IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel
 

 Brother

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jae Rhee
Student
Jae Rhee

Man Aantal berichten : 81

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Beeldende vorming
Partner: I never want to be away from you again, except at work, in the restroom or when one of us is at a movie the other does not want to see.

Brother     Empty
BerichtOnderwerp: Brother    Brother     Icon_minitimedi jul 14, 2015 4:19 pm

Haai ~

Ik wil stiekem graag een nieuw accountje en waarom ook niet. Ik heb het idee voor een meisje, genaamd Jenny (Faceclaim: Taylor Momsen), van rond de 15 die er niet van houdt om zich aan de regels te houden en graag los gaat, zeg maar. Het leek me leuk om haar een grote broer te geven die een beetje over haar waakt. Kan een bestaand of een nieuw acc zijn.

Hoop dat er iemand interesse heeft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Prue Duxberry
Student
Prue Duxberry

Vrouw Aantal berichten : 62

Studenten ID
Leeftijd: 17 years bitchez
Favoriete les:
Partner: I could get better than you

Brother     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brother    Brother     Icon_minitimedi jul 14, 2015 5:29 pm


In de zeeeeer nabije toekomst ga ik een account aanmaken. Het is iemand van het mannelijke geslacht, zeventien jaar die wordt gezien als player, omdat hij met veel meisjes omgaat. Maar plottwist hij is gay en niemand weet dat c:
Dus ik heb interesse met Lex c:


Terug naar boven Ga naar beneden
Jae Rhee
Student
Jae Rhee

Man Aantal berichten : 81

Studenten ID
Leeftijd: 17
Favoriete les: Beeldende vorming
Partner: I never want to be away from you again, except at work, in the restroom or when one of us is at a movie the other does not want to see.

Brother     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brother    Brother     Icon_minitimedi jul 14, 2015 9:03 pm

Okeee leuk!
Ik vind het prima. Moeten we even een leuke achternaam bedenken, jij ideetjes? c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Brother     Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brother    Brother     Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brother
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pacific High :: Algemeen :: ♢ Accountmarkt-