek Partner:
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 22, 2015 6:51 pm | |
| Ik zoek natuurlijk ook nog een kamer c: |
|
| |
Prue Duxberry Student
Aantal berichten : 62
Studenten ID Leeftijd: 17 years bitchez Favoriete les: Partner: I could get better than you
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 22, 2015 8:17 pm | |
| Prue zoekt ook nog een roommate c:
|
|
| |
John Smith Student
Aantal berichten : 68
Studenten ID Leeftijd: 17 Jaar Favoriete les: Sports & Music Partner: Give me one, two, three. Come on baby dance with me~
| Onderwerp: Re: Roommates di jun 23, 2015 3:21 pm | |
| - Jake Kazama schreef:
- Ik zoek natuurlijk ook nog een kamer c:
Misschien samen met John~? |
|
| |
Ravenna Rimini Student
Aantal berichten : 55
Studenten ID Leeftijd: 17 years ☯ Favoriete les: Drama & Dierenverzorging ☯ Partner: A million voice inside my dreams. My heart is left so incomplete ☯
| Onderwerp: Re: Roommates di jun 23, 2015 6:34 pm | |
| Ravenna zoekt ook nog een roommate edit; Misschien kunnen zij en Prue op een kamer liggen?
Laatst aangepast door Ravenna Rimini op wo jun 24, 2015 1:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jae Rhee Student
Aantal berichten : 81
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Beeldende vorming Partner: I never want to be away from you again, except at work, in the restroom or when one of us is at a movie the other does not want to see.
| Onderwerp: Re: Roommates di jun 23, 2015 7:31 pm | |
| - Mitch Tragician schreef:
- Allan Frair schreef:
- Allan slaapt nu bij Jae. Maar we zoeken nog wel wat kamergenootjes (ಥ⌣ಥ)
heya misschien kan Mitchy er bij? (maar eerst moet ik nog ff een charsheet maken) Sorry, we waren het vergeten te zeggen, maar we hebben al 4 mensen. |
|
| |
Shay Kunai Student
Aantal berichten : 363
Studenten ID Leeftijd: 17 damn years Favoriete les: Muziek en sport Partner: God's got a plan for me. Well, I'm gonna tell you one thing: I don't got the patience or the time!
| Onderwerp: Re: Roommates di jun 23, 2015 7:34 pm | |
| Ik zal het ook even zeggen voor de duidelijkheid: De kamer van Theresa en Shay zit vol want Lucina en Kate zijn er bij gekomen. |
|
| |
Jake Kazama Student
Aantal berichten : 46
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek Partner:
| Onderwerp: Re: Roommates di jun 23, 2015 7:38 pm | |
| Mitch + John + Joey + Jake?
De 3 J's 8^) |
|
| |
John Smith Student
Aantal berichten : 68
Studenten ID Leeftijd: 17 Jaar Favoriete les: Sports & Music Partner: Give me one, two, three. Come on baby dance with me~
| Onderwerp: Re: Roommates di jun 23, 2015 9:11 pm | |
| - Jake Kazama schreef:
- Mitch + John + Joey + Jake?
De 3 J's 8^) Ik vind het goed~ |
|
| |
Mitch Tragician Student
Aantal berichten : 72
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Muziek & BV Partner: I know I said my heart beats for you, I was lying, girl. ... I'm gay.
| Onderwerp: Re: Roommates wo jun 24, 2015 5:36 pm | |
| - John Smith schreef:
- Jake Kazama schreef:
- Mitch + John + Joey + Jake?
De 3 J's 8^) Ik vind het goed~ Ik ook |
|
| |
Prue Duxberry Student
Studenten ID Leeftijd: 17 years bitchez Favoriete les: Partner: I could get better than you
| Onderwerp: Re: Roommates vr jun 26, 2015 9:27 pm | |
| - Ravenna Rimini schreef:
- Ravenna zoekt ook nog een roommate
edit; Misschien kunnen zij en Prue op een kamer liggen?
Whoops, zie dit nu pas XD Dan is dat hierbij afgesproken~
|
|
| |
Rhylie Blayden Student
Aantal berichten : 11
Studenten ID Leeftijd: 17 Favoriete les: Muziek Partner: Bomba chicka wow wow
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 29, 2015 1:25 pm | |
| Begin hier nog maar net, maar goed (A) Ook ik zoek een kamergenootje voor Rhy c: |
|
| |
Prue Duxberry Student
| Onderwerp: Re: Roommates ma jun 29, 2015 7:24 pm | |
| - Rhylie Blayden schreef:
- Begin hier nog maar net, maar goed (A)
Ook ik zoek een kamergenootje voor Rhy c: Als Beertje het ook goed vindt, kan Rhy wel bij Ravenna en Prue op de kamer c:
|
|
| |
Boo Boo Wynter Student
Aantal berichten : 147
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Dance dance, dáánce~ Partner: The head never rules the heart but just becomes a partner in crime
| Onderwerp: Re: Roommates wo jul 01, 2015 5:56 pm | |
| Kamergenootje(s) gezocht ~0~ |
|
| |
Avril Pierce Student
Aantal berichten : 60
Studenten ID Leeftijd: 17 years Favoriete les: Dans Partner: It's hard to see the pain behind the mask. Bearing the burden of a secret storm
| Onderwerp: Re: Roommates vr jul 10, 2015 7:51 pm | |
| Avril heeft kamergenoten nodig ^^ |
|
| |
Laetitia Suárez Student
Aantal berichten : 121
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Dancing Class Partner: See anybody could be good to you, you need a bad girl to blow your mind.
| Onderwerp: Re: Roommates di jul 14, 2015 11:41 am | |
| |
|
| |
Lester Robinet Student
Aantal berichten : 37
Studenten ID Leeftijd: 18 Favoriete les: Music, Drama Partner: ƃuᴉ‾‾ɟ ʇsnɾ s,ʇᴉ ɟᴉ ǝʌol ʇou s,ʇI
| Onderwerp: Re: Roommates ma jul 20, 2015 2:32 pm | |
| - Boo Boo Wynter schreef:
- Kamergenootje(s) gezocht ~0~
hey ik kwam er net pas achter dat Lest ook nog geen slaapplek heeft. whoopsis boo's kamer al vol? |
|
| |
Boo Boo Wynter Student
Aantal berichten : 147
Studenten ID Leeftijd: 16 Favoriete les: Dance dance, dáánce~ Partner: The head never rules the heart but just becomes a partner in crime
| Onderwerp: Re: Roommates ma jul 20, 2015 4:04 pm | |
| Nainn, maar je mag er wel bij hoor <3 |
|
| |
Stiles Stilinski Student
Aantal berichten : 140
Studenten ID Leeftijd: 19 Jaartjes Favoriete les: Is it possible, to have a favourite? Partner:
| Onderwerp: Re: Roommates ma jul 20, 2015 7:21 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Roommates | |
| |
|
| |
|